2020-03-06, 23:43
Medlem
Den skamlses avatar
Jag tittar visserligen s jttemycket p porr nufrtiden men lser desto mer sexnoveller. En trend jag tycker mig ha mrkt i sexnovellerna och kanske ocks porrklipp r att munknull har blivit vldigt vanligt i dessa under de senaste ren. Med munknull menar jag att mannen inte bara lter sig sugas av av kvinnan utan aktivt knullar hennes mun, oftast genom att han hller fast hennes huvud medan han juckar kuken in och ut i hennes mun, och det r inte ovanligt att han kr ner kuken i halsen p henne (jag tar bara upp heterosexuell porr/sex hr).

Vad jag minns frekom snt knappt i porr och sexnoveller fr 10-15 r sen. Det verkar ha kommit starkt under 10-talet. Det r trend porr/sexnoveller p samma stt som analsex blev en trend p 80-talet och sprut i ansiktet p 90-talet.

Vad sger ni, har ni ocks lagt mrke till denna kande munknullstrend?

Sjlv tycker jag rtt illa om denna variant. Nr en kvinna tar kuken i munnen r det hon som r aktiv och ger, mannen ska d inte ta utan vara stilla och ta emot. Munknull r enligt min mening dlig stil och kan knappast vara srskilt sknt vare sig fr kvinnan eller mannen.
Citera
2020-03-06, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
Jag tittar visserligen s jttemycket p porr nufrtiden men lser desto mer sexnoveller. En trend jag tycker mig ha mrkt i sexnovellerna och kanske ocks porrklipp r att munknull har blivit vldigt vanligt i dessa under de senaste ren. Med munknull menar jag att mannen inte bara lter sig sugas av av kvinnan utan aktivt knullar hennes mun, oftast genom att han hller fast hennes huvud medan han juckar kuken in och ut i hennes mun, och det r inte ovanligt att han kr ner kuken i halsen p henne (jag tar bara upp heterosexuell porr/sex hr).

Vad jag minns frekom snt knappt i porr och sexnoveller fr 10-15 r sen. Det verkar ha kommit starkt under 10-talet. Det r trend porr/sexnoveller p samma stt som analsex blev en trend p 80-talet och sprut i ansiktet p 90-talet.

Vad sger ni, har ni ocks lagt mrke till denna kande munknullstrend?

Sjlv tycker jag rtt illa om denna variant. Nr en kvinna tar kuken i munnen r det hon som r aktiv och ger, mannen ska d inte ta utan vara stilla och ta emot. Munknull r enligt min mening dlig stil och kan knappast vara srskilt sknt vare sig fr kvinnan eller mannen.

Mun-runk r vl den rtta benmningen? Har inget med ngot knullande att gra, enligt min mening. Mannen anvnder kvinnan som ett runk-objekt men vill sjlvklart inbilla sig att hon r delaktig i hans egen sexuella akt p nt stt? Nej, gillar det inte alls. Sjukt avtndande eftersom det bara handlar om mannens njutning.
Citera
2020-03-07, 01:21
Bannlyst
de r inte s dumt... hehe.. .. fast frugan blir frbannad..

Mvh Johan
Citera
2020-03-07, 03:38
Medlem
Du r vl helt enkelt sexuellt undergiven.
Citera
2020-03-07, 13:17
Medlem
Min fru lskar att bli munknullad, bde att man hller fast huvudet, eller att hon ligger p rygg och man str ver henne och juckar in i hennes mun.

Inte alls ovanligt enligt min erfarenhet att det uppskattas.

Gillar det dock oftast inte i porr, med ngra undantag.
Citera
2020-03-09, 15:40
Medlem
orrecrists avatar
Ditt nick r en besvikelse, s klart kan en kvinna njuta av att en man njuter med hjlp av hennes mun. Hon njuter fr killen blir oerhrt kt av detta. Hatar tjejer som inte lter sig ta den djupt i halsen. Med en liten pekpinne hr d det r en trningssak, alla tjejer kan bli duktiga p att mun knullas djupt med lite god vlvilja & entusiasm.
Citera
2020-03-09, 17:01
Medlem
Starobrnos avatar
Jag sger inte att varje man borde gra detta mot sin kvinna. Jag r liberal och anser drfr att det r upp till varje man att bestmma.

En scen/donna jag gillar r denna: Bild

Filmen, 18 min: https://www.redtube.com/441224
Citera
2020-03-09, 17:17
Medlem
Ljusetidittlivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Sjukt avtndande eftersom det bara handlar om mannens njutning.

Trams. Jag tycker munknull och avsugningar r ganska ointressanta, men har haft flera tjejer som lskat att bli munknullade bde djupt och hrt. De gillar frnedringen och tnder p det. Jag tnder p att de tnder p det.
Citera
2020-03-09, 17:26
Medlem
Aldrig mrkt det TS pstr: att detta inte fanns fr 10-15 r sedan.

Men "tantnoveller" vet jag inget om. Men porren har det funnits sedan 80-talet.

Lter mer som feministpropaganda n en seris debatt. Eller s har TS bara lst tantsnusk och nu lyckats hitta internet.
Citera
2020-03-09, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljusetidittliv
Trams. Jag tycker munknull och avsugningar r ganska ointressanta, men har haft flera tjejer som lskat att bli munknullade bde djupt och hrt. De gillar frnedringen och tnder p det. Jag tnder p att de tnder p det.

Haha, hur mnga gnger har man inte hrt smpojkar sitta i detta forum och bertta fr varandra hur kta de tror att brudar har varit p dem, att de sjlva egentligen inte gillar att bli avsugna eller att spruta sperma i ansiktet p brudar osv, utan det r frsts alltid de snuskigare och ktare TJEJERNA som LSKAR att gra detta t er.
Naturligtvis.
Citera
2020-03-09, 19:17
Medlem
Ljusetidittlivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Haha, hur mnga gnger har man inte hrt smpojkar sitta i detta forum och bertta fr varandra hur kta de tror att brudar har varit p dem, att de sjlva egentligen inte gillar att bli avsugna eller att spruta sperma i ansiktet p brudar osv, utan det r frsts alltid de snuskigare och ktare TJEJERNA som LSKAR att gra detta t er.
Naturligtvis.

S enbart fr att du inte har min erfarenhet s har jag fel? Alla tnker som du, knner som du och tnder p det du tnder p? Lter rimligt.

Hg niv frn ngon som kallar andra smpojkar. Frsk igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in