2026-01-31, 13:23
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja, varför gör dom så. Linnea ser ut att må jättebra. Massa nya kläder och så.. Och som sagt. Hjälp den/dom som nu mår dåligt. Skicka lite hjärtan eller nått.

Eller hur.

Jag överlevde mina mobbare för jag gav mig fan på att ingen förutom jag själv ska få äran att känna att jag tog livet av mig pga dom. Dom borde manifestera att Linnea gör lika med Anjos mobbning.
Citera
2026-01-31, 14:01
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Har du själv blivit utsatt för mobbare så är det extra vidrigt att du ställer dig bakom den mobbing som sker på sociala medier.

Sinnessjukt

men guh va du e på Nejellerva..
Det är ingen som ställer sig bakom någon slags mobbing. Men du gör?
Det är helt okej att sitta här och mobba Anjo, Lisen och alla andra?
Men inte LILLAAAA Linneaaaaa!
INGEN SKA MOBBAS! INTE LINNEA. INTE ANJO INGEN!
Men iomd.. att dom ALLA mobbar varandra så.. Orka bry sig?
Visa dig vara bättre du och sluta mobba!
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-01-31 kl. 14:08.
Citera
2026-01-31, 14:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Du likställer alltså kommentarer på flashback med att göra flera hundra mobbningvideor på youtube.

Okej

.. fler än vad du tror läser här.
Och ja, det är sammalika. Mobbing som mobbing.
Även det Chrippa och Linnea vräkt ur sig i sina videos, svarat folk mm är lika illa det.
Så varför sitter du och försvarar dom när dom är lika ruttna?
Lägg ner eller låt dom hålla på. Varför ska vi ens bry oss?
Och som sagt.. Vem mår dåligt? Linnea ser ut att vara lyckligare än någonsin.
Anjo ser ut att må bra även han.
Är det någon som sitter och karvar sig på armarna eller?
Citera
2026-01-31, 15:03
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Du vet väl att sånt inte syns på utsidan?

Flashback är INTE jämförbart med att sitta och spela in videor helt maniskt för att mobba.

Men det gör han inte.
Det är maniskt att sitta här 24/7 och spy ur sig skit.
Som sagt. Visa dig vara bättre du. Gör inte som dom.
Och om du vet att någon mår dåligt. Vänd dig till denna
stötta och hjälp. Här kan du inget göra.
Citera
2026-01-31, 15:31
Avstängd
Citat:
Vad ska jag göra? Jag känner inte någon av dessa.
Tänk om mitt arbete är på nätterna då? Ska jag bara ändra det
för att du tycker så?
Vad jag gör på vardagar och nätter berör det dig?
Och .. jag utgår från det lilla vi får se i deras videos och jag ser inte någon
som verkar må jättedåligt.

Jag bara besvarade det du skrev om att sitta här 24/7.
Citera
2026-01-31, 15:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Jag bara besvarade det du skrev om att sitta här 24/7.

Ok. Ja det var inte meningen att du skulle ta det så.
Jag bara tycker det börjar bli uttjatat om denna självmordsgrej.
Som sagt alla se ut att må bra. Börjar även tro att Chrippa mår bra.
Kanske är det detta han behöver för att få lite ro i sitt sinne?
Få tid och lugn att tänka, varva ner lite.
Citera
2026-01-31, 15:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Du likställer alltså kommentarer på flashback med att göra flera hundra mobbningvideor på youtube.

Okej

Btw, det hon skriver är sinnessjukt.
Dom som skriver I Chrippatråden är så äckliga, dom drivs av hat!

Vi som florerar i Rasktråden sitter ju liksom där för att rädda barnen, vi arbetar dessutom ideellt.
Citera
2026-01-31, 16:16
Medlem
Citat:
Men det gör han inte.
Det är maniskt att sitta här 24/7 och spy ur sig skit.
Som sagt. Visa dig vara bättre du. Gör inte som dom.
Och om du vet att någon mår dåligt. Vänd dig till denna
stötta och hjälp. Här kan du inget göra.
På youtube kan Anjo inte göra något åt Jockes mående. Varför har Anjo vigt sitt liv åt att sända Jockes liv och narrativ som en realityshow på sin kanal?

Ingen här lägger sig på Anjos nivå. Summer24 är i närheten, framförallt i hennes hyckleri och hat mot Linnea men inte riktigt där.

Anjo ser sig som en offentlig person och beter sig illa offentligt, då får han tåla kritik offentligt. Dom dumma saker han gör är inte misstag, han gör systematiskt videos för att skada och för vidare Jockes lögner. Människorna som råkar ut för honom har ingen chans att få veta vad folk tycker om hans beteende igenom hans kommentarsfält, det är så strikt censurerat att det inte visar kritiska röster.

I Anjos kommentarsfält ser det ut som att han är hyllad och omtyckt (vilket är skrämmande), här visas verkligheten och det skrivs för att väga upp den falska bild som sänds ut av majoritetens röster som representeras på sektens sociala medier. Han får kritik och är opopulär för att han gör sådant som är oacceptabelt för gemene hen.

Jag är uppriktigt förvånad mig att han inte blivit nedslagen på stan av någon stolle än. Sådant händer ju pedofiler, våldtäktsmän. nazister och kvinnomisshandlare då och då och han hör till samma människokategori för nästan alla som hängt med i dramat.
Citera
2026-01-31, 16:21
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
På youtube kan Anjo inte göra något åt Jockes mående. Varför har Anjo vigt sitt liv åt att sända Jockes liv och narrativ som en realityshow på sin kanal?

Ingen här lägger sig på Anjos nivå. Summer24 är i närheten, framförallt i hennes hyckleri och hat mot Linnea men inte riktigt där.

Anjo ser sig som en offentlig person och beter sig illa offentligt, då får han tåla kritik offentligt. Dom dumma saker han gör är inte misstag, han gör systematiskt videos för att skada och för vidare Jockes lögner. Människorna som råkar ut för honom har ingen chans att få veta vad folk tycker om hans beteende igenom hans kommentarsfält, det är så strikt censurerat att det inte visar kritiska röster.

I Anjos kommentarsfält ser det ut som att han är hyllad och omtyckt (vilket är skrämmande), här visas verkligheten och det skrivs för att väga upp den falska bild som sänds ut av majoritetens röster som representeras på sektens sociala medier. Han får kritik och är opopulär för att han gör sådant som är oacceptabelt för gemene hen.

Jag är uppriktigt förvånad mig att han inte blivit nedslagen på stan av någon stolle än. Sådant händer ju pedofiler, våldtäktsmän. nazister och kvinnomisshandlare då och då och han hör till samma människokategori för nästan alla som hängt med i dramat.

Hur kan det komma sig att Linnea med familj får MER hat än Anjo?
Anjo kan visa sig ute, han behöver inte fly landet. Märkligt det där du
Han kanske inte är så hatad då?
Citera
2026-01-31, 16:22
Medlem
Citat:
Även det Chrippa och Linnea vräkt ur sig i sina videos, svarat folk mm är lika illa det.
Kritik är inte mobbing.

Kom med femtio förtalsgrundande uttalanden dom två sagt om Anjo och Rask.

Bevisa att dom varit precis lika delaktiga.
Citera
2026-01-31, 16:31
Medlem
Citat:
Hur kan det komma sig att Linnea med familj får MER hat än Anjo?
Anjo kan visa sig ute, han behöver inte fly landet. Märkligt det där du
Han kanske inte är så hatad då?
Försöker du säga att Anjos följare är psykfall?

Anjo får knappt hat, han får kritik, sektens offer får hat och knappt någon kritik och med det har du svaret på hur lätt han styr sina följare och vad dom duger till. Med en så naiv och hatisk grupp följare som sekten har följer också ett övergripande ansvar för vad följarna tar sig för mot andra människor. Det åligger Anjo att tillrättavisa imbeciller som har en parasocial vänskap med Anjo och som inte förstår bättre än att papegoja Anjos Hatretorik i kommentarer.

Han är sannolikt Sveriges mest ogillade youtuber idag på grund av detta inhumana förtalsdrev. Det var han inte i början när många trodde på sekten, men nu har nästan alla sett igenom honom.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-31 kl. 16:38.
Citera
2026-01-31, 16:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Försöker du säga att Anjos följare är psykfall?

Anjo får knappt hat, han får kritik, sektens offer får hat och knappt någon kritik och med det har du svaret på hur lätt han styr sina följare och vad dom duger till. Med en så naiv och hatisk grupp följare som sekten har följer också ett övergripande ansvar för vad följarna tar sig för mot andra människor. Det åligger Anjo att tillrättavisa imbeciller som har en parasocial vänskap med Anjo och som inte förstår bättre än att papegoja Anjos Hatretorik i kommentarer.

Du är för insnöad, dig orkar jag inte med
Kritik? Jaja.. kör på det du det blir säkert jättebra.
Jag är inget psykfall, inget som är dokumenterat iaf

//Fridens
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in