Citat:
Ursprungligen postat av
bergsdal
Vänta först tills man kan bekräftat nåt. Eftersom man inte har kunnat bekräftat något så betyder hela utlåtandet lika med noll. Ännu ett skämt.
Ett virus som muterar sig själv så pass snabbt där kroppen inte kan bygga upp antikroppar mot viruset kommer innebära mänsklighetens undergång. Det sista av ens oro är då aktier kan jag säga. Vaccin kommer vara helt värdelösa då. Det finns då ingenting man kan göra för att skydda sig mot viruset. Men som jag skrivit ovan, ett utlåtande där man inte kan bekräfta nåt har lika mycket värde där man inte säger nåt alls. Det visar bara på inkompetens och vilket skämt forskar yrket har blivit.
Vilket jävla skämt. "Kan inte bekräfta nåt". Det man börjar med då är att ta reda på huruvida man kan bekräfta immunitet eller inte. Man går inte ut med utlåtande som kommer skrämma folk som har ingen koll på någonting.
Ta inte såna här idioter på allvar.
HAHA ALLTSÅ DOM HÄR "FORSKARNA" Går ut med att bekräfta att dom inte vet hur en interaktion fungerar, men TACK DUMMA FANSKAP, det kan vem som helst göra. HOLY SHIT vilken låg nivå. Såna där människor ska inte jobba som forskare alltså WOW. Deras endaste enda uppgift är att ta reda på huruvida man kan bekräfta en interaktion med immunitet! Alltså WOW WOW WOW. Så går dom ut med att bekräfta att dom inte vet. Helt paff
Dom kunde lika gärna gått ut och sagt "mm vi vet inte tihi, alltså kanske? tihi. Om viruset är på bra humör så hihi".
Precis lika mycket substans
Nu ska du inte hetsa upp dej för att jag skriver det jag gör..
Jag har just sålt av och det ångrar jag inte i denna situation.
Jag har sysslat med aktier i +20 år.
Läser du mina tidigare inlägg trodde jag detta skulle vara över inom några månader.
Jag köpte bl.annat en större post både i Moderna Inc. och Sorrento.
De har gåt upp 76,2% samt 28,6 för mej, så egentligen borde jag behållt dom.
Men är det som forskarna säger och det bekräftas, står vi inför en sällan skådad utmaning. Då hjälper inte vaccin.
Det hela världen får göra då, är att helt sätta samtliga smittade samt ev. smittade i karantän. Ända tills vi globalt utplånat sjukdomen på detta sätt.
Det är inte att "måla faan på väggen"..
Det är fakta!
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.who.int/news-room/commentaries/detail/immunity-passports-in-the-context-of-covid-19&ved=2ahUKEwiI-J2mpYnpAhUxwqYKHZngAeIQFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw3UxL pwP8LjVFbyWb963dqQ