Resultat: Sex med överviktig 45+ kvinna eller runka till porr?
Överviktig 45+ kvinna
61,06%
243 röster
Runka till porr
38,94%
155 röster
2020-02-27, 20:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Helt fel jag känner en som är 60 hon har två älskare vid 45 är du väldigt aktiv.

Jag tror att du är en tant! Du låter som tanternas lobbyorganisation T.L.O.
Citera
2020-02-27, 20:17
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag tror att du är en tant! Du låter som tanternas lobbyorganisation T.L.O.

Jag tror att du är man så det är helt ok.
Citera
2020-02-27, 20:23
Medlem
Petermadsens avatar
När jag var 30 år ville jag pröva en gammal tant på skoj. Kontaktade en hora som säkert var runt 60. TRETTIO ÅR ÄLDRE ÄN JAG! Knullade henne i hennes lägenhet i Upplandsväsby. Knullade henne i soffan och minns att fittan var sladdrig och behårad. Som taget från en P-rulle från 70-talet. Kul erfarenhet blev det. Nu knullar jag bara tjejer som är 30 år yngre än mig🤣.
Citera
2020-02-27, 20:25
Medlem
WordWarriors avatar
Kommentar i första halvlek. Tanten leder över porren. Jag vet inte vilket som är värst: att två tredjedelar av män vill sätta på en överviktig 45+ kvinna, eller att många föredrar porr framför en sådan kvinna.
Citera
2020-02-27, 20:28
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
När jag var 30 år ville jag pröva en gammal tant på skoj. Kontaktade en hora som säkert var runt 60. TRETTIO ÅR ÄLDRE ÄN JAG! Knullade henne i hennes lägenhet i Upplandsväsby. Knullade henne i soffan och minns att fittan var sladdrig och behårad. Som taget från en P-rulle från 70-talet. Kul erfarenhet blev det. Nu knullar jag bara tjejer som är 30 år yngre än mig🤣.

Haha, ja du ligger med horor åtminstone kompis. En fjäder i hatten! Bra jobbat med tanten där i soffan! Gick det för dig? Är det en liten fetish för dig med sladdriga tanter kanske? I vilket fall som helst, jag moraliserar inte över dina preferenser.
Senast redigerad av WordWarrior 2020-02-27 kl. 20:39.
Citera
2020-02-27, 20:30
Medlem
bagarn29s avatar
Helt klart knulla, runka gjorde man innan oskulden rök. Ålder är bara en siffra, det finns 25-30 åringar som ser värre ut än vissa 45-50 åringar.
Citera
2020-02-27, 20:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Helt klart knulla, runka gjorde man innan oskulden rök. Ålder är bara en siffra, det finns 25-30 åringar som ser värre ut än vissa 45-50 åringar.

En del gillar korv med pulvermos, andra gillar flotta restauranger. Jag antar att staden är stor nog för oss båda...

Nja, du överdriver att åldern inte spelar roll för attraktivitet. Det gör den i högsta grad.
Citera
2020-02-27, 20:35
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Haha, ja du ligger med horor åtminstone kompis. En fjäder i hatten! Bra jobbat med tanten där i soffan! Gick det för dig? Är det en liten fetish för dig med sladdriga tanter för dig kanske? I vilket fall som helst, jag moraliserar inte över dina preferenser.

Det är kul att test lite det ena och det andra. Man lever bara en gång! Har en dröm om att ha fler än två brudar i sängen som delar på sug jobbet och ålar sig runt min kropp. Skulle vara trevligt med 4 st. Radhustanter som har impotenta gamla gubbar utan krut i kuken. Sådana där överkåta tanter runt 65. Att få ge dom en varsin orgasm så dom går upp i brygga och sedan avsluta med att spruta dom alla fyra i ansiktet skulle vara lite härligt till helgen.
Citera
2020-02-27, 20:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Det är kul att test lite det ena och det andra. Man lever bara en gång! Har en dröm om att ha fler än två brudar i sängen som delar på sug jobbet och ålar sig runt min kropp. Skulle vara trevligt med 4 st. Radhustanter som har impotenta gamla gubbar utan krut i kuken. Sådana där överkåta tanter runt 65. Att få ge dom en varsin orgasm så dom går upp i brygga och sedan avsluta med att spruta dom alla fyra i ansiktet skulle vara lite härligt till helgen.

"Var och en blir salig på sitt", eller "all kinds to make a world"... Carpe diem kompis!
Citera
2020-02-27, 20:47
Medlem
X-fronts avatar
Vore inte helt fel att knulla lite lammkött, om man vore singel. Så jag drar mig nog i snabeln här.
Citera
2020-02-27, 20:48
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:

Kvinnan i fråga tänker jag mig se ut ungefär så här. Typ en vanlig radhusmorsa:

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/01/30/article-2093639-1172BAB8000005DC-556_306x582.jpg
Som ngn annan skrev kan jag inte ha sex utan känslan.
Men.
Om jag måste svara, så japp.. hon kvinnan på bilden ser ut att gå o göra konstiga o sköna saker med.
Tant Wossin ser även ut att kunna skrika som en rabiessmittad get i sängen, så då blir valet mer självfallet.
Citera
2020-02-27, 20:51
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Som ngn annan skrev kan jag inte ha sex utan känslan.
Men.
Om jag måste svara, så japp.. hon kvinnan på bilden ser ut att gå o göra konstiga o sköna saker med.
Tant Wossin ser även ut att kunna skrika som en rabiessmittad get i sängen, så då blir valet mer självfallet.

Intressant svar, tack för det! Som jag uppfattar det är det lite av en kink-faktor eller en fetish för de män som gillar äldre och småfeta kvinnor. Eller så längtar man efter mamma...

Citat:
skrika som en rabiessmittad get i sängen

Flashback at its best!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in