2020-02-29, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Bekräftat att det är KA?

Om åklagaren väckt åtal så kanske det finns viss substans?

Det är KA. Att åklagare och polis inte gillar honom då han varit synnerligen framgångsrik med grovt kriminella är ingen nyhet, bara det gör att man säkert vill ge honom ett tjuvnyp. Men att "offret skickat en överkroppsbild innan, käkade middag med KA dagarna efter, planerade semester ihop samt vid tiden för anmälan låg i en vårdnadstvist tycker jag pekar på en "Lasse Kronér-situation".
Citera
2020-02-29, 07:19
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Citerar ur artikeln:

Det framgår inte om han gjort det privat eller i sin yrkesroll.

Att just du får för dig att skicka bilder på kön kan ingå i yrkesrollen förstår jag, men när skulle en advokat göra det i tjänsten? 😂
Citera
2020-02-29, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinkykorea1
Men att "offret skickat en överkroppsbild innan, käkade middag med KA dagarna efter, planerade semester ihop samt vid tiden för anmälan låg i en vårdnadstvist tycker jag pekar på en "Lasse Kronér-situation".
Om det här stämmer så hjälper ju ingen dom i världen, hon kommer ändå att ses som ett låtsaskränkt hämndlystet ex.
Citera
2020-02-29, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Om det här stämmer så hjälper ju ingen dom i världen, hon kommer ändå att ses som ett låtsaskränkt hämndlystet ex.

Det stämmer....och det är precis vad hon är. Men inte ens socialen trodde på henne (i vårdnadstvisten) gällande vare sig barnporr eller trakasserier...och nej, jag är inte Kalle! Jag råkar bara ha insyn
Citera
2020-02-29, 12:21
Medlem
Advokatsamfundet är helt cp som tar ut honom från samfundet för att en arg exkvinna anmäler om en dick pick.

Advokatsamfundet borde har nu sjunkit i mina ögon.

Varje gång jag ser en advokat, om ja får tillfälle så kommer jag påpeka om att de är medlem i detta pellefjantsamfund.
Citera
2020-02-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stroganof
Advokatsamfundet är helt cp som tar ut honom från samfundet för att en arg exkvinna anmäler om en dick pick.

Advokatsamfundet borde har nu sjunkit i mina ögon.

Varje gång jag ser en advokat, om ja får tillfälle så kommer jag påpeka om att de är medlem i detta pellefjantsamfund.
Det var inte därför...
Citera
2020-02-29, 12:34
Medlem
Citat:
Det var inte därför...
Oops, klantigt av mig
Citera
2020-02-29, 12:40
Medlem
Citat:
Det stämmer....och det är precis vad hon är. Men inte ens socialen trodde på henne (i vårdnadstvisten) gällande vare sig barnporr eller trakasserier...och nej, jag är inte Kalle! Jag råkar bara ha insyn
Vad säger Kalle om räkningarna med häktesbesök som aldrig ägt rum?
Citera
2020-02-29, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jura-novit-curia
Vad säger Kalle om räkningarna med häktesbesök som aldrig ägt rum?
Vet faktiskt inte? Fråga honom, han har ju svarat på något vis i Expressen/GT.
Citera
2020-02-29, 13:13
Medlem
Citat:
Det är hans ex som anmält, som han låg med.
Samma skata som anmält honom för annat skit som lades ner.
Hon gjorde väl ett sista desperat försök idioten.

Är det olagligt skicka nakenbilder till någon man har förhållande med? Det har hänt att jag själv fått sådana bilder från flickvänner.
Citera
2020-02-29, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige99
Är det olagligt skicka nakenbilder till någon man har förhållande med? Det har hänt att jag själv fått sådana bilder från flickvänner.
Anmäl dem! Hävda metoo
Citera
2020-02-29, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige99

Är förhållandet slut så är det definitivt olagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in