Citat:
Ursprungligen postat av
STALK3R
Varför skulle Lisen bry sig om vad Jocke och Jonna väljer att göra med sina barn? Det är knappast Lisens ansvar även om dom råkar vara vänner.
Du verkar ha missförstått mitt inlägg, så jag förtydligar: det handlar om Lisens barn,
inte Joakims.
Poängen var att Joakim filmade och la upp Lisens barn på Instagram, trots att Lisen själv är noga med att inte visa barnens ansikten i sina egna bilder. Läs gärna mitt inlägg här nedan igen.
Det handlar alltså om hur Lisens barn exponeras i någon annans väldigt stora kanal och att Lisen verkar vara ok med det trots att hon själv inte visar ansiktet på sina barn på sina egna kanaler.
Det handlar alltså inte om att Joakim exponerar sina egna barn.
Vill också förtydliga att det självklart är Anjos/Pontus barn också.
Citat:
Ursprungligen postat av
VemSkaManTroPa
Lite komiskt ändå att Lisen numera är supernoga med att dölja barnens ansikten på sina egna bilder, men så fort Joakim Lundell lägger upp en story på Instagram (där barnen syns helt öppet) verkar det plötsligt inte vara så viktigt längre.
Man får nästan intrycket att Lisen inte vågar säga ifrån utan är helt "starstrucked" av Joakim, vilket känns rätt märkligt för en vuxen människa.
Det blir dessutom ännu märkligare med tanke på räckvidden. Joakim har väl över 1 miljon följare, alltså en publik som är enormt mycket större än Lisens egen. Om syftet verkligen är att skydda barnens integritet borde det rimligtvis vara ännu viktigare att sätta gränser just där exponeringen är som störst.