2020-03-13, 12:39
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Under natten till fredagen blev en man i 25-årsåldern misshandlad inne på McDonald's på Avenyn i Göteborg.

Han behövde föras till sjukhus.

– Han har blivit slagen, men det ska inte ha varit med något tillhygge, säger Anna Göransson, presstalesperson vid polisen i region Väst.

En man i 20-årsåldern greps för grov misshandel.

Citat:
Skadeläget för den misshandlade mannen är oklart.

På platsen fanns också en man i 20-årsåldern som greps misstänkt för grov misshandel.

– Det fanns också flera vittnen på platsen, säger Sebastian Börjesson.

Det är också oklart vad som föregått misshandeln.

– Det är lite oklart vad som utlöst det här, vi har inte kunnat höra den målsägande ännu, säger Anna Göransson, presstalesperson vid polisen i region Väst.

https://www.expressen.se/gt/man-grovt-misshandlad-pa-mcdonalds-pa-avenyn/

Detta måste ha varit väldigt grovt om BO ännu inte kunnat höras? Var det någon som var där inatt och såg vad som hände?
Senast redigerad av borgir82 2020-03-13 kl. 12:43.
Citera
2020-03-13, 12:44
Medlem
Mingla101s avatar
Gosh Svenskar måste lära sig att inte säga till när dom nya tränger sig..
Citera
2020-03-13, 13:17
Medlem
25 åringen var medvetslös efteråt, GM sitter häktad vad jag fått höra. Detta skedde efter en utgång för en gymnasieskola som hade 100-dagars fest.
Citera
2020-03-13, 13:55
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ano17nym
25 åringen var medvetslös efteråt, GM sitter häktad vad jag fått höra. Detta skedde efter en utgång för en gymnasieskola som hade 100-dagars fest.

Vet du något om upprinnelsen till misshandeln? Var det gamla vanliga träng-dig-inte-före-i-kön tjafset?
Citera
2020-03-13, 21:00
Medlem
Vågar inte svara på de, bara hört från gemensamma vänner med den misstänkte, dom hade tjafsat en stund sen tappade han det o slog några slag för mycket. Det hade tydligen uppstått bråk redan tidigare på kvällen på nattklubben men kan inte bekräfta om det var just dessa 2 som var inblandade.
Citera
2020-03-14, 08:31
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ano17nym
Vad fan har två 20-åringar o göra på en gymnasiefest? Det hände på en fredag så tippar på att du bara är en liten viktigpetter, Flashback har 18-årsgräns.
Citera
2020-03-14, 16:12
Medlem
Detta hände natten till fredag. Jag har gått ut gymnasiet men har fortfarande vänner kvar. Varför 25 åringar var där vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in