Citat:
Ursprungligen postat av
Conny.Rundqvist
Jag har tyckt att medviktarna varit väldigt vettiga hela tiden. Nu känner jag mig fan sviken och som en idiot. Alla lögner och skit. Vad i helvete? Jävla iranier. Jag vet att iranier ljuger för att nå långt och anpassa sig men trodde fan inte att det var så med dessa personer. Men så är det samma jävla sak igen. ”Jag sa upp mig för att plugga” - lögn. ”Mina kollegor sa att jag är en bra person” - lögn. Vi har inget att dölja på internet - visar fittan på onlyfans - lögn. Vi ber om ursäkt - allt var planerat skådespel/lögn. Vad i helvete? Jag vet inte vad de ska visa för att rentvå detta. Jävla lögnare. De kan dra åt helvete, och det baserar jag på att jag själv tyckte om dem men blev blåst. Sen allt det sjuka medvikt sa om Anjos död och hans barn. Helt jävla sjukt. De kan dra åt helvete.
Dock ger det mer legitimitet till Skilleras. Han har varit med under hela tiden utan en enda lögn eller dubbelmoral exposed. Jag hoppas Skilleras tar avstånd från medviktarna.
Om du tycker medvikt haft vettiga åsikter och bra poänger, så förändras ju inte det.
Det har ju fortfarande haft vettiga åsikter och bra poänger, oavsett hur han slutade jobbet och ifall hon hållit på med OF.
Deras vettiga åsikter och poänger är ju fortfarande de samma, även om de nu har gjort 1 jävligt dum och onödig grej.
Och varför ska skilleras ta avstånd? Att han går sin egen väg och gör sin egen grej är ju själva anledningen att folk gillar honom.
Skilleras var ju beredd att förlåta Anjo, som gjort mycket värre saker än medvikt, om Anjo bad om ursäkt och gjorde rätt, vilket Anjo inte kunde eftersom han är oförmögen att be om ursäkt.