2025-10-19, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Apropå idoler.... Om ni är oroliga över Anjos barn, så måste ni ju gå fullständigt bananas när det gäller er idols stackars barn? DET barnet är det synd om.

Det där snacket om "er idol" funkar inte.

Jag är ännu mer orolig för Chrippas dotter.
Citera
2025-10-19, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Det där snacket om "er idol" funkar inte.

Jag är ännu mer orolig för Chrippas dotter.

Sorry, det är ”Knark-kungens” ord såg jag.
Bra att du inte har nån idol i detta. Det har inte jag heller. Och din sista mening glädjer mig. Tror det är många som instämmer i det.
Citera
2025-10-19, 19:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Apropå idoler.... Om ni är oroliga över Anjos barn, så måste ni ju gå fullständigt bananas när det gäller er idols stackars barn? DET barnet är det synd om.
Finns inga vinnare i den här misären.

Kan du inte svara på varför du tycker Anjo är en bra människa? Att bara komma med ett påstående du vägrar backa upp är löjligt, blir lite duja argumentation.
Citera
2025-10-19, 19:29
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur fan kan man gilla Anjo? Det är som att säga att man gillar Josef Fritzl eller Anders Eklund.

Han är en personlighetsstörd och genomvidrig människa som helt saknar goda egenskaper.

Snälla, berätta nu varför du gillar en människa som honom, jag vill verkligen förstå.
Citat:
Anjo har nog inte sett sin kuk sedan 2001.

Hur dom lyckats skaffa barn är ett mirakel i sig, dom måste ha inseminerat Lisen som man gör med kossor.

Haha!

Kossor-teorin låter rimlig ändå, jag kan inte tänka mig att det har gått till på något annat vis! Undrar vad sådan utrustning kostar? Kanske något han har köpt på företaget.
Citera
2025-10-19, 19:29
Medlem
Citat:
Finns inga vinnare i den här misären.

Kan du inte svara på varför du tycker Anjo är en bra människa? Att bara komma med ett påstående du vägrar backa upp är löjligt, blir lite duja argumentation.

Återigen, jag gillar Anjo och tycker han är duktig på det han gör. Kan ju finnas någon anledning till det, men jag har inte någon redovisningsskyldighet till dig eller någon annan här vad jag vet? Du får väl fortsätta att undra helt enkelt.
Citera
2025-10-19, 19:33
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Återigen, jag gillar Anjo och tycker han är duktig på det han gör. Kan ju finnas någon anledning till det, men jag har inte någon redovisningsskyldighet till dig eller någon annan här vad jag vet? Du får väl fortsätta att undra helt enkelt.
Varför gilla en person som erkänner att hand videos går ut på att mobba folk, och att han är stolt över att mobba folk?
Vad ger det för signaler till hans barn och fans som är barn? han har ju ingen spärr så inte barn kan se hans videos, eftersom han vet att han förlorar många tittare då.
Citera
2025-10-19, 19:34
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Du tycker han är duktig på att mobba? För det är ju vad 99% av hans content består av.

Det är en egenskap även om det inte är en positiv sådan, det jag menar är vad som bevisar vilken liten och äcklig människa han är.

En människa med en stark självkänsla har inte behovet av att attackera oskyldiga personer på youtube.

Han är en galning som borde låsas in för allas bästa.
Citera
2025-10-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Varför gilla en person som erkänner att hand videos går ut på att mobba folk, och att han är stolt över att mobba folk?
Vad ger det för signaler till hans barn och fans som är barn? han har ju ingen spärr så inte barn kan se hans videos, eftersom han vet att han förlorar många tittare då.

Fans som är barn? Det får du mer än GÄRNA visa något slags bevis på. Där tror jag du har helt fel.
Citera
2025-10-19, 19:40
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Fans som är barn? Det får du mer än GÄRNA visa något slags bevis på. Där tror jag du har helt fel.
Så det jag skrev om mobbning hoppade du förbi? För du tycker som Anjo att det är helt okej att mobba folk?
Citera
2025-10-19, 19:41
Medlem
Citat:

Även om Anjo visar statistik på åldrar hos följarna så kan man inte lita på den.

I många hushåll har en vuxen YouTube premium och hela familjen använder därmed samma konto. Då ser det ut i statistiken som att det är den vuxne som tittar.
Citera
2025-10-19, 19:43
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Snälla, rara, underbara, vi tycker OLIKA. Släpp det och gå vidare för guds skull, haha
Tom Anjo kan ju brösta att han är ett svin som behandlar människor som skit, tycker bara det är konstigt att du inte vågar göra det.
Citera
2025-10-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Även om Anjo visar statistik på åldrar hos följarna så kan man inte lita på den.

I många hushåll har en vuxen YouTube premium och hela familjen använder därmed samma konto. Då ser det ut i statistiken som att det är den vuxne som tittar.

And still...... så påstås det att många av hans fans är barn..... Vad på Anjos kanal riktar sig till barn? Tror snarare dom tittar på barnprogram än en massa gubbar som bara sitter och pratar. Tror inte du det?
Senast redigerad av DorisDiesel 2025-10-19 kl. 20:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in