Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-27, 08:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Tror inte att det är Jocke hon anmält, det är Chrippa. Hon är inte den vassaste kniven i lådan utan tror att, eftersom det var Chrippa som sa det då är det han som sprider förtal. Är det förtal, vem vet?, så är det faktiskt Jocke som är den skyldige till spridningen, Det är inte olagligt att säga som Chrippa sa, det är spridningen som är olaglig

Enligt Anjo är det inte förtal eftersom det är två sidor som krigar mot varandra på internet.
Citera
2025-11-27, 08:20
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalawow
En fråga bara, hur är det att bete sig värre genom att säga ’jag står här, ni är psykopater, get out of there’ när de andra gapar och skriker att han är ’h*runge, äcklig, tjock, att hans fru blivit v***tagen osv? Jag håller med om att det är psykobeteende att hålla på så offentligt samt att familjemedlemmar står och SKRATTAR istället för att lugna situationen.
Han skrek inte ger out of here. Chrippa skrek inget om tjock eller äcklig.
Anjo började skrika på Chrippa och attackera Chrippas familj i det ljudklippet Jocke delat, först efter att Anjo gett sig på Chrippas familj så börjar Chrippa skrika om våldtäkt och döttrar, Anjo svarar med "kom då, kom då, jag står ju här, jag står ju här"
Men trots att Anjo skrikigt åt Chrippa "kom då" som en utmaning så blir det sen bölande om hur obehagligt och farligt Chrippa är.

Om du känner dig rädd och hotad, brukar du då utmana personen som skrämmer dig genom att skrika "kom då, kom då, jag står ju här, jag står ju här"?

Anjo beter sig som ett omoget barn som har fått en psykos. Anjo beter sig absolut inte som en normal vuxen människa.
Citera
2025-11-27, 08:24
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag kan inte se att du skrivit under våran diskussion att Anjo ska knipa käft. Vart skrev du det?
Du har bara försvarat Anjo genom att säga att du tycker Chrippa är värre

Då skrev jag det någon annanstans eller till något annat åbäke. Nu vet även du att jag anser att han hade gjort bäst i att knipit igen.
Citera
2025-11-27, 08:28
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Nä du är inte folk. Du är du och du vältrar dig i sånt här på ett obehagligt sätt.

Den enda som detta berör är dom. Inte du. Herregud vad är detta för galenskap?!!
Du ser ju bland inläggen här hur många som undrar varför Anjo reagerar så starkt på det Chrippa säger.
Så jo det är folk och inte bara jag.

På vilket sätt har jag vältrat mig?
När jag skrev att Anjo inte är biologiska pappan är ett rykte som inte är bevisat?
När jag skrev att det spelar egentligen ingen roll om Anjo är biologiska pappan, eftersom han är deras pappa oavsett eftersom barnen växt upp med honom som deras pappa?

Ja fy fan för mig att kommentera att det inte finns bevis på att Anjo inte är pappa. Fy fan för mig att kommentera att Anjo är barnens pappa oavsett vad.
Jag ska genast sluta med det och börja skriva så som du skriver om andra människor
Du kommer ju bli jätte nöjd när jag skriver om Anjo så som du skriver om tex Chrippa
Citera
2025-11-27, 08:49
Medlem
Det ska bli intressant att följa hur Anjo ska försöka slingra sig ur faderskapstestet. Uppenbart att han endast är styvfar till OrtenLisens barn som hon har med någon Ortenkille.
Citera
2025-11-27, 09:57
Medlem
Goldentieisbacks avatar
Anjo som var så stolt och kaxig när han meddelade att dokumentären skulle handla om honom. Det går fort i hockey, för fy fan va arg han är nu

https://gofile.io/d/Ar7MMI
Citera
2025-11-27, 10:24
Avstängd
Citat:
Anjo som var så stolt och kaxig när han meddelade att dokumentären skulle handla om honom. Det går fort i hockey, för fy fan va arg han är nu

Hahaha

Tror han att det där biter på BGB? Det ska bli hysteriskt roligt att få skåda badbollens kommande video.
Citera
2025-11-27, 10:30
Medlem
vichy6s avatar
Anjo är butthurt 😂

Blev ingen hyllningsdokumentär om honom, inte heller en dokumentär om ”dramat”.

Så nu måste han dreva mot SVT, vilket får honom att framstå som riktigt korkad.

Undrar om alla hans följare raderat SVT-appen?

Och inte heller kan han ge SVT en strike.
Citera
2025-11-27, 10:45
Medlem
Hahahaha Nu får ANJO lite lätt problem, han skall minsann dreva mot SVT och då mot en erkänd duktig, grävande journalist. Han narrativ försvann som en fis i rymden och nu kommer det bli hett om öronen, kommer han plocka ner videon där han minsann vet vad SVT har gjort för dokumentär?
Citera
2025-11-27, 10:47
Medlem
Citat:

Ja det här är ett öppet och blödande sår i stjärten på ANJO. Vackert att han blev så bortgjord och fick med sin bästis Jocke i dokumentären. Det blev också en ögonöppnare för honom att se hur en riktigt granskning går till. Kanske han kan ta efter det till sin nästa dokumentär: Canceled - När sanningen kom fram.
Citera
2025-11-27, 10:50
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
ETT MÄSTERVERK!!!

Väldigt mycket symbolik! Sjukt kul att till och med Kronofogden kom Tror inte jag förstår Flashback-referenserna dock, t.ex. vem är Hitler-Baronen och Mario (M som i Moderator?)?

Hitler-Baronen heter realtask-nånting på youtube och Mario är ett memekonto på Youtube.

Men 2:59 sek kommer Micro och Pallal in, och Pallal vänder sig mot ett berg med ett säreget utseende. Jag fattar inte symboliken.
Sen sitter Pallal på Cluees axel.
Detta är väl Flashback-referenserna plus ett gäng anonymous-figurer.
Citera
2025-11-27, 11:07
Medlem
JimmySoffas avatar
Haha FAN VAD ARG tjockisen är! Han och hans bästis Jockiboi som inte vill ha något med drama att göra åkte verkligen på en klassisk ägning. You got fooled, retards.

SVT har redan vunnit på K.O.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in