2025-08-26, 00:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ändå kul att Anjo tror han kommer att komma undan bara för han skickar in sina mongofans hit för att försvara fläskberget.

Det är åklagaren som kommer ställa Anjo mot väggen, rätten dvs helt vanliga människor kommer se det vi ser för det är så uppenbart vilket svin han är, men man behöver ju över 80 iq för att se detta.

De "mongofans" du skriver om är samma användare som, precis som Anjo gör i sin "dokumentär", försöker göra gällande att den i både tingsrätt och hovrätt dömde barnknullaren Antionio Toledano Book egentligen, enligt badbollen Anjo, är felaktigt dömd!

Dessa sjuka följare till Anjo skyddar alltså barnknullaren Antonio Toledano Book.
Citera
2025-08-26, 01:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jadu, vi får väl se vem som skrattar sist.
Jag tror inte de är speciellt rädda men du får önska vad du vill.
Du måste lära dig att läsa rummet.

Deras handlingar skriker panik!

Sent ska syndaren vakna

Frågan är vem som lämnar först när förtalspengarna är slut, Lisen eller Therese? Hem till flickrummet med tre barn, bra planerat flickor
Senast redigerad av knark-kungen 2025-08-26 kl. 01:55.
Citera
2025-08-26, 02:01
Avstängd
Citat:
Ändå kul att Anjo tror han kommer att komma undan bara för han skickar in sina mongofans hit för att försvara fläskberget.

Det är åklagaren som kommer ställa Anjo mot väggen, rätten dvs helt vanliga människor kommer se det vi ser för det är så uppenbart vilket svin han är, men man behöver ju över 80 iq för att se detta.

Förutom att Anjos modigaste krigare här på flashback försöker skydda den i både tingsrätt och hovrätt dömde barnknullaren Antonio Toledano Book, så försöker dessa värdelösa tingestar av fettotunnan Anjos fans, som deras mödrar borde svalt som spermier istället för att tagit sprutet in i fittan och göra barn, slå fast att isterspäckvalen Anjo inte är skyldig till de grova förtal han begått på YouTube.

Jag upprepar: späckspermien Anjo är nu under utredning av rättsväsendet för förtal mot, bland andra, Linnea Lundström och en annan person.

Vidare har (x) ett antal andra personer anmält badbollen för diverse brott, varav olaga integritetsintrång är ett, som kan läggas till åtalet när åklagaren drar saken inför domstol.

Detta förklarar Anjos desperata beteende nu.
Citera
2025-08-26, 02:07
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webhotell
Men det har jag inte, så det är lugnt. Anjo är dryg och dum ändå.

Pröva att tänka lite, tack.
Du skrev ju precis att du hade problem med folk som har dålig ton?
Citera
2025-08-26, 02:14
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny.Rundqvist
Jag har tyckt att medviktarna varit väldigt vettiga hela tiden. Nu känner jag mig fan sviken och som en idiot. Alla lögner och skit. Vad i helvete? Jävla iranier. Jag vet att iranier ljuger för att nå långt och anpassa sig men trodde fan inte att det var så med dessa personer. Men så är det samma jävla sak igen. ”Jag sa upp mig för att plugga” - lögn. ”Mina kollegor sa att jag är en bra person” - lögn. Vi har inget att dölja på internet - visar fittan på onlyfans - lögn. Vi ber om ursäkt - allt var planerat skådespel/lögn. Vad i helvete? Jag vet inte vad de ska visa för att rentvå detta. Jävla lögnare. De kan dra åt helvete, och det baserar jag på att jag själv tyckte om dem men blev blåst. Sen allt det sjuka medvikt sa om Anjos död och hans barn. Helt jävla sjukt. De kan dra åt helvete.

Dock ger det mer legitimitet till Skilleras. Han har varit med under hela tiden utan en enda lögn eller dubbelmoral exposed. Jag hoppas Skilleras tar avstånd från medviktarna.
Om du tycker medvikt haft vettiga åsikter och bra poänger, så förändras ju inte det.
Det har ju fortfarande haft vettiga åsikter och bra poänger, oavsett hur han slutade jobbet och ifall hon hållit på med OF.
Deras vettiga åsikter och poänger är ju fortfarande de samma, även om de nu har gjort 1 jävligt dum och onödig grej.

Och varför ska skilleras ta avstånd? Att han går sin egen väg och gör sin egen grej är ju själva anledningen att folk gillar honom.
Skilleras var ju beredd att förlåta Anjo, som gjort mycket värre saker än medvikt, om Anjo bad om ursäkt och gjorde rätt, vilket Anjo inte kunde eftersom han är oförmögen att be om ursäkt.
Citera
2025-08-26, 02:18
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
De "mongofans" du skriver om är samma användare som, precis som Anjo gör i sin "dokumentär", försöker göra gällande att den i både tingsrätt och hovrätt dömde barnknullaren Antionio Toledano Book egentligen, enligt badbollen Anjo, är felaktigt dömd!

Dessa sjuka följare till Anjo skyddar alltså barnknullaren Antonio Toledano Book.
Många av dessa korkade Anjo följare gnäller på hur många kvinnor som blir våldtagna utan att förövaren döms, i samma kommentar som de tycker våldtäktsmannen Antonio är oskyldigt dömd
Citera
2025-08-26, 02:55
Medlem
Citat:

Och du vill att man ska ta dig på allvar med det otroligt omogna språket. Men å andra sidan säger ditt användarnamn allt och skapar förståelse.

Jag tror du har fel. Jag tror inte att en åklagare kommer att trycka upp Anjo mot en vägg dvs pressa honom eftersom jah inte tror att det blir en rättsak av det. Blir det ändå en rättsak finns det fler som kommer att bli utsatta för samma behandling.
Jsg tycker att det är så töntigt att anmäla någon för det man själv sysslar med. Vad är det med människor?
Går något till åtal är det ju upp till rättsväsendet att döma, eller hur?
Ni gillar verkligen inte när någon inte tycker som er. Ni just nu= du och den du citerade.
Pinsamt.
Citera
2025-08-26, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Förutom att Anjos modigaste krigare här på flashback försöker skydda den i både tingsrätt och hovrätt dömde barnknullaren Antonio Toledano Book, så försöker dessa värdelösa tingestar av fettotunnan Anjos fans, som deras mödrar borde svalt som spermier istället för att tagit sprutet in i fittan och göra barn, slå fast att isterspäckvalen Anjo inte är skyldig till de grova förtal han begått på YouTube.

Jag upprepar: späckspermien Anjo är nu under utredning av rättsväsendet för förtal mot, bland andra, Linnea Lundström och en annan person.

Vidare har (x) ett antal andra personer anmält badbollen för diverse brott, varav olaga integritetsintrång är ett, som kan läggas till åtalet när åklagaren drar saken inför domstol.

Detta förklarar Anjos desperata beteende nu.

En kort fråga. Går du igång på att skriva grova ord som hänvisar till sexuellt innehåll och barn i samma text? Det verkar vara väldigt viktigt för dig att ösa ur dig sådana ord. Usch.
Citera
2025-08-26, 03:08
Avstängd
Citat:
En kort fråga. Går du igång på att skriva grova ord som hänvisar till sexuellt innehåll och barn i samma text? Det verkar vara väldigt viktigt för dig att ösa ur dig sådana ord. Usch.

Detta är min poäng. Det är ju din idol "Anjo" (riktigt namn: Pontus Björlund) som hänvisar till sexuellt innehåll och barn, ty Pontus Björlund har just i detta nu publicerat sin "dokumentär" på YouTube där han försöker förfäkta, inför dig och resten av sina lågbegåvade följare, att BARNKNULLAREN OCH VÅLDTÄKTSMANNEN Antonio Toledano Book är oskyldigt dömd.

Usch? Uschiamej!
Citera
2025-08-26, 03:38
Avstängd
...för att fortsätta raljerandet om Pontus "fettot" Björlund vill jag tillägga följande, som jag konstaterat tidigare i tåden, punkter:

- att fläskmiffot Pontus "Anjo" Björlund i detta nu är under utredning av Sveriges rättsväsende angående hans brott som han begått på YouTube. Inte bara under detta året utan också under tidigare år.

- att fläskmiffot Pontus "Anjo" Björlund troligen måste svara på frågor angående sitt eget agerande på YouTube inför utredande poliser.

- att fläskmiffot Pontus "Anjo" Björlund också måste, i detalj, redovisa alla sina ekonomiska transaktioner i detalj inför förundersökningsledarna.

- att fläskmiffot Pontus "Anjo" Björlund också tvingas verbalt förklara inför staten varför han försöker göra gällande att den dömda BARNKNULLAREN OCH VÅLDTÄKTSMANNEN Antonio Toledano Book egentligen är oskyldig, enligt Anjo.
Citera
2025-08-26, 04:38
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Det känns som att hela Temusekten har slagit dubbelknut på sig själva. Och det enda som krävdes var att Anjo tog reda på sanningen. Attans vilken otur

Oh. Herre. Gud.

Medvikt kommer sluta som hatad av alla. Inte ens tossige tojje kommer vilja ha med honom att göra. Då kan han sitta ensam och arbetslös (sparkad) i sin husbil. Frågan är hur länge Fru OF kommer hålla honom i handen i detta? Hon har väl suttit i husbilen på parkeringen utanför Medvikts forna arbetsplats och byggt upp ett hat mot den arbetsplatsen och Medvikts kollegor också, kan jag tänka mig.

Husbilen är inköpt för några månader sedan, OF la hon/de ner 2024 om jag förstått saken rätt.

Tanken att herr Medvikt kan skaffa sig ett nytt jobb har aldrig slagit dig? Anjo kommer knappast få något, han är helt beroende av Youtube. Rask behöver vi inte gå in på. Att utgå som Anjo gör att "kollegan" talar sanning när han har minst sagt ekonomiska incitament att säga vad som helst för att få fler visningar till sin kanal. Förmodligen kommer den här snubben själv bli av med jobbet då företaget går uruselt och står på randen till konkurs :

https://www.merinfo.se/foretag/Stock...9/2k0h465-d7gz

Förlust i flera år, betalningsanmärkning och snart är eget kapital förbrukat. Ägaren är närmare 80 och har förmodligen inte nån styrning på verksamheten.
Citera
2025-08-26, 05:23
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Vad är värst?
Prata om sexuella övergrepp?
Utföra sexuellt övergrepp på barne? (Antonio)
Försöka försvara sexuellt övergrepp av barn? (Anjo)

Det känns som om du fokuserar på fel sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in