2025-10-26, 07:09
Medlem
Uppladdat igår på YT-kanalen "TikTokDrama"

Åsa diskuterar med Anjo 25/10
https://youtu.be/ijykd0eXXPg?si=AF2MeHgN4ibiJCyx
Senast redigerad av Undervikt 2025-10-26 kl. 07:28.
Citera
2025-10-26, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undervikt

https://youtu.be/ijykd0eXXPg?si=kVqs2UkIEW0AWZNL

Varför ska Anjo hålla på med Raska grejer, borde inte rask vilja sköta det där själv och vad spelar det för roll. Hon har gjort något man inte ska göra det vet väll alla redan oavsett om hon fått 30000 eller 1000 kr

Handlar bara om att försöka flytta fokus från nått annat.
Citera
2025-10-26, 07:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Undervikt

https://youtu.be/ijykd0eXXPg?si=kVqs2UkIEW0AWZNL

Jag fick inte länken att fungera. Testa den här istället:
https://youtu.be/ijykd0eXXPg?si=4iypsUF72xVVrvuc

Jävlar vad Anjo och Simon VÄP sitter och mobbar och mobbar Åsa. Det är INTE rätt väg att gå.

Varför låter de inte Rask ta hand om sin egen skit?
Citera
2025-10-26, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jag frågade varför rask och Anjo inte gav bevisen till polisen.
Du svarade "Skulle gissa på att dom bidar sin tid... men att det kommer"
Att undanhålla bevis för polisen, och slösa tid och resurser är olagligt.
Eller så fortsätter han att använda ord som han inte förstår innebörden av.
Citera
2025-10-26, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Bor min herre möjligtvis på ett LSS-boende, eller är du bara allmänt lågbegåvad?
Om Rask och Anjo väntar med att lämna in bevis så är det ju exakt det de gör, förhalar och försvårar utredningen. Är sånt lagligt menar du?
Citera
2025-10-26, 08:46
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Att sälja nakenbilder på andra och ta mot pengar för det är ju jävligt grisigt. så den där Åsa är ingen man ska hylla kan man tycka
Vart skrev jag att man skulle hylla henne?
Jag ifrågasätte bara varför man skulle lägga all skulden på henne?
Rask var otrogen, hade inte rask varit otrogen hade det inte funnits några bilder för Chrippa att få tag på, hade inte rask varit otrogen hade inte Therese blivit ledsen, hade inte rask varit otrogen hade inte Therese skrivit det ilska meddelandet till kvinnan.
Att Anjo och Rask försöker få alla att tycka att allt är kvinnans fel, när allt egentligen är rasks fel är bara sjukt.
Citera
2025-10-26, 08:51
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Bor min herre möjligtvis på ett LSS-boende, eller är du bara allmänt lågbegåvad?
Nej men uppenbarligen gör du det.

Användaren säger att Rask och Anjo har bevis på att chrippa och Linnea gjort samma sak, vilket skulle få utredningen nedlagd.
Jag frågade varför rask och Anjo inte gav bevisen till polisen.
Användaren svarade "Skulle gissa på att dom bidar sin tid... men att det kommer"
Att undanhålla bevis för polisen som skulle få utredningen nedlagd, och medvetet slösa tid och resurser för polisen är olagligt.

Några frågor på det? Du kan be din personliga assistent läsa högt så kanske du förstår bättre.
Citera
2025-10-26, 10:36
Medlem
Citat:
Att sälja nakenbilder på andra och ta mot pengar för det är ju jävligt grisigt. så den där Åsa är ingen man ska hylla kan man tycka
Ingen tycker att det är okej om man inte är efterbliven, men tror du hon sålt bilder för en lax?

Det är ju bara fokusförflyttning som vanligt det här där det skall karaktärsmörda Temu precis som Åsa är en del av dom.

Men det förvånar ingen att dom beter sig som en idiot det har sekten gjort länge
Citera
2025-10-26, 10:39
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnusmas80
Jag såg en video nyss där anjo säger att "han" anser inte att det är en fara för samhället med piratkopierade kläder, haha dumma jävel 😂

"Sverige går miste om mer än 7 miljarder kronor per år i förlorade skatteintäkter (moms, bolagsskatt, inkomstskatt och sociala avgifter).
2016 försvann minst 7100 arbetstillfällen i Sverige på grund av piratkopiering.
Den årliga omsättningen för piratkopierade "svenska" produkter är 29 miljarder kronor.
Varje år förlorar svenska företag 17,1 miljarder kronor på piratkopiering.
Importen till Sverige av piratkopierade varor uppgår till 18,3 miljarder"

Han är obildad idiot.
Citera
2025-10-26, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ult
Ingen tycker att det är okej om man inte är efterbliven, men tror du hon sålt bilder för en lax?

Det är ju bara fokusförflyttning som vanligt det här där det skall karaktärsmörda Temu precis som Åsa är en del av dom.

Men det förvånar ingen att dom beter sig som en idiot det har sekten gjort länge

Jag menar mer att hela grejen är äcklig. Oavsett vad man tycker om Rask.
Citera
2025-10-26, 18:49
Citat:
Jag menar mer att hela grejen är äcklig. Oavsett vad man tycker om Rask.
Vilken obehaglig kärring
Citera
2025-10-26, 19:09
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttrigare
Är det normalt att som Anjo bli av med oskulden vid 27 års ålder och bara haft sex med en kvinna närmande är 35 år?
Tänkte precis rätta dig med att han var yngre men så kollade jag upp när han blev tillsammans med Lisen och han var ju fan 27 år då ja!

Han har dock påstått att han har blivit tvingad till sex av tidigare flickvänner vilket såklart inte är sant då han knappast har haft flickvänner innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in