2020-04-22, 21:46
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenallan
Boustedt lämnar ishockeyförbundet!

Här är en källa för dom som vill ha en:

https://www.svt.se/sport/ishockey/tommy-boustedt-slutar-i-svenska-hockeyforbundet
Citera
2020-05-11, 12:23
Avslutad
Det skulle inte förvåna mej ett dugg om det är Tommy Boustedt som åtalas.
En äckligare och sliskigare människa får man leta efter !

(Hade inte läst att personen i fråga redan avslutat sin tjänst på förbundet när detta uppdagades, så TB går fri, låter inlägg vara kvar då jag tycker att han är äcklig som fan.)
Senast redigerad av LawNumberSix 2020-05-11 kl. 12:40.
Citera
2020-05-11, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix

(Hade inte läst att personen i fråga redan avslutat sin tjänst på förbundet när detta uppdagades, så TB går fri, låter inlägg vara kvar då jag tycker att han är äcklig som fan.)

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/2GzwAG/person-pa-ishockeyforbundet-atalas
Åtal väckt
Citera
2020-05-11, 14:19
Medlem
Exproprieras avatar
Vem är det?
Citera
2020-05-11, 14:43
Medlem
estetiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/2GzwAG/person-pa-ishockeyforbundet-atalas
Åtal väckt

Citat:

En anställd man på förbundet ska ha uppfört sig illa mot en kvinnlig kollega och utsatt henne för en besvärlig situation som har rubricerats sexuellt ofredande.
Händelsen gjorde att fackklubbens ordförande och kommunikationsassistenten Anders Feltenmark lämnade in polisanmälan.

”Skadat förbundet”

Den 6 april tvingades Anders Feltenmark efter 24 år lämna sin anställning hos Svenska Ishockeyförbundet.
Enligt förbundet skulle det handla om arbetsbrist och Anders Feltenmark har fått tystnadsplikt.
Förbundsledningen har enligt uppgifter till Sportbladet ansett att Anders Feltenmark har skadat förbundet och att det därför finns orsak till uppsägning.
Man påstår att Feltenmark blir sparkad pga arbetsbrist. Sen säger man att han blir sparkad pga han skadat förbundet.

Tvärtom är det hedersamt att polisanmäla.

Det skadar verkligen förbundet att sparka en anställd pga han polisanmält sexuellt ofredande.
Citera
2020-05-11, 15:34
Medlem
JackSm1ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
Åtal väckt
Då borde det gå att ringa Tingsrätten i Stockholm och få ut åtalet!
Citera
2020-05-11, 15:52
Medlem
GaylordYankers avatar
Jag ger mig fan på att det är feminazi som försöker hota och falskanmäla till sig mer makt, genom att kalla det för respekt, men den förtjänar man, era jävla sopor.
Säg till när ni kanar ner ur B-gruppen till C, D och E-gruppen i stället...
Citera
2020-05-11, 18:32
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix

Tommys polare Putte Köhler fick väl sluta för ett tag sedan, kan det vara han?
Citera
2020-05-11, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy

Det är absolut troligt, likaså att TB mörkade och försökte rädda honom, därav att TB avgår.
Citera
2020-05-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy

Om det är någon annan än han så vore det en högoddsare.
Citera
2020-05-12, 14:22
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/b5xBLk/skandalen-pa-forbundet-sa-javla-at-helvete-inte-okej

Citat:
Enligt vad hon erfar har mannen varit inblandad i liknande situationer på förbundet tidigare, men att de drabbade inte vågar träda fram.
Ett vittne uppger att ha tidigare reagerat på att den åtalade varit väl fysisk mot offret och att mannen ska ha betett sig illa mot en annan kvinnlig anställd under 2016 som ledde till sjukskrivning.
I ett sms till offret under samma kväll skrev ett vittne: ”Jag har tänkt hela kvällen på det X (den åtalade) gjorde i tunnelgången. Jag ber om ursäkt för att jag inte fick ett utbrott där och då, jag blev så paff. Så jävla surrealistiskt. Jag kommer prata med X (person på förbundet). Det är inte första gången han är på dig. Det är så jävla åt helvete inte okej. Rör han dig igen kommer jag balla ur.”

Spännande arbetsplats!
Citera
2020-05-12, 14:43
Medlem
Bankpengar på att det är bajenvraket Köhler som är åtalad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in