2025-10-19, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tom Anjo kan ju brösta att han är ett svin som behandlar människor som skit, tycker bara det är konstigt att du inte vågar göra det.

Men om han nu tycker det så behöver ni ju inte haspla vidare om det? Då är det ju så? Så varför är då vad JAG tycker, så viktig för dig/er?
Citera
2025-10-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
And still...... så påstås det att många av hans fans är barn..... Vad på Anjos kanal riktar sig till barn? Tror snarare dom tittar på barnprogram än en massa gubbar som bara sitter och pratar. Tror inte du det?

Ungarna på skolan där jag är tillfälligt och arbetar pratar om Anjo, Rask,Jocke och Chrippa- dramat.

Det är sorgligt.
Citera
2025-10-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Ungarna på skolan där jag är tillfälligt och arbetar pratar om Anjo, Rask,Jocke och Chrippa- dramat.

Det är sorgligt.

Gör dom? Dom barn och unga som jag jobbar med vet inte ens vem Chrippa är. Men det är väl olika även där antar jag.
Citera
2025-10-19, 21:49
Medlem
Citat:
Gör dom? Dom barn och unga som jag jobbar med vet inte ens vem Chrippa är. Men det är väl olika även där antar jag.

Ja det är säkert olika.

Man tycker att de bör titta på något annat.
Citera
2025-10-19, 21:54
Medlem
Citat:
Ja det är säkert olika.

Man tycker att de bör titta på något annat.

Lite det jag menar. Om de kollat på Anjo eller Rask så hade dom garanterat vetat vem Chrippa är. Chrippa tror ju på riktigt att "hela svenska folket", som han ofta tjatat om, vet vem han är 😂.
Så jag tror inte så värst många barn sitter och glor på Anjo och Rask faktiskt.
Citera
2025-10-19, 21:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Du jobbar alltså med barn samtidigt som du tycker Anjo är en bra människa?

Skrämmande, hoppas du inte tvingar dina sjuka tankar på barnen.

Vad är du för förebild egentligen?
Citera
2025-10-19, 22:02
Medlem
Citat:
Du jobbar alltså med barn samtidigt som du tycker Anjo är en bra människa?

Skrämmande, hoppas du inte tvingar dina sjuka tankar på barnen.

Vad är du för förebild egentligen?

Nu är du Off T och jag besvarar dig EN gång, inget mer.
Barn och unga ja. Vad är skrämmande med det? Tror du att jag är en av de som inte kan skilja på privatliv och arbetsliv? Ledsen att göra dig besviken då. Mitt privatliv etc stannar hemma serru. Det är knappast så att jag går och tänker på någon av dessa människor i "härvan" på dagarna heller 😂. Tyvärr igen. På mitt jobb handlar det inte om mig, mitt tyckande eller tänkande, utan om dom. Jag är alltså på intet sätt "personligt investerad" i denna härva som du tycks vara.
Ps. jag har en högre tjänst och är "synad" höger, vänster, upp och ner, så du behöver inte vara orolig 😄
Senast redigerad av DorisDiesel 2025-10-19 kl. 22:09.
Citera
2025-10-19, 22:12
Medlem
Citat:
Lite det jag menar. Om de kollat på Anjo eller Rask så hade dom garanterat vetat vem Chrippa är. Chrippa tror ju på riktigt att "hela svenska folket", som han ofta tjatat om, vet vem han är 😂.
Så jag tror inte så värst många barn sitter och glor på Anjo och Rask faktiskt.

De hittade tydligen Rask först och fastnade för att han var så annorlunda och därifrån till Anjo.

De härmar Rasks upprepningar och gör narr av honom osv.

Men det öppnade en ny värld för dem som sög in dem i drama.

Föräldrar har dålig koll.
Citera
2025-10-19, 22:17
Medlem
Citat:
De hittade tydligen Rask först och fastnade för att han var så annorlunda och därifrån till Anjo.

De härmar Rasks upprepningar och gör narr av honom osv.

Men det öppnade en ny värld för dem som sög in dem i drama.

Föräldrar har dålig koll.

Det är ju ofta så att om man hittar en, så hittar man en annan. Det är samma princip här, haha.
Ja, jag tror föräldrar över lag har dålig koll. "Stick åt ungen en padda så att jag kan göra mitt".... Och hur många föräldrar kollar dator, padda, tfn osv för att se vad de tittar/tittat på? Dom går nog att räkna på en hand är jag rädd för.
Citera
2025-10-19, 22:18
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Nu är du Off T och jag besvarar dig EN gång, inget mer.
Barn och unga ja. Vad är skrämmande med det? Tror du att jag är en av de som inte kan skilja på privatliv och arbetsliv? Ledsen att göra dig besviken då. Mitt privatliv etc stannar hemma serru. Det är knappast så att jag går och tänker på någon av dessa människor i "härvan" på dagarna heller 😂. Tyvärr igen. På mitt jobb handlar det inte om mig, mitt tyckande eller tänkande, utan om dom. Jag är alltså på intet sätt "personligt investerad" i denna härva som du tycks vara.
Ps. jag har en högre tjänst och är "synad" höger, vänster, upp och ner, så du behöver inte vara orolig 😄
Oavsett med sådana sjuka värderingar så är du verkligen inte lämplig att ta hand om barn, det kan vara direkt farligt skulle jag vilja påstå, barn är väldigt lätt påverkade och du nämner även att du pratat med dom om dessa personlighetsstörda avskräden.

Så då ljuger du, du blandar ditt privatliv med ditt arbetsliv. Nu blir jag orolig på riktigt
Citera
2025-10-19, 22:21
Medlem
Citat:
Det är ju ofta så att om man hittar en, så hittar man en annan. Det är samma princip här, haha.
Ja, jag tror föräldrar över lag har dålig koll. "Stick åt ungen en padda så att jag kan göra mitt".... Och hur många föräldrar kollar dator, padda, tfn osv för att se vad de tittar/tittat på? Dom går nog att räkna på en hand är jag rädd för.

Det är sant.

Det värsta är att de lär sig att mobba och eftersom det är vuxna de ser som häftiga så tror de att det är okej.

Det handlar om ungar i sjuan.
Citera
2025-10-19, 22:22
Medlem
Citat:
Oavsett med sådana sjuka värderingar så är du verkligen inte lämplig att ta hand om barn, det kan vara direkt farligt skulle jag vilja påstå, barn är väldigt lätt påverkade och du nämner även att du pratat med dom om dessa personlighetsstörda avskräden.

Så då ljuger du, du blandar ditt privatliv med ditt arbetsliv. Nu blir jag orolig på riktigt

Oh my goodness..... du är alldeles för mycket, vet du det? Var har jag sagt att jag har pratat om någon? Ingenstans. Ge upp och återgå till ..... nåt annat nu. Natti natti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in