Flashback bygger pepparkakshus!
2020-03-08, 19:26
Medlem
Är väl inte insatt i dessa, men finns det porrbio ställen som är för tjejer o killar, eller e de vanligast med att de e ställen som killar går på ?
Citera
2020-03-08, 19:46
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimjong2020
Är väl inte insatt i dessa, men finns det porrbio ställen som är för tjejer o killar, eller e de vanligast med att de e ställen som killar går på ?

Tror inte att du riktigt förstår det här men som det ser ut i Sverige med ett överflöd av män så äger tjejer sex. Det spelar ingen roll hur de ser ut en tjej behöver inte gå på sliskig porrbio räcker med att gå ut på krogen och fråga nån random killa om han vill knulla.
Citera
2020-03-08, 19:54
Medlem
Knotknets avatar
Det finns för både kvinnor och män men det är mest män på porrbio. Just nu finns det ont om bra porrbiografer. I Stockholm kommer Blue Vision göra ett försök till lyft när de bygger ut bion. Idag har de parkvällar som är relativt välbesökta, men de släpps inga singelmän in. Behovet finns tror jag.

Men det ska också sägas att det är männens usla beteende som håller bort många kvinnor. Dessa oändliga lämmeltåg som följer efter de kvinnor som kommer vart de än går i lokalen. Om män betedde sig bättre, mer avslappnat, och lät kvinnorna känna in stämningen skulle de känna sig mycket tryggare och släppa loss mer.
Senast redigerad av Knotknet 2020-03-08 kl. 19:58.
Citera
2020-03-09, 00:15
Medlem
Andersdamaans avatar
Ligger en runkeria på Kungsholmen vid namn Blue Vision och den skall enligt beskrivningen vara till för alla. Om det sedan är mest homosexuella som frekventerar stället vet jag inte då jag aldrig har varit där, men enligt beskrivningen så är det ingen helt renodlad gaybiograf iaf.
https://www.google.com/maps/place/Bl...5!4d18.0308017
Citera
2020-03-09, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Ligger en runkeria på Kungsholmen vid namn Blue Vision och den skall enligt beskrivningen vara till för alla. Om det sedan är mest homosexuella som frekventerar stället vet jag inte då jag aldrig har varit där, men enligt beskrivningen så är det ingen helt renodlad gaybiograf iaf.
https://www.google.com/maps/place/Bl...5!4d18.0308017

Den är öppen för alla. När vi varit där har det blivit ett lämmeltåg av män efter oss. Går frun på toaletten så nog fan är det nån sliskig snubbe som rycker i handtaget typ 3 sekunder efter att hon gått in.
Nu besöker vi bara BV när de har parkvällar på den låsta avdelningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in