2020-05-01, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Målnummer: B 2560-20

Misstänkta:

Moh4med 4hmed 4li, 19år
Muhs1n Ibr4him Huss3in, 19år (förekommande på Lexbase)
Ay4nle 4hmed Ibr4him, 25år (Linköping???) - frisläppt???
B4shir Ibr4him Huss3in, 22år (förekommande på Lexbase) - frisläppt???
Micki4s Mesf3n, 20år - frisläppt???
Moh4med 4bdulkadir Ok4she, 19år (förekommande på Lexbase)
Sekretess 7

De sista två var ev inte med från början utan har tillkommit. Sekretess 7 häktades i mitten av april. (Han tilldelades fö slimeball-advokat Viktor Banke som bl a företräder kollegan Yasin i SZ).

Någon som vet något mer om någon av ovanstående? Vilka är det som är försatta på fri fot? Är de i så fall avförda från utredningen eller fortfarande misstänkta? Smeknamn eller Insta-/sociala mediaprofiler? Vem av ovanstående skulle vara DP-Sixty? En av de tre 19åringarna? Är det en eller flera som ska vara springis/kopplad till DP? Vem är det som ska vara "Uppsalapersonen"? Alla verkar folkbokförda i Sthlm utom Ayanle som är mantalsskriven i Lindköping...
Sixty är ”muhsin” https://www.facebook.com/muhsin163
Bashir verkar vara bror till sixty då båda har samma efternamn och bor tillsammans.
Mohamed okashe har du här: https://www.facebook.com/okkeokashjr
Finns ju andra på listan som man kan hitta på Sixtys vänlista på facebook men vet inte om det är dom, vissa har inga bilder
Citera
2020-05-01, 16:07
Medlem
Fortfarande ingen som vet vad BO hette?
Citera
2020-05-08, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Tyst...
Citera
2020-07-15, 09:37
Medlem
Citat:
Hur går det med detta fall? Alla frisläppta? Fortfarande sekretess? Någon som vet något?
Namn på BO? Kom han (ursprungligen) från Filpipstad? Eller kanske Örebro som någon skrev? (Värmland vs Närke... ha ha)...
Det sägs att (en i tråden utpekad) GM var springis till DP, stämmer det? Har gärningsman/-män eller BO ev koppling till Husbys Hyenor? Finns det någon koppling till senaste tidens våldsamma oroligheter kring Tensta?
Hur ser relationen mellan SZ/FLG oc HH ut? Det ska ju ha varit rätt neutralt tidigare...
Kan DP ha närmat sig HH?
Citera
2020-07-15, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Hur går det med detta fall? Alla frisläppta? Fortfarande sekretess? Någon som vet något?
Namn på BO? Kom han (ursprungligen) från Filpipstad? Eller kanske Örebro som någon skrev? (Värmland vs Närke... ha ha)...
Det sägs att (en i tråden utpekad) GM var springis till DP, stämmer det? Har gärningsman/-män eller BO ev koppling till Husbys Hyenor? Finns det någon koppling till senaste tidens våldsamma oroligheter kring Tensta?
Hur ser relationen mellan SZ/FLG oc HH ut? Det ska ju ha varit rätt neutralt tidigare...
Kan DP ha närmat sig HH?
Det enda jag kan säga är att det fortfarande sitter folk för mordet, sen vilka personerna är vet jag ej
Citera
2020-07-16, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Det enda jag kan säga är att det fortfarande sitter folk för mordet, sen vilka personerna är vet jag ej
Thx!
Citera
2020-07-19, 16:25
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:
Framgår det vem som är BO?
Någon som vet vem bo ÄR?
Citat:
Vet du vilka? Den där "Sixty" som skulle vara springis till Dödspatrullen?
Citera
2020-07-19, 16:26
Medlem
postaposcouts avatar
Var fler av de som anhölls också kopplade till Dödspatrullen-gänget?
Citera
2020-07-19, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postaposcout
Någon som vet vem bo ÄR?

Vet du vilka? Den där "Sixty" som skulle vara springis till Dödspatrullen?
Jag vet att dem flesta sitter iallfall. Då jag sett folk på sociala medier skriva ”Free” till dessa grabbar
Citera
2020-07-19, 21:39
Medlem
postaposcouts avatar
Citat:
Jag vet att dem flesta sitter iallfall. Då jag sett folk på sociala medier skriva ”Free” till dessa grabbar
Tack!
Citera
2020-08-16, 00:19
Medlem
Alla häktade är släppta
Citera
2020-08-17, 12:27
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strikerbyn
Alla häktade är släppta