Flashback bygger pepparkakshus!
2006-03-27, 19:26
Medlem
Hansomfisers avatar
Hej,
Finns det något sånt här keyloggerprogram -

De krävs bara en knapptryckning på en fil som du skapar med keyloggerprogrammet, så planterar datorn automatiskt in skiten och börjar logga samt mailar över textfiler med lagrad data till angiven e-mail? Så att man inte behöver installera hela keyloggerprogrammet i den datorn man ska plantera den i. Det ska ske med en enkel knapptryckning så att säga, med förinställda inställningar.
Citera
2006-03-28, 07:59
Medlem
Så att det redan är bestämt att keyloggern ska skicka loggen till "någonemail@isp.land"? Då kan ju bara en person i världen använda keyloggern.
Citera
2006-03-28, 08:30
Medlem
Hansomfisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ni-MH
Så att det redan är bestämt att keyloggern ska skicka loggen till "någonemail@isp.land"? Då kan ju bara en person i världen använda keyloggern.

Inte riktigt så jag menade, jag vill alltså att jag har ett program där jag skapar keylogfilen och fördefinierar inställningarna osv (t ex hur ofta den ska spara textfil - när den ska mail det till angiven adress osv) och sedan sparar man ner en .exe-fil precis som en trojan och skickar till sitt ex så att han/hon bara behöver klicka på den, utan att keyloggerprogrammet i sig behöver vara installerat i den datorn. Som en trojanfil dvs.
Citera
2006-03-29, 19:43
Medlem
merlin2s avatar
jag vet inte om det är detta du vill ha svar på men ja det finns sådant program men tyvärr säger jag inte programmets namn då du kan faktiskt vara en nybörjare som vill ta din kompis lunar-lösenord, msn-lösenord eller liknande.

Men finns det, finns faktiskt en uppsjö av dem.

edit: hjälpte kanske inte mycket men sök på keylogger på google så borde du hitta en hel del. Testa några av dem och se vilka du tycker om.
Citera
2006-04-04, 21:05
Medlem
AconXs avatar
Det ända rätta är att gå old school med en fysisk keylogger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in