• 1
  • 2
2020-02-25, 21:37
Medlem
Lazienkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iumaspi
Hur menar du? r det just fr verfringar mellan Revolut-konton det gller? 100 kr behvs bara fr att aktivera ett nytt konto. Sedan kan kontot vara tomt.

De gngerna jag tmt mitt konto har appen bett mig "toppa upp" men det kanske inte r ngot som mste gras. Har aldrig riktigt reflekterat ver det eftersom jag alltid behver lite pengar p kontot..
Citera
2020-02-26, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazienki
De gngerna jag tmt mitt konto har appen bett mig "toppa upp" men det kanske inte r ngot som mste gras. Har aldrig riktigt reflekterat ver det eftersom jag alltid behver lite pengar p kontot..

Konstigt. Jag har aldrig sett det. Bara spamreklamen om att bjuda in andra. Jag fr ver pengar till fredagar och tmmer verskottet efter att jag handlat (vill inte g in p varfr). Jag har i princip gjort s sedan jag skaffade Revolut 6 mn sedan. S tomt konto 6/7 dagar/vecka.

Jag har ett standardkonto.
Senast redigerad av iumaspi 2020-02-26 kl. 09:29.
Citera
2020-02-26, 17:00
Medlem
Lazienkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iumaspi
Konstigt. Jag har aldrig sett det. Bara spamreklamen om att bjuda in andra. Jag fr ver pengar till fredagar och tmmer verskottet efter att jag handlat (vill inte g in p varfr). Jag har i princip gjort s sedan jag skaffade Revolut 6 mn sedan. S tomt konto 6/7 dagar/vecka.

Jag har ett standardkonto.

Kanske fungerar det lite olika p olika anvndare fr jag fr aldrig frgor om att bjuda in andra. Det r ju rtt off-topic s vi lgger ned den hr diskussionen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in