Citat:
Ursprungligen postat av
enhalvboj
Det är inget fel på min läsförståelse. Jag har bara inte sett det. Antar att du gärna hae kommit med exempel ifall det var så vanligt förekommande som du vill ge sken av.
Nej jag känner bara helt enkelt inte för att skumma igenom buntvis med trådar bara för att fortsätta baita dig. Så jag lämnar walk over till dig denna gång. Kan du inte nöja dig med det?
För jag vet ju även att ni vänsterblivna ÄLSKAR när sådana här attentat av incels och dylikt inträffar. Får ni martyrer och något att fortsätta hålla emot era meningsmotståndare. Gaslighta sönder andra med. Det här älskar ni. Ljug inte. Påstå inget annat. Jag å andra sidan har mått värre än piss senaste dagarna sedan detta inträffade. Jag lider med både offren och alla tyskar som nu trycks ner ännu djupare av sin regim i kollektiv skuld och skam och självhat på grund av en enda psykstörd jävla dåre som aldrig skulle ha fått ha vapenlicens till att börja med. Är inte det empatiskt av mig tycker du? Eller tror du jag låtsas? Jag vet att ni låtsas med erat godhetssignalerande och krokodiltårar över offrena vars lik ni tjänar billiga politiska poänger på. Kan läsa er som en öppen bok. Högerextrema på flashback gör samma sak när det är vänster eller islamisk terrorism säger du? Ja. Det gör dem. Har ni tänkt på att ni vänsterblivna och högerpuckon har mer gemensamt med varandra än ni någonsin kommer att kunna erkänna för er själva eller varandra?
Jag tycker ni alla kan sätta er ner och ta en funderare.