2020-02-27, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cemetarygates
Hej!

Sorry för långt inlägg!

Jag har hamnat i en situation jag är lite rädd för. Jag är en klassiskt "duktig" tjej. Toppbetyg i skolan (Natur), aldrig varit nån festare eller gjort nåt annat som gjort mina föräldrar oroliga.

Jag är även väldigt blyg, speciellt med folk jag inte träffat innan. Nätet har alltid varit min lösning på det, haft många roliga vänskaper med framför allt tjejer men också en del killar. Inte relationer, bara löst snack om framför allt musik.

Sen fick jag en lite djupare vänskap med en kille som handlade mest om musik, men vi sågs även några gånger och fikade. Han är mycket äldre än mig, men snygg, rolig och känns "god". I höstas åkte vi till Göteborg tillsammans för att se en konsert. Bodde på ett hotell och sov ihop. Han försökte ingenting.

Tredje och sista natten vaknade vi väldigt nära varandra och började för första gången hångla. Det blev även att vi hade sex med varandra. Första gången för mig. Sa inte det, men han märkte säkert. Det var väldigt mysigt men gav en viss ångest efteråt (som det kanske gör).

Sedan enades vi väl om att det var lite dumt att det blev så, och bestämde oss för att inte göra mer. Men jag fick nån slags känslor för honom och började dejta lite andra personer för att komma från det.

Men alla dejterna blev likadana. Jag blev jätteblyg, sa nästan inget, fnittrade som en fangirl åt minsta lilla sak han sa, och hade INGET att komma med. Sen om de verkade vilja ha sex med mig så fick de. Nåt ska de väl ha, tänkte jag typ.

Så har det hållit på hela hösten och vintern typ. Toppresultat i skolan, tv-kvällar med föräldrarna och sen typ varannan vecka är det nån lite spännande kille som vill ses. Jag går med på det, sitter och fnittrar i ett par timmar och sen får han ligga med mig.

Någon som varit i samma situation? Vill ju bryta detta, men kan samtidigt inte säga nej till spänningen och kontrasten med mitt vanliga liv. Känns inte hållbart i längden.
Jag är säker på att du har skaffat dig ett rykte bland killar som den tjejen man lätt kan knulla dock kommer ingen kille att vilja påbörja något seriöst med med en tjej som dig.
Citera
2020-02-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Bara därför att du har kul medan du suger massa olika kukar, så betyder det ju inte att du inte går under själva definition på vad en slyna är. Du är en kukslyna oavsett om du är en njutande sådan eller inte.

Sen kan det ju vara så att ingen av dessa män binder dig tillräckligt känslomässigt för att du ska känna dig hjärtekrossad men kvinnor utsöndrar mer av bondningshormonet oxytocin vid sex än vad män gör och har du sex med massa olika män, så blir det ungefär som ifall man skjuter kokain varje dag.
Effekten avtar med tiden som du hela tiden knullar med massa nya män.
Och det vi ser idag är ju just att många kukslynor åker kukkarusellen i 20-års åldern för att sedan vara för förstörda för att kunna hitta en man när de passerat 30. De har inte bara tappat i utseende och värde i mäns ögon men också förmågan att kunna bonda.

Men eftersom du har för låg impulskontroll och lågt konsekvenstänk för att se framtiden, så inser du naturligtvis inte riskerna av ditt handlande eller så rationaliserar du bort det. Sen har du ett egenintresse av att folk inte ska döma dig för det så därför ropar du "kvinnohat" och massa annat trams.
jag kanske är olik många men jag vill faktiskt inte hitta en man och att det ska vara fokuset I mitt liv. Jag har inte BEHOVET av att bli vald, jag vet att jag är bra.Jag tror inte jag vill ha barn heller. Det är just du inte fattar. Jag vill inte leva i en "box" eller enligt normer om hur en kvinna ska vara. Finns många i min släkt med liknande liv så jag vet att man kan leva lycklig på det här sättet.
Citera
2020-02-27, 17:59
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trymexx4
jag kanske är olik många men jag vill faktiskt inte hitta en man och att det ska vara fokuset I mitt liv. Jag har inte BEHOVET av att bli vald, jag vet att jag är bra.Jag tror inte jag vill ha barn heller. Det är just du inte fattar. Jag vill inte leva i en "box" eller enligt normer om hur en kvinna ska vara. Finns många i min släkt med liknande liv så jag vet att man kan leva lycklig på det här sättet.

Så du vill fokusera på någon meningslös karriär och att bli en spermahink istället. Låter som ett koncept för lycka och meningsfullt liv.

"Leva lycklig", skitsnack. Män kan vara lyckliga ensamma men kvinnor kan inte det trots all bullshit du har blivit indoktrinerad med "you go girl", "självständig stark kvinna" och yadayada. Det ligger i kvinnans naturliga instinkter att bli mor och har alltid varit så medan ifall du tittar historiskt sett så har det kunna varit bara var 17:e man som fått barn i princip alla kvinnor fått föra sina gener vidare. Män är självständiga på ett helt annat vis och klarar sig utan kvinnor medan alla ensamma kattkvinnor är miserabla sådana och majoriteten med grava psykproblem.

Det är förhållanden med män som ger kvinnor deras definition till deras liv eftersom utanför det har de inte annat än Facebook-flödet, Instagram, Snapchat, trender på Spotify, vänner som i huvudsak pratar om andra män, skvallrar, textar och sköter hygienen med diverse krämer och make up.
Utanför jobbet (som de till stor del har för att kunna vinna mark i förhållanden med män genom att inte behöva deras pengar) så har de ingen identitet som de kan kalla för deras egen, inga intressen som gör dem mer stadiga eller passioner som inte är relaterade till män och för att se attraktiva inför dem.

Sen kan du ju inbilla dig vad du vill men runt 30 börjar de flesta svenska kvinnor inse att det är rätt meningslöst att vara flickvän med jobbet och barnlängtan krypa sig på, men då är det inte så mycket tid kvar och chansen att snärja någon man med högt värde är i princip borta då.

Här är för övrigt också lite vetenskap på det:

Graf på miserablaste grupper i samhället, ensamma barnlösa singelkvinnor, en sån som du tänkt bli:
https://www.unz.com/wp-content/uploa.../10/childs.png

Childless Women Have Poorest Self-Reported Mental Health
https://www.unz.com/anepigone/childl...-poorest-self/

Rural, Unmarried Women At Higher Risk For Depression, Study Suggests
https://www.livescience.com/48978-mi...sion-rate.html

Women 40% more likely than men to develop mental illness, study finds
https://www.theguardian.com/society/...-illness-study

Women and Mental Illness: Why Are Mental Health Issues More Common Among Women?
https://www.psychologytoday.com/us/b...mental-illness

Middle age women highest depression rate
https://www.livescience.com/48978-mi...sion-rate.html

Så oddsen för dig är synnerligen inte goda.

Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Haha gjorde du precis en lista??
Fyfan vilken clown du är 😅😅😅
Tror du på riktigt nån läser ditt svammel?

Det är inte mitt fel att du blir avundsjuk på mina välskrivna och briljanta inlägg där jag till skillnad från dig kan göra utförliga resonemang, hänvisa till studier eller bara en sådan simpel sak som att skilja på de/dem, inte använda 500 smileys i varje inlägg eller använda versaler på rätt ställen och behärska det svenska språket.

På 11 år och 3200 inlägg noterar jag att du faktiskt inte bidragit ett smack till forumet med annat än oneliners och nonsens. Inte ens i den här tråden har du bidragit med någonting sakligt och annat än att häva ur dig personangrepp på andras sakliga och välskrivna inlägg och försöka skryta på nätet med att gå helt utanför ämnet för att tala om hur du är en sådan himla häftig pimp eftersom du hittat några överviktiga kvart-i-fem-ragg och gått flera dagar utan att duscha.

Clown var det ja, haha.
Senast redigerad av BrunoC-2.0 2020-02-27 kl. 18:02.
Citera
2020-02-27, 18:01
Medlem
Citat:
Får man fråga hur ofta du ligger med nya killar? Hur träffar du dem? Hur väljer du ut dem?
Citera
2020-02-27, 18:45
Medlem
tuggishs avatar
Bottnar i självrespekten. Du känner dig värdelös och att detta är det enda du kan bidra med.

Verkar som att du inte direkt trivs med det egentligen. Om du redan nu känner att det är destruktivt så bryt cirkeln.

Sluta gå på dejter om du inte kan hantera det. Bygg upp en självrespekt och sluta ge dig själv till folk som någon Slags ”tröst för dålig dejt”.
Citera
2020-02-27, 19:02
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Bottnar i självrespekten. Du känner dig värdelös och att detta är det enda du kan bidra med.

Verkar som att du inte direkt trivs med det egentligen. Om du redan nu känner att det är destruktivt så bryt cirkeln.

Sluta gå på dejter om du inte kan hantera det. Bygg upp en självrespekt och sluta ge dig själv till folk som någon Slags ”tröst för dålig dejt”.

Lovar dig alla brudar är såna..
Vet du varför?
Jag är nyfiken ..
Men att dom är sjuka i huvudet är ju uppenbart..
Om jag får gissa fritt tror jag iaf bland alla försöker vara så jävla fina att dom vill bli behandlade som smuts eftersom det är motsatsen hur dom brukar bli behandlade..
Och dom vet egentligen om att dom alla är äckliga manipulativa players som ständigt driver med oss män. Dom är ju smutsiga innerst inne..
Sen gnäller dom på killar som är players.. Såna hycklare.. Dom förtjänar fan tryckas ner.
Lovar, feminister är bland dom värsta jävlarna.
Hardcore sodomi bondage bdsm ja name it... För dom vet att det är på botten dom här hemma
Citera
2020-02-27, 19:04
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ja men jag tänker att döda fisk slynan är alltid sämst uppskattat och slynorna som lite mer engagerar sig för att gå in i sin slyn roll är ju alltid trevligare.. Lite engagemang och entusiasm är ju inte för mycket att begära när killen är så snäll och gör henne till sitt sanna jag...

Jag får antaga att det har med ålder att göra, osäkra småtjejer kanske känner att de "måste ge killarna något, annars tröttnar det, och fitta är det enda jag har att erbjuda"..

Sorgligt,mycket sorgligt...
Men vill man ha kommit upp i 250 stycken tömningar när man är 25, och tycker att det är en milstolpe i livet, finns det inte mycket jag kan göra.
Citera
2020-02-27, 19:18
Medlem
Sorgligt. Kan tycka att Flashback är fel plats för ett sånt här ämne. Mycket slampsnack. Jag har säkert varit killen som utnyttjat ditt dåliga självförtroende några gånger i livet, men har aldrig sett tjejerna jag varit med för slampor för det.

Hoppas du lyckas stävja ditt beteende, det verkar gå i fel riktning. Har inget bra råd tyvärr. Men tycker synd om dig när jag läser en del hårda ord i tråden.
Citera
2020-02-27, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TodayForever
Sorgligt. Kan tycka att Flashback är fel plats för ett sånt här ämne. Mycket slampsnack. Jag har säkert varit killen som utnyttjat ditt dåliga självförtroende några gånger i livet, men har aldrig sett tjejerna jag varit med för slampor för det.

Hoppas du lyckas stävja ditt beteende, det verkar gå i fel riktning. Har inget bra råd tyvärr. Men tycker synd om dig när jag läser en del hårda ord i tråden.
Men alltså ligger man med främmande män eller kvinnor på löpande band, utan att ens direkt vilja det dessutom, så är man ju en slampa. Det behöver inte vara dåligt dock!
Senast redigerad av Unni.Drougge 2020-02-27 kl. 19:30.
Citera
2020-02-27, 20:19
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
vad är det för sjuk kvinnosyn? Att vi skulle vara slampor om vi ligger med någon för att det är kul eller för att vi kan. Man får ha sex även om det inte leder till ett äktenskap. Jag har haft pojkvänner och just nu är jag inte ute efter en pojkvän då jag inte vill vara beroende av någon som jag varit innan. För mig är det en frihet att känna att ingen binder mig känslomässigt.

Rensa din egna bakgård innan du pekar finger på andra. Hörde nämligen att det forsar ut smega så du får nog springa dit..

Du vet själv vilken jävla slyna du är. Jag bryr mig inte ett piss vad andra uppfattar din äckliga manipulering.. Både du o jag vet hur det ligger till. Jag är ärlig om det bara.

En dag förstår alla hur manipulativa ni är. Tänk på det. Sympatin ni får nu varar inte för evigt.. Speciellt inte när ni inte kan motstå visa ert äckliga tryne när man slitit av er kläderna.. Nympho always a Nympho
Senast redigerad av Peyz 2020-02-27 kl. 20:24.
Citera
2020-02-27, 20:42
Medlem
Citat:
Rensa din egna bakgård innan du pekar finger på andra. Hörde nämligen att det forsar ut smega så du får nog springa dit..

Du vet själv vilken jävla slyna du är. Jag bryr mig inte ett piss vad andra uppfattar din äckliga manipulering.. Både du o jag vet hur det ligger till. Jag är ärlig om det bara.

En dag förstår alla hur manipulativa ni är. Tänk på det. Sympatin ni får nu varar inte för evigt.. Speciellt inte när ni inte kan motstå visa ert äckliga tryne när man slitit av er kläderna.. Nympho always a Nympho
go fuck yourself
Citera
2020-02-27, 21:16
Medlem
cemetarygatess avatar
Blir så ledsen av Peyz. Skriver inte mer här nu. Vill mest dö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in