2020-04-25, 00:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Det hade nog inte blivit allt för roligt för Trumpeten, för _Alla_ förutom OAN och möjligtvis Fox News hade bombarderat med frågor om rengöringsmedel och om det är okej att svälja UV lampor.

Trumpeten hade givetvis blivit helt morbid och börjat gapa och skrika vilket hade lett till att han kläckte ur sig något mer idiotiskt.

En av frågorna som man hörde var "Is it really time for sarcasm?" så han flydde helt enkelt, han visste om att han gjorde bort sig rejält och han lär nog inte svara på några frågor under resten av sin mandatperiod
Citera
2020-04-25, 00:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
The Great Chicken Race 2020!!

Kejsaren börjar bli rädd? Kommer Donald sluta med dessa dagliga val-rallyn nu när inkompetensen vissas live och inte i efterhand och filtrerat på breitfuck?

Som i Nord Korea, hur mår Donalds bästa vän? han måste vara väldigt ensam nu när Epstein dött och Stone snart är i fängelse.

Det går rykten om att Trumps kärlek har dött, men nej jag tror inte han lär sluta med PK men han lär nog sluta svara på frågor av pressen, vilket kan betyda att vi lär se pressen sluta visa dem
Citera
2020-04-25, 00:36
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det går rykten om att Trumps kärlek har dött, men nej jag tror inte han lär sluta med PK men han lär nog sluta svara på frågor av pressen, vilket kan betyda att vi lär se pressen sluta visa dem

Kejsaren kanske börjar med utvalda inbjudna "media" (ooan, breitbart, Jacob Wohl mm)!

Det skulle jag kolla på, den underhållningen och att få höra de komiska frågorna!

Ooan har ju varit väldigt komiska med deras "frågor" på dessa dagliga Rallyn om Corona viruset och alla döda amerikaner.

Lite konstigt att Donald inte ens lyckas lite när det kommer till hans popularitet, han hade en lite uppgång för några veckor sedan men sedan så sjunker det igen. Bush lyckades ju få en skitstor ökning trots hans hantering av 9/11 (eller som Donald säger 7/11 pga parkingssons).
Citera
2020-04-25, 00:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Kejsaren kanske börjar med utvalda inbjudna "media" (ooan, breitbart, Jacob Wohl mm)!

Det skulle jag kolla på, den underhållningen och att få höra de komiska frågorna!

Ooan har ju varit väldigt komiska med deras "frågor" på dessa dagliga Rallyn om Corona viruset och alla döda amerikaner.

Lite konstigt att Donald inte ens lyckas lite när det kommer till hans popularitet, han hade en lite uppgång för några veckor sedan men sedan så sjunker det igen. Bush lyckades ju få en skitstor ökning trots hans hantering av 9/11 (eller som Donald säger 7/11 pga parkingssons).

Bush gjorde ett ganska okej jobb i början, han lyckades åtminstone med tricket o ena bägge partierna bakom honom, problemet var dock att allt han gjorde var ganska "meh"
Citera
2020-04-25, 00:38
Medlem
Undra om staben kring Trump satte ner foten och tvingade honom att hålla sig kort. Att helt enkelt sluta pladdra och låta sakkunniga prata (förutom Mike Pence då). Men nog för att Pence är en extremt kristen vkonservativ tönt - så är han inte på långa vägar lika stollig som Trump.

Det måste väl vara folk runtomkring som har styrt upp att han inte svarar på frågor. Trumps ego, självbild och narcissism gör nog att han gärna hade stått kvar i ytterligare timmar, han har inget emot att få i polemik med media för han är dummare en tåget å fattar inte att han gör sig själv till åtlöje.

Men det här har gått så långt att han gör hela USA till åtlöje. Helt säker på att någon satt ner foten

Kan nog twittrar en del dumheter nu som kompensation haha
Citera
2020-04-25, 00:41
Medlem
0rganets avatar
Citat:

Tja redan nu så kommer detta:
Citat:
Trump plans to cut daily coronavirus briefings

President Trump plans to pare back his coronavirus press conferences, according to four sources familiar with the internal deliberations.

He may stop appearing daily and make shorter appearances when he does, the sources said — a practice that may have started with Friday's unusually short briefing.
https://www.axios.com/trump-daily-coronavirus-briefings-809becf3-9913-4b71-9f92-1930ad1d29b0.html?utm_source=twitter&utm_medium=so cial&utm_campaign=organic&utm_content=1100

Så ska han göra som Joe! är tvungen att göra, köra skype rallyn och inte ha fördelen av presidentämbetet?
Citera
2020-04-25, 00:48
Medlem
Nästa briefing blir nog annorlunda. Jag tror faktiskt att han gillar att svara på frågor, visst blir det fel ibland men han verkar njuta av att trycka till CNN.

Naturligtvis kommer han inte att storma ut varje gång det är briefing. Jag såg inte hela tillställningen men som vanligt är jag ändå imponerad av Mike Pence, om jag kunnat leva om mitt liv ja då skulle jag vilja ha detta lugn. Det är nästan onaturligt att vara så lugn. Tänk er en coach för Tre Kronor eller Canada, som aldrig höjer rösten och aldrig röjer sina innersta känslor. Hur är detta möjligt?

Trumpen ser ut som om han skulle kunna boxa ned vissa journalister. Men idag var det ingen kul tillställning hoppas på bättre nästa gång.
Citera
2020-04-25, 00:50
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Tja redan nu så kommer detta:

https://www.axios.com/trump-daily-coronavirus-briefings-809becf3-9913-4b71-9f92-1930ad1d29b0.html?utm_source=twitter&utm_medium=so cial&utm_campaign=organic&utm_content=1100

Så ska han göra som Joe! är tvungen att göra, köra skype rallyn och inte ha fördelen av presidentämbetet?

Det är troligen för att han indirekt erkänner att han har gjort bort sig, han gjorde bort sig så in åt helvete igår att om han låter pressen ställa frågor till honom så kommer han troligen att visa sig så jävla svag att han vet att inte ens hans egna sekt skulle kunna försvara det.
Citera
2020-04-25, 00:52
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nästa briefing blir nog annorlunda. Jag tror faktiskt att han gillar att svara på frågor, visst blir det fel ibland men han verkar njuta av att trycka till CNN.

Naturligtvis kommer han inte att storma ut varje gång det är briefing. Jag såg inte hela tillställningen men som vanligt är jag ändå imponerad av Mike Pence, om jag kunnat leva om mitt liv ja då skulle jag vilja ha detta lugn. Det är nästan onaturligt att vara så lugn. Tänk er en coach för Tre Kronor eller Canada, som aldrig höjer rösten och aldrig röjer sina innersta känslor. Hur är detta möjligt?

Trumpen ser ut som om han skulle kunna boxa ned vissa journalister. Men idag var det ingen kul tillställning hoppas på bättre nästa gång.

Svårt o avgöra, jag tror inte han ville svara på frågor kring sitt påstående om att det han sa om att injektera blekmedel in i kroppen skulle ha varit sarkastiskt.^

Den tydligaste frågan som man hörde när han lämnade rummet var nämligen "Do you think it's the time for sarkasm?"
Citera
2020-04-25, 01:00
Medlem
Citat:
Svårt o avgöra, jag tror inte han ville svara på frågor kring sitt påstående om att det han sa om att injektera blekmedel in i kroppen skulle ha varit sarkastiskt.^

Den tydligaste frågan som man hörde när han lämnade rummet var nämligen "Do you think it's the time for sarkasm?"

I vilket fall som helst kan nästa briefing bli spännande, det vore konstigt att ha ett pressuppbåd som inte kan ställa frågor till presidenten. Jag tror detta var en engångsföreteelse.
Citera
2020-04-25, 01:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
I vilket fall som helst kan nästa briefing bli spännande, det vore konstigt att ha ett pressuppbåd som inte kan ställa frågor till presidenten. Jag tror detta var en engångsföreteelse.

Det visar sig, blir nästa en upprepning på dagens PK så tar jag det som en bekräftelse på att han är rädd
Citera
2020-04-25, 01:08
Medlem
0rganets avatar
Citat:

Kan vara en gångs grej och Donald var trumpen för att journalisten vägrade byta plats.

Han har ju lite problem när folk inte gör som han vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in