Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-02-29, 18:55
  #25
Avstängd
Under Löfvén har det delats ut 700 000 uppehållstillstånd. Över 2000 i veckan. Det är ett genuint svensk rekord. tom världsrekord per capita. Godheten gigant! - Det är 35% fler än under Reinfeldt. Mästarnas mästare. Oslagbart. Löfvén kommer definitivt att gå till historien. Han har dessutom bjudit in både Trump och Putin till Malmö för att bygga ett förintelsemuseum. Mannen är ett genialiskt underbarn.

Migrationverkets verksamhet fungerar som en skållad råtta.
Citera
2020-02-29, 18:58
  #26
Medlem
Callebiltes avatar
We are not drunk yet...
Citera
2020-02-29, 19:01
  #27
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormanRosemont
Alla beslut han tagit har fått SD att växa. Imponerande. Kul att höra att han vill fortsätta nästa mandatperiod för att bygga upp SD till egen majoritet 2026.

Han har inga egna barn, vem ska då ta över diktaturen när den store landsfadern dör? Är han egentligen en könsopererad kvinna? Eller vad är problemet?
Han är inte en könsopererad kvinna.
Han är en dålig klon av Christer Sjögren som sjunger på sista versen.
Citera
2020-02-29, 22:00
  #28
Medlem
Hejhejvidicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
We are not drunk yet...

Känner genuin glädje över att denna människa inte lyckats reproducera sej.
Citera
2020-02-29, 22:16
  #29
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Kanske ett litet citat för oss som inte besöker aftonhoran?
Ja eller så googlar du på en spegelbild. Finns ju gott om dem så fort det gäller sossarna eller invandringspolitik.

Edit: varje gång jag citerar något från en tidningsartikel på flashback så får jag en varning för det. Därav kommer jag ej att göra det.
Citera
2020-03-02, 05:13
  #30
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Stefan Löfvén är världens starkaste ledare för globalism och politisk korrekthet. Han är oförbehållslöst älskad av ett enhälligt svensk folk. I 5 år har nu samtliga oppositionspartier hyllat honom som den bäste tänkbare ledaren för islamiseringen och världshistoriens största invandring. Varenda svensk, varenda en du ser på gatan, gav just Stefan Löfvén perfekt godkänt och beställde mer av samma av honom, vilket han också levererar, alla till förnöjelse.

"- Jag vill att mina barn torteras ihjäl sexuellt i den islamistiska terrortyrannin. Därför röstar jag på KD som jag vet alltid stödjer Stefan Löfvén!"

Nja, han är snarare tillräckligt korkad för att fungerar som ett ansikte utåt åt globalisterna bakom honom som inte vill visa sina sanna intentioner. Han är tillräckligt korkad att det är lätt att muta honom genom fina ord (som han inte förstår) och en inbillad makt över ett folk (byfånar) som ser upp till honom. En byfåne med makt över andra byfånar helt enkelt.

Han är tillräckligt intelligent för att kunna memorera (någorlunda i alla fall) sina repliker som svensken sedan lapar i sig som om det vore Guds ord, helt utan att våga ifrågasätta något av det han faktiskt står och säger.

Skulle svensken verkligen fundera på det han säger och vad det egentligen betyder för DIG personligen och dina barn, så skulle det förhoppningsvis gå upp ett ljus för svensken.

Men tyvärr för svensken rent generellt, så är man för självgod och egocentrisk att man struntar i att tänka och följer strömmen istället, för det är ju enklare så.
Citera
2020-03-02, 05:32
  #31
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anaerob
Definitivt landsfader. Han har gjort mycket gott för vårt land som ni hatare aldrig kommer kunna göra. Är ej ironisk.
Haha, att du måste understryka att du inte är ironisk betyder iallafall att du inser hur tokigt det låter
Citera
2020-03-02, 13:05
  #32
Medlem
whogivesafucks avatar
Tja, vad skall han säga. Egentligen sa han inte ett enda dugg.

Efter att sossarna gjort ett katastrofval har man tappat ännu mera. Och kungen med svetsen tycker det är bra för alla har olika åsikter.
SD är ikapp/förbi opinionsmässigt. Men vad gör det. Hans parti har ju gjort så väldigt mycket gott på alla håll och kanter.

Svårt att tro att han sitter kvar. Detta utspel är säkert bara spel för galleriet så att det inte, ännu, blir för mycket tjafs och spekulation.
Citera
2020-03-02, 21:43
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Haha, att du måste understryka att du inte är ironisk betyder iallafall att du inser hur tokigt det låter

Jag kände mig tvungen att skriva det för att Löfven hatarna inte skulle tro mig.
Citera
2020-03-02, 21:54
  #34
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anaerob
Jag kände mig tvungen att skriva det för att Löfven hatarna inte skulle tro mig.
Jag tror inte det hjälper
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback