2025-03-30, 19:25
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han sa flera gånger att han gjort fel.
Gjort fel?

Han har systematiskt utsatt ett stort antal oskyldiga människor för grov brottslighet som kan påverka brottsoffrena resten av sina liv.

Att säga att man "gjort fel" är inte att ta ansvar.

Ansvar för Anjo kommer att krävas av åklagaren.
Citera
2025-03-30, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det gjorde han.
På denna video lär han ju få in en hel del pengar med tanke på att typ alla här verkar ha tittat.

Tror du verkligen det?
Jag tror Anjo den store lögnaren som spårade ur förra året och har ljugit och pissat på folk offentligt sedan dess inte kommer tjäna många kronor på det där tramset, är bara ännu en lögnar video i raden av många.

Varenda gång han sa "jag har gjort fel" så ljög han bland annat, han säger enbart så för att han får kritik nu för tiden, han tycker inte att han har gjort något fel.
Citera
2025-03-30, 20:43
Medlem
Citat:
Ja det gjorde han.
På denna video lär han ju få in en hel del pengar med tanke på att typ alla här verkar ha tittat.

Han är ju tvungen att köra med maximalt vilseledande clickbate för att få views nu..
Citera
2025-03-30, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Han är ju tvungen att köra med maximalt vilseledande clickbate för att få views nu..
Dessutom i betalt samarbete med vilket företag? Det är bara lite youtube-ads pengar.
Citera
2025-03-30, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Just nu så absolut.
Men vad annars kan han göra och dra in pengar på. Människan är ju helt talanglös när det gäller annat än att förstöra människors liv och skadeglatt gotta sig i studion med lilla "tanten"

Han är ju liksom ingen Jocke när det gäller att hålla intresset uppe med annat.
Håller med! Anjo är körd!!
Ingen kommer kunna ta honom seriöst längre om han ska gå på folk. Jävla luffare
Citera
2025-03-30, 21:19
Medlem
Citat:
Nix här tittas inte, likaså tittas det inte på Rask, Motvikt eller Lundellarna. Behövs inte då andra ser och kommenterar men även klipps vad de sagt i andra vloggar.
Så gott folk sluta titta på grisarna om ni inte vill gynna dem avprenumerera och låt skeppet sjunka
Citera
2025-03-30, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Tror du verkligen det?
Jag tror Anjo den store lögnaren som spårade ur förra året och har ljugit och pissat på folk offentligt sedan dess inte kommer tjäna många kronor på det där tramset, är bara ännu en lögnar video i raden av många.

Varenda gång han sa "jag har gjort fel" så ljög han bland annat, han säger enbart så för att han får kritik nu för tiden, han tycker inte att han har gjort något fel.

Men på något vis tycker han väl att det blev fel eftersom han pratat med både Sandra & han som är lärare (tappar namn på alla)
Sen vet inte jag hur Sandra kände efter det hon kanske godtar ursäkten eller inte men det berättar hon säkert själv.
Jag menade att han skulle tjäna på videon han släppte idag eftersom många verkar kolla på den.
Citera
2025-03-30, 21:23
Avslutad
Citat:

Och det känns ju som många här inne nappar och bidrar till hans lön.
Citera
2025-03-30, 21:33
Avslutad
Citat:
Men på något vis tycker han väl att det blev fel eftersom han pratat med både Sandra & han som är lärare (tappar namn på alla)
Sen vet inte jag hur Sandra kände efter det hon kanske godtar ursäkten eller inte men det berättar hon säkert själv.
Jag menade att han skulle tjäna på videon han släppte idag eftersom många verkar kolla på den.

Hon redan svarat på om hon godkände Anjos ursäkt
Citera
2025-03-30, 21:34
Medlem
Citat:

Något litet minimalt symtom av empati kanske har dykt upp hos den hårda och tuffa lögnaren Anjo.
Men kön är lång med folk han skall ringa upp och be om ursäkt.

Leken tog slut nu när han själv med all rätt blev hatad, och nu är karriären över.
Citera
2025-03-30, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Något litet minimalt symtom av empati kanske har dykt upp hos den hårda och tuffa lögnaren Anjo.
Men kön är lång med folk han skall ringa upp och be om ursäkt.

Leken tog slut nu när han själv med all rätt blev hatad, och nu är karriären över.

Men många skrek ju här inne att han skulle be Sandra om ursäkt så då kan vi bocka av det, sen får man väl vänta och se hur det blir med YouTube framöver.
Citera
2025-03-30, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hon redan svarat på om hon godkände Anjos ursäkt

Vad sa hon då? jag följer inte henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto