2020-02-24, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Sen är Mogge den som tar lite mer av kakan i Marduk, vilket egentligen är rätt då han är enda originalmedlemmen kvar, men de andra medlemmarna finner det tydligen lite påfrestande. Har för mig Devo hoppade av för 15-20 år sen av just den anledningen.

Å andra sidan är 15 - 20 år en väldigt lång tid.
Citera
2020-02-24, 20:21
Avstängd
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandaloria
Å andra sidan är 15 - 20 år en väldigt lång tid.

Vad vill du ha sagt med det? Att det har ändrats nu? Det tror jag knappast.
Citera
2020-02-24, 21:54
Medlem
Citat:
Vad vill du ha sagt med det? Att det har ändrats nu? Det tror jag knappast.

Står man ut med något påfrestande i 15 - 20 år så är påfrestningen inte av det allvarligare slaget.
Citera
2020-02-25, 04:35
Medlem
willus avatar
Citat:
Mogge har gjort många kontroversiella uttalanden i intervjuer genom åren, han ska bland annat ha sagt att han inte gillar invandring och massa sånt.

Kommer även ihåg att han sagt att han tycker det var synd att Hitler inte lyckades med sina grejer, typ, kommer inte ihåg exakt, i en tidig intervju.

Har du någon länk där han snackar om invandringen?
Citera
2020-02-25, 05:14
Medlem
Gissar att namnet kommer från skurken i denna film

https://m.youtube.com/watch?v=4tLAByHDp_0
Citera
2020-02-25, 20:07
Avstängd
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willu
Kommer även ihåg att han sagt att han tycker det var synd att Hitler inte lyckades med sina grejer, typ, kommer inte ihåg exakt, i en tidig intervju.

Har du någon länk där han snackar om invandringen?

Har ingen länk tyvärr men vet att det var i en artikel med Nordic Vision Magazine från 1995.
Dock är det ju 25 år sen han sa det nu, så han har väl förmodligen växt upp sen dess.
Citera
2020-02-26, 00:03
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styxico
Gissar att namnet kommer från skurken i denna film

https://m.youtube.com/watch?v=4tLAByHDp_0
Nä, tror det är ifrån babylonisk mytologi som de har fått namnet.
Citera
2020-03-31, 22:43
Avstängd
Adelaides avatar
Är det inte jävligt tråkigt att det bara är Mogge som blir intervjuad hela tiden? Tycker de andra medlemmarna bör kliva fram lite, det börjar bli tråkigt att enbart inrikta sig på en person.
Hade gärna sett några intervjuer med Mortuus, verkar inte finnas så mycket av det på youtube.
Citera
2020-04-23, 22:18
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Är det inte jävligt tråkigt att det bara är Mogge som blir intervjuad hela tiden? Tycker de andra medlemmarna bör kliva fram lite, det börjar bli tråkigt att enbart inrikta sig på en person.
Hade gärna sett några intervjuer med Mortuus, verkar inte finnas så mycket av det på youtube.

Absolut. Mortuus känns dock inte som en jättesocial snubbe och intervjuer är nog inte en favoritgrej.
Citera
2020-08-04, 16:41
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Mogge är satanist, vilket han avslöjade i en serbisk intervju. Och hans farfar eller nåt sånt deltog i andra världskriget, enligt vad han själv sagt. Mogge har gjort många kontroversiella uttalanden i intervjuer genom åren, han ska bland annat ha sagt att han inte gillar invandring och massa sånt.

Sen är Mogge den som tar lite mer av kakan i Marduk, vilket egentligen är rätt då han är enda originalmedlemmen kvar, men de andra medlemmarna finner det tydligen lite påfrestande. Har för mig Devo hoppade av för 15-20 år sen av just den anledningen.

Minns du om han sa på vilken sida hans farfar stred under kriget?
Citera
2020-08-04, 16:55
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Minns du om han sa på vilken sida hans farfar stred under kriget?
På Tysklands sida har jag för mig.
Citera
2020-08-04, 17:02
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
På Tysklands sida har jag för mig.

Okej. Ja, Morgan heter ju tydligen Håkansson Steinmeyer i efternamn, så om han inte är gift Steinmeyer, är väl Tyskland det troligaste alternativet. Tänkte att det kunde vara intressant att veta vid tanke på Morgans fascination för Tyskland och WWII.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in