2026-07-20, 15:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meowcatz
Är det bara jag som tycker synd om cecillia (Bunny) hon blir ju såld till gamla män som hon blir tvingad att ha sex med för Pontus ska få in några jävla pengar. Sen tar han henne på resa för att göra up för det…Jag tycker så synd om henne hon fattar ju inte att hon är fast där hon är ett offer. Hon vill ju bara ha kärlek fattar man ju av Pontus men han tänker bara på pengar stackars tjej
Har du något som helst som tyder på att han pimpar ut henne?
Citera
2026-07-21, 17:12
Medlem
Meowcatzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Har du något som helst som tyder på att han pimpar ut henne?
Kom igen! 🙄 hon blev precis knullad av en man och sen utomlands. Tvingas gå runt bland folk och dra upp kjolen och dra ner trosorna i offentliga sammanhang vem fan vill!
Citera
2026-07-21, 17:19
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Kom igen! 🙄 hon blev precis knullad av en man och sen utomlands. Tvingas gå runt bland folk och dra upp kjolen och dra ner trosorna i offentliga sammanhang vem fan vill!
Det betyder inte att Rasmus horar ut henne.
Citera
2026-07-21, 19:03
Medlem
Meowcatzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det betyder inte att Rasmus horar ut henne.
Herre min gud…är du stel huvudet bara kolla på flickan vilken normal person vill göra detta! Hon var en häst tjej älskade att rida och nu rider hon inte ens blir bara knullad av gamla män för pengar
Citera
2026-07-21, 19:21
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Herre min gud…är du stel huvudet bara kolla på flickan vilken normal person vill göra detta! Hon var en häst tjej älskade att rida och nu rider hon inte ens blir bara knullad av gamla män för pengar
Extraordinära påståenden kräver extraordinära bevis. Jag väntar på dom.
Citera
2026-07-21, 23:56
Medlem
Citat:
Är det bara jag som tycker synd om cecillia (Bunny) hon blir ju såld till gamla män som hon blir tvingad att ha sex med för Pontus ska få in några jävla pengar. Sen tar han henne på resa för att göra up för det…Jag tycker så synd om henne hon fattar ju inte att hon är fast där hon är ett offer. Hon vill ju bara ha kärlek fattar man ju av Pontus men han tänker bara på pengar stackars tjej

Förstår inte - vilken man har hon legat med som inte är Pontus menar du? Jag måste missat något.
Citera
2026-07-22, 00:46
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedRiverRun
Förstår inte - vilken man har hon legat med som inte är Pontus menar du? Jag måste missat något.

Tror de menar senaste videon på PH när hon rider en man på färjan.
Citera
2026-07-22, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Tror de menar senaste videon på PH när hon rider en man på färjan.

Äh det där lurar väl ingen. Nog är det Pontus pojksnopp även i den videon.
Citera
2026-07-22, 07:15
Medlem
Fantens avatar
Det där är ju en jättevanlig grej som OF-kreatörer gör. 'Träffar ett fan och suger hans kuk', 'Träffar en främling och rider honom, public sex' och så vidare men det är i 99 fall av 100 pojkvännen.
Citera
2026-07-22, 11:36
Avstängd
Telepatisks avatar
Citat:
Citat:
Tycker att det är väldigt tydligt att det är hon som är drivande i allt porrskapande. Det är ju uppenbarligen en tjej som inte mår bra och så träffar hon peddo-Pontan vilket inte blir en bra kombination
Citera
2026-07-31, 13:42
Medlem
Meowcatzs avatar
Har någon hört att Bunny har börjat med ai musik 🤣
https://open.spotify.com/artist/4bMEzdxQHx9sA4SATX6uhF?si=LdNGYElAS0qHvR_kTv1JcQ&u tm_source=copy-link
Citera
2026-08-02, 08:42
Medlem
Deras framtid kommer att bli en katastrof. Om 10 år är hon inte längre aktuell inom porrbranchen, och hon har ingen utbildning. Inte heller Pontus, och då har han även suttit i fängelse.

Hur ska de kunna försörja sig i framtiden? Det är väl ingen som vill anställa dem med deras dåliga rykte? Och vad har hänt med mamma Carina? Kan hon ändå vara så pass normal att hon skäms?
Senast redigerad av Newton555 2026-08-02 kl. 08:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in