2006-04-02, 03:37
Medlem
666Hates avatar
Räcker det inte med att det är staten som har hand om det??
Citera
2008-04-12, 10:54
Medlem
filosofiedoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgstigen
Vad tycker ni är fördelar resp. nackdelar med Svenska Spel?
Intressant fråga då en överhängande majoritet här på FB verkar ogilla SS.
Så posta era + och - om Svenska Spel nu!

Fördelen med SvSp är väl endast att det finns något ruggigt med fisk på deras pokerklient.
Citera
2008-04-13, 19:42
Medlem
raugers avatar
Ogillar deras sida. Oddsen är mestadels skit och maxinsatsen på 1000 kr är största skämtet.
Citera
2008-04-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rauger
Ogillar deras sida. Oddsen är mestadels skit och maxinsatsen på 1000 kr är största skämtet.
då jag spelar på t.ex. Lången i butik ser jag att man max kan satsa 500 kr, vilket är en ganska liten summa tycker jag. Men det är ju SvenskaSpel och deras jävla "spela lagom" skit som återspeglar allt. Är det ENBART via nätet som jag kan sätta 1000 kr på Lången?
Citera
2008-04-13, 23:09
Medlem
kringlarn87s avatar
-
Tycker att det är sämre med fisk på högre nivå än på vissa andra sajter.
Citera
2008-04-13, 23:18
Medlem
raugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cje2
då jag spelar på t.ex. Lången i butik ser jag att man max kan satsa 500 kr, vilket är en ganska liten summa tycker jag. Men det är ju SvenskaSpel och deras jävla "spela lagom" skit som återspeglar allt. Är det ENBART via nätet som jag kan sätta 1000 kr på Lången?

Maxinsatser singlar: 1000kr dubblar 2000kr tripplar och uppåt: 5000kr

Finns ingen maxvinst vad jag vet dock
Citera
2008-04-13, 23:32
Medlem
David Pruttons avatar
Äh, klart de släpar efter oddsmässigt, en hel del dessutom.
Bortsett från det är de kanon, deras nätspel är ju grymt mycket smidigare än alla andra bolags.
Inga som helst problem med in/uttag heller, smidiga direktöverföringar UTAN att behöva använda Visa/Mastercard.
Dessutom TAR de åtminstone visst ansvar gällandes spelgränser osv.

Jag använder svenskaspel främst av smidighetsskäl (orka ha sjuttioelva olika spelkassor) samt att jag hellre spelar mina pengar ner i statskassan än in i något obskyrt bolag baserat på Malta eller liknande.

Men visst förstår jag "alla" er andra, de skulle behöva snäppa upp sig oddsmässigt.
Citera
2008-04-14, 00:35
Medlem
raugers avatar
Ja just det. En fördel var ju de hyfsat snabba uttagen man kan göra. Tyvärr måste man ju dock skicka in massa uppgifter och skit via POST.
Citera
2008-04-14, 00:54
Medlem
kringlarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rauger
Ja just det. En fördel var ju de hyfsat snabba uttagen man kan göra. Tyvärr måste man ju dock skicka in massa uppgifter och skit via POST.
När jag behövde skicka in uppgifterna så gick det iaf bra att faxa.
Dom fixa det bara på nån timma efter faxet var skickat.
Citera
2008-04-14, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
orka ha sjuttioelva olika spelkassor

Orka forlora pengar pa spel for att man ar for lat for att oppna 7-8 konton.
Citera
2008-04-14, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cje2

Du måste väl kunna be butiksbiträdet att köra igenom kupongen 25 ggr om du vill det? Visst, en aning omständigt, men personligen föredrar jag SvS före vilken Cypern-baserad firma som helst, i de fall där de inte är ute och cyklar i oddssättningen.
Citera
2008-04-15, 18:36
Medlem
Tycker bara där är negativa saker att säga om svenska spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in