2026-05-29, 08:28
Avstängd
vichy6s avatar
Är en annan människa i finkan pga knark i Fiskis🤔

Hur hanterar Lisen det?
Citera
2026-05-29, 11:09
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Är en annan människa i finkan pga knark i Fiskis🤔

Hur hanterar Lisen det?

Lisen drömmer om Ceesay
Citera
2026-05-29, 13:54
Medlem
Lite komiskt ändå att Lisen numera är supernoga med att dölja barnens ansikten på sina egna bilder, men så fort Joakim Lundell lägger upp en story på Instagram (där barnen syns helt öppet) verkar det plötsligt inte vara så viktigt längre.

Man får nästan intrycket att Lisen inte vågar säga ifrån utan är helt "starstrucked" av Joakim, vilket känns rätt märkligt för en vuxen människa.

Det blir dessutom ännu märkligare med tanke på räckvidden. Joakim har väl över 1 miljon följare, alltså en publik som är enormt mycket större än Lisens egen. Om syftet verkligen är att skydda barnens integritet borde det rimligtvis vara ännu viktigare att sätta gränser just där exponeringen är som störst.
Citera
2026-05-29, 15:41
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Lite komiskt ändå att Lisen numera är supernoga med att dölja barnens ansikten på sina egna bilder, men så fort Joakim Lundell lägger upp en story på Instagram (där barnen syns helt öppet) verkar det plötsligt inte vara så viktigt längre.

Man får nästan intrycket att Lisen inte vågar säga ifrån utan är helt "starstrucked" av Joakim, vilket känns rätt märkligt för en vuxen människa.

Det blir dessutom ännu märkligare med tanke på räckvidden. Joakim har väl över 1 miljon följare, alltså en publik som är enormt mycket större än Lisens egen. Om syftet verkligen är att skydda barnens integritet borde det rimligtvis vara ännu viktigare att sätta gränser just där exponeringen är som störst.

Varför skulle Lisen bry sig om vad Jocke och Jonna väljer att göra med sina barn? Det är knappast Lisens ansvar även om dom råkar vara vänner.
Citera
2026-05-29, 15:57
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Varför skulle Lisen bry sig om vad Jocke och Jonna väljer att göra med sina barn? Det är knappast Lisens ansvar även om dom råkar vara vänner.

Lisen vill lika mycket som sin man leva Jockibois liv. Allt Jockiboi gör vill LoA göra
Citera
2026-05-29, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Du verkar ha missförstått mitt inlägg, så jag förtydligar: det handlar om Lisens barn, inte Joakims.

Poängen var att Joakim filmade och la upp Lisens barn på Instagram, trots att Lisen själv är noga med att inte visa barnens ansikten i sina egna bilder. Läs gärna mitt inlägg här nedan igen.

Det handlar alltså om hur Lisens barn exponeras i någon annans väldigt stora kanal och att Lisen verkar vara ok med det trots att hon själv inte visar ansiktet på sina barn på sina egna kanaler. Det handlar alltså inte om att Joakim exponerar sina egna barn.

Vill också förtydliga att det självklart är Anjos/Pontus barn också.
Citat:

Citera
2026-05-29, 16:40
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Du verkar ha missförstått mitt inlägg, så jag förtydligar: det handlar om Lisens barn, inte Joakims.

Poängen var att Joakim filmade och la upp Lisens barn på Instagram, trots att Lisen själv är noga med att inte visa barnens ansikten i sina egna bilder. Läs gärna mitt inlägg här nedan igen.

Det handlar alltså om hur Lisens barn exponeras i någon annans väldigt stora kanal och att Lisen verkar vara ok med det trots att hon själv inte visar ansiktet på sina barn på sina egna kanaler. Det handlar alltså inte om att Joakim exponerar sina egna barn.

Vill också förtydliga att det självklart är Anjos/Pontus barn också.

Okej, nu förstår jag helt din kritik, men även om jag läser ditt inlägg en till gång så tycker jag inte det var direkt tydligt att det var vad du menade.
Citera
2026-05-29, 23:26
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Är han narcissist? Han är störd i blicken sådär och ler falskt som fan.
Citera
2026-05-30, 10:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Han blev gripen för drygt en vecka sedan och därefter anhållen och häktad. Info kommer förr eller senare. Har du testat Nacka Södertörn och Handen

Handen tingrett har ikke eksistert i nesten 20 år.
Citera
2026-05-30, 10:37
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Han blev gripen för drygt en vecka sedan och därefter anhållen och häktad. Info kommer förr eller senare. Har du testat Nacka Södertörn och Handen

Jag har som sagt redan varit i kontakt med samtliga tingsrätter i Stockholm. Nu har jag mejlat samtliga tingsrätter i Sverige också. Återkommer på måndag eller tisdag när jag fått svar från samtliga. Vem är det egentligen som sprider information om att han skulle vara häktad?
Citera
2026-05-30, 10:42
Avstängd
vichy6s avatar
Kan snubben Anjo någonsin vara konsekvent?

Varför är hans barn heliga och ska plötsligt skyddas för ”uthängning”?

Är det för att hans barn inte genererar pengar som hans husGuds Jockes barn gör?

Har svårt att fatta detta, moralkompassen är ju redan förlorad.
Citera
2026-05-30, 10:43
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Är han narcissist? Han är störd i blicken sådär och ler falskt som fan.

Något fel är det. I videon med Ceesay ser han ut som en karikatyr på sig själv.

AI?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in