2020-02-24, 20:10
Medlem
Lady Daria är professionell domina som arbetar utifrån sitt hem i Warszawa och som jag besökt nyligen.

Tidigare erfarenheter: Gjort några besök hos dominas runt om i Europa som inte kan kallas för proffs utan snarare eskorter med extra verksamhet. Har även haft en del tillfälliga träffar med dominanta kvinnor så jag har en del erfarenhet av båda. Detta är dock första gången som jag träffat en professionell domina med en riktig studio.

Jag bokade mitt besök på Lady Darias hemsida. Hon har ett bokningssystem som är det mest avancerade jag sett. Man kan se lediga tider, fylla i formulär och boka. Vid bokning tas en bokningsavgift ut, 1/3-del av totalsumman. Man kan betala via PayPal, kort och en rad olika betaltjänster. Jag betalade först bokningsavgiften med Paypal och fick min bokningsbekräftelse. När dagen kom för mitt besök så satte jag in resterande belopp på mitt konto hos Lady Daria och överförde dessa (betalade) för sessionen. Systemet fungerar alltså som en digital plånbok där ens överförda pengar ligger och sedan kan man enkelt betala med dessa för bokningar. Vid bokningstillfället så får man även möjlighet att boka hämtning och lämning av chaufför vilket jag gjorde.

Chauffören dök upp punktligt vid den anvisade platsen och jag satte mig i bilen. Han talade rätt bra engelska och har arbetat åt Lady Daria i sex år. Han är även den som programmerat hennes betalningssystem och är helt uppenbart en intelligent och bildad man. Vi talade om småsaker, om polsk ekonomi och att Lady Darias verksamhet helt uppenbart är ett väloljat maskineri.

Väl framme så släppte chauffören av mig vid en stor villa. Jag närmade mig grinden och då låstes den upp elektriskt från villan. Jag var väntad. Jag gick in på baksidan och hann inte ringa på dörren förrän Lady Daria öppnade i en klassisk dominatrixoutfit. Hon hade professionell attityd och bad mig sitta ner i hennes kök medan en svart katt sprang längst golvet. Lady Daria är inte lång, med högklackat är hon nog 168 cm, hon har korpsvart hår och kallt gröna ögon. Hon låser en hela tiden med blicken och gick snabbt genom mina önskemål och hon uttryckte irritation att jag inte haft så många önskemål och satt en rätt snäv gräns för fysiska märken (inga eftersom jag skulle bada med kollegor efteråt). Jag hade dessutom angett att jag tyckte om en domina som var kall och kylig och hon tog det uppenbart på allvar. Vår session var bokad till tre timmar. I övrigt var det inget småsnack utan hon sade åt mig att följa henne ner i studion. Studion är i källaren på Lady Darias stora villa. Den är enormt välutrustad.

Väl där gick vi in i ett rum och hon sade åt mig att ta av mig kläderna och vika ihop dom snyggt. Jag gjorde inget bra arbete och hon tog och slängde dem på golvet och tvingade mig att vika dem igen. Till slut tröttnade hon, vek ihop dem själv och sade åt mig att jag skulle duscha, hon drog med milt våld in mig i ett kalt rum som såg mer ut som ett slakterirum och där tog hon en vattenslang och sprutade vatten på mig samtidigt som hon med hög röst beordrade mig att tvåla in olika kroppsdelar. Därefter torkade jag mig och hon kom in och skällde ut mig för den dåliga torkningen. Därefter följde en rad olika uppgifter i hennes studio, ren träning och jag blev snabbt motiverad eftersom varje misstag och slarv renderade i bestraffning och förnedring i olika former. Örfilar, piska, forcerad masturbation, intagande av olika positioner, hon ledde mig på alla fyra i koppel.

Jag försökte att möta hennes blick varje gång och jag är en rätt bra personkännare, man brukar ofta kunna se en glimt av människa bakom men hennes ögon stirrade bara iskall tillbaka. Det är en intelligent kvinna, det märktes tydligt. Jag försökte svara något roligt några gånger men det möttes bara av totalt förakt och en snabb dräpande replik tillbaka. Enda gången hon log var när hon red mig på ryggen och vi passerade en spegel, då sade hon åt mig att stanna och så sade hon nöjt och log "det enda du varit bra på hittills är det här och det ser bra ut". Jag skrattade lite och sade "vad bra" eller något liknande, då drog hon in mig i ett annat rum där hon har sin fängelsecell (komplett med galler, brits osv) och sade att om jag inte passar mig så är det där jag kommer tillbringa resten av natten. Behöver inte gå in på mer detaljer om vår tre timmar långa session då alla är olika och har olika preferenser. Hon såg till att täcka alla mina önskemål.

Avslutningsvis gav hon mig ett test som jag klarade halvdant. Hon sade åt mig att ta mina kläder och följa henne till övervåningen. Hon sade åt mig att jag hade tio minuter på mig att duscha och fixa till mig. Badrummet hade allt, till och med nya tandborstar osv och att jag skulle komma ner i köket när jag var klar. Jag gjorde detta och tänkte att jag kanske skulle få se lite av människan bakom men hon var fortfarande likadan. Hon sade åt mig att chauffören var sen. Vi pratade lite kort i hallen och hon var fortfarande Lady Daria, det var uppenbart. Därefter gick jag ut till chauffören som körde mig tillbaka. Vi talade egentligen inte alls om vad jag just varit med om, han nämnde bara att Lady Daria kör snabbt race där allt är väldigt vältajmat med klienter. Det stämmer, det hade exakt tre timmar på sekunden när jag klev ut till den väntande bilen.

Slutsats: Det blir inte mer proffsigt än så här. Bokningen är superproffsig, Lady Daria är ultraproffs och hela hennes verksamhet är genomtänkt och på löpande band princip (jag såg att hon har anteckningar om varje klients önskemål) samtidigt som det märks att säkerhet och samtycke är prio. Personligen är jag mycket nöjd med besöket och kommer besöka igen.

Hennes sida: http://www.ladydaria.eu/
Warsaw prison: http://www.warsawprison.com/
Senast redigerad av PervertedBoy 2020-02-24 kl. 20:13.
Citera
2020-04-18, 14:56
Medlem
TheHandOfGods avatar
Har fått åka ner på många jobbresor till warsawa och fattar inte hur jag kunde missat detta ställe! Jag är rätt säker att jag har sökt efter bdsm studios i warsawa utan resultat. Hoppas verkligen studion överlever coronakrisen så jag kan få mig en upplevelse där. Hennes hemsida verkar be om donationer just nu...
Citera
2020-04-18, 23:42
Medlem
Hittade dette också men har inte haft kontakt:
https://sinsistersdungeon.com/

Har haft lite kontakt med strapwoman i Warzawa på fetlife.com som erbjuder sessions. Finns på Twitter också. Får se om det blir ett besök senare i år

https://fetlife.com/users/8427141
Kolla in Strapwoman (@strapwoman): https://twitter.com/strapwoman?s=09
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2020-04-18 kl. 23:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in