I onsdags fick jag ett negativt besked, så negativt att jag tänkte MYCKET mörka tankar.
Jag tänkte helt enkelt att nu är jag död, jag orkar inte mer!
Jag satte på TVn och bläddrade bland mina 14 reklamkanaler, på 5an kommer det plötsligt upp en textremsa där det står "Nu dör jag, nu känner jag att det går åt helvete"
Märkligt, eller hur?
Sedan händer det riktigt märkliga:
Textremsan hänger fortfarande kvar!!
Jag ringer grannen bredvid och frågar om han har samma problem, nej det har han inte.
Kontakten dras ur under ett par timmar, TVn återställs till fabriksinställningarna, ny kanalsökning och textremsan med den skrämmande texten är kvar.
Drar ur kontakten dras ut under ett dygn, samma resultat!
Det hela låter så otroligt att jag fotade TV-bilden under olika tidpunkter och olika program.
I onsdags fick jag ett negativt besked, så negativt att jag tänkte MYCKET mörka tankar.
Jag tänkte helt enkelt att nu är jag död, jag orkar inte mer!
Jag satte på TVn och bläddrade bland mina 14 reklamkanaler, på 5an kommer det plötsligt upp en textremsa där det står "Nu dör jag, nu känner jag att det går åt helvete"
Märkligt, eller hur?
Sedan händer det riktigt märkliga:
Textremsan hänger fortfarande kvar!!
Jag ringer grannen bredvid och frågar om han har samma problem, nej det har han inte.
Kontakten dras ur under ett par timmar, TVn återställs till fabriksinställningarna, ny kanalsökning och textremsan med den skrämmande texten är kvar.
Drar ur kontakten dras ut under ett dygn, samma resultat!
Det hela låter så otroligt att jag fotade TV-bilden under olika tidpunkter och olika program.
Det händer ofta hos mig att texten dröjer sig kvar och även visas på andra kanaler. Senast igår dök det upp en textremsa från en kanal jag kollade på innan när jag startade en Youtube-video på tv:n.
Absolut inget övernaturligt. Att texten denna gång var lite otäck för just dig är enbart en tillfällighet.
För någon månad sen när jag kollade på nyheterna så kom det upp en sån där textremsa i bptten som jag först inte lade märke till, men precis innan den försvann han jag uppfatta: "det är kört för löfven".
Tänkte va fasen var det där då? Så körde kanalen på play och gick tillbaka, det stod typ: om inte kriminaliteten stoppas så är det kört för löfven
Tyckte det var konstigt att dom uttryckte sig så i public service höhö.
Men vad sa din granne då? Om han eller hon inte såg det så var det väl din hjärna som spelade dig ett spratt?