Resultat: Sex med överviktig 45+ kvinna eller runka till porr?
Överviktig 45+ kvinna
61,06%
243 röster
Runka till porr
38,94%
155 röster
2020-02-27, 21:02
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Har varit där dussintals gånger. Finns inte många gamla gäddhäng där... Men letar man noga så kommer man att finna.

På Insomnia i Berlin kan det ibland dyka upp äldre MILF med antydan till gäddhäng. Lite slappt men vissa är milfigt sexiga
Citera
2020-02-27, 21:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
På Insomnia i Berlin kan det ibland dyka upp äldre MILF med antydan till gäddhäng. Lite slappt men vissa är milfigt sexiga

Jodå, på lower-end ställen finns gott om sladdriga milfs. Kan du utveckla lite varför du går igång på detta? För mig är det totalt främmande, men det är ju trevligt att folk är olika. Mångfald vettu!
Citera
2020-02-27, 21:14
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Jodå, på lower-end ställen finns gott om sladdriga milfs. Kan du utveckla lite varför du går igång på detta? För mig är det totalt främmande, men det är ju trevligt att folk är olika. Mångfald vettu!

Många går igång på MILF. Väldigt vanligt tror jag. Nu är jag ju själv en FILF, ha ha ha, så det blir egentligen sex med damer i min egen ålder eller några år äldre. Suget efter snygga MILFs var väl som störst när man var yngre. Mogna kvinnor har ju även erfarenhet och vet hur en penis ska slipas. Når jag går på Thaimassage så har jag med åren insett att den skönaste orgasmen vid HE ges av thaidamer över 40.
Citera
2020-02-27, 21:16
Medlem
Sugerattvaradigs avatar
Om man utgår från bilden i länken som TS delade så tar jag porr och runka alla dagar i veckan. Förutom:

Jag har inte knullat på 3 år
Jag vet att jag kommer att dö imorgon och hon är min enda chans till sex
När jag själv är 70+ taggare
Citera
2020-02-27, 21:18
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugerattvaradig
Om man utgår från bilden i länken som TS delade så tar jag porr och runka alla dagar i veckan. Förutom:

Jag har inte knullat på 3 år
Jag vet att jag kommer att dö imorgon och hon är min enda chans till sex
När jag själv är 70+ taggare

Då känner du precis som jag. Men det kan ändras när jag är full och kåt, haha!
Citera
2020-02-27, 21:18
Medlem
Tvonds avatar
Röstade ja 45+ är ju lammkött
Citera
2020-02-27, 22:12
Medlem
Pestoleras avatar
Varför måste hon vara överviktig ? Dunkade på en 25 åring från GB när jag va 10 år äldre en henne. Det skvalpade en del men va fan. Knullar man hellre en 60 årig planka än en 25 årig tjockis?
Citera
2020-02-27, 22:22
Medlem
Det går ju inte att svara på utan bara så. Är jag attraherad av henne och tvärtom? Annars så blir det inget. Det gäller med vilken tjej som helst. Det är inte åldern och hur de ser ut som avgör.
Citera
2020-02-27, 22:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det går ju inte att svara på utan bara så. Är jag attraherad av henne och tvärtom? Annars så blir det inget. Det gäller med vilken tjej som helst. Det är inte åldern och hur de ser ut som avgör.

Faktum är att män i allmänhet är mer visuellt orienterade och stimulerade än kvinnor. Säger du att utseende och ålder på kvinnan helt saknar betydelse för dig? I våra gener finns inprogrammerat att unga fräscha tjejer är mer fertila och får friskare barn.
Citera
2020-02-27, 22:44
Avslutad
Citat:
Faktum är att män i allmänhet är mer visuellt orienterade och stimulerade än kvinnor. Säger du att utseende och ålder på kvinnan helt saknar betydelse för dig? I våra gener finns inprogrammerat att unga fräscha tjejer är mer fertila och får friskare barn.
Möjligtvis som grupp, men nu var väl syftet att höra vad individuella män tycker?
Citera
2020-02-27, 22:45
Medlem
WordWarriors avatar
Rent statistiskt så börjar ett resultat utkristallisera sig. Ett fåtal mer än hälften av de som svarat skulle hellre ha sex med en överviktig 45+ kvinna än att runka till porr. Nästan lika många skulle föredra att hellre runka till porr. Ingen vetenskaplig undersökning, men intressant ändå.
Citera
2020-02-27, 22:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Möjligtvis som grupp, men nu var väl syftet att höra vad individuella män tycker?

Givetvis! Både din egen och andras åsikter välkomnas och respekteras!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in