2020-02-19, 16:59
Medlem
Skullknights avatar
För ett par år sedan brukade jag ofta köpa proteindrycker från Gainomax i mina lokala matbutiker. Fanns t.ex. en med smak av äppelpaj och någon med pina colada. Cirka 32g protein utan tillsatt socker, för samma pris som en vanlig drick-kvarg.

Har inte sett till dessa sedan dess i någon av butikerna. Ser inga nya produkter från Gainomax i dem heller.

Någon som vet om/varför de slutat säljas?
Citera
2020-02-19, 17:09
Medlem
umadbroskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
För ett par år sedan brukade jag ofta köpa proteindrycker från Gainomax i mina lokala matbutiker. Fanns t.ex. en med smak av äppelpaj och någon med pina colada. Cirka 32g protein utan tillsatt socker, för samma pris som en vanlig drick-kvarg.

Har inte sett till dessa sedan dess i någon av butikerna. Ser inga nya produkter från Gainomax i dem heller.

Någon som vet om/varför de slutat säljas?

Faktiskt inte slutat. Dom har bytt form och färg. Så jävla ruttet beslut men sant.

De är nu svarta och smalare. Finns på alla COOP.
Citera
2020-02-19, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umadbroski
Faktiskt inte slutat. Dom har bytt form och färg. Så jävla ruttet beslut men sant.

och ica. skruvkork numera
Citera
2020-02-19, 17:58
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umadbroski

Hmm, jag handlar sällan på Coop. Får hålla utkik om jag är där någon gång.

Ändrade smaker har de också tydligen, med lite lägre proteinhalt? Konstigt.
Citera
2020-02-19, 20:08
Medlem
De där blå förpackningarna minns man som hade den silvriga remsan som var så krånglig. Var man lite darrig i handen efter träningen så spillde man lätt när man skulle öppna dem. Det var tider de!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in