2020-03-15, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Så sällan Sverige utvisar någon så det är väl liten risk, sen är många av dessa unga mördare födda här så kommer nog inte ske.

Vi får hoppas på ett hårt straff i alla fall.
Citera
2020-03-15, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babidoknen
Okej verkar vara en del rassar och offtopics här inne, men jag kör.
Finns en kvinna som påstår sig vara BOs flickvän (numera ex). Hon har gått ut med detta på tiktok (suck, jag vet) och säger sig ha hört skottet. Hon bor och jobbar i Malmö nära platsen för brottet. Kvinnan är ett år yngre än BO men vet inte hur trovärdig hon är, hon verkar ha något slags mindre mentalt handikapp. Tycker ändå det är intressant ifall det skulle ligga någon sanning i det hela att hon haft en relation med BO, som flera av hennes videor handlar om.

Har du möjligtvis namn på den här tjejens konto ?
Citera
2020-03-15, 19:40
Medlem
Ifall någon är nyfiken kring dödsskjutningen på möllan och om Sadiq mohammed Nuur och André Löwenmark så har jag postat ett inlägg i den officela tråden gällande mordet på ystadsgatan. Då min information gällande detta offret var fel så fortsätter jag inte att skriva i denna tråd.
Citera
2020-03-15, 19:52
Medlem
[quote=babidoknen|70708302]Okej verkar vara en del rassar och offtopics här inne, men jag kör.
Finns en kvinna som påstår sig vara BOs flickvän (numera ex). Hon har gått ut med detta på tiktok (suck, jag vet) och säger sig ha hört skottet. Hon bor och jobbar i Malmö nära platsen för brottet. Kvinnan är ett år yngre än BO men vet inte hur trovärdig hon är, hon verkar ha något slags mindre mentalt handikapp. Tycker ändå det är intressant ifall det skulle ligga någon sanning i det hela att hon haft en relation med BO, som flera av hennes videor handlar om.[/QUOTE

Vad heter kontot?]
Citera
2020-03-16, 11:42
Flickvännen till BO heter Alexi Vidalin på facebook där hittar ni även bilder på BO Ali.A samt BO heter på facebook Ali Allawii
Citera
2020-03-16, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Flickvännen till BO heter Alexi Vidalin på facebook där hittar ni även bilder på BO Ali.A samt BO heter på facebook Ali Allawii

Hans look är verkligen inte kriminell-aktig.

Någon som vet varför han blev klippt?
Citera
2020-03-16, 13:47
Citat:
Ursprungligen postat av Rallert
Hans look är verkligen inte kriminell-aktig.

Någon som vet varför han blev klippt?

Han är väldigt kriminell, vet vem han var. Bar ofta skottsäkerväst och pistol, förvånar mig inte om han också bar det vid mordtillfället. Som man bäddar får man ligga...
Citera
2020-03-16, 17:54
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Han är väldigt kriminell, vet vem han var. Bar ofta skottsäkerväst och pistol, förvånar mig inte om han också bar det vid mordtillfället. Som man bäddar får man ligga...
Vad pysslade han med då? Dömd för något?
Citera
2020-03-16, 18:29
Medlem
Citat:

Vet du mer om honom? Vilka han hängde med? Om han var inblandad i något uppmärksammat brott?
Citera
2020-03-16, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindabelinda
Har du möjligtvis namn på den här tjejens konto ?

M*ri*m*rtens3
* = a
Citera
2020-03-16, 22:23
Medlem
Citat:

Enligt vad jag har fått höra från nära som endå hade bra kontakt med BO så hade han fått fast jobb och var väldigt mycket med familjen sista tiden innan och försökte vända sitt liv.
Citera
2020-03-17, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindabelinda
Enligt vad jag har fått höra från nära som endå hade bra kontakt med BO så hade han fått fast jobb och var väldigt mycket med familjen sista tiden innan och försökte vända sitt liv.

Tro inte allt du hör 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in