Citat:
Ursprungligen postat av
malva123
Nej jag raljerade, men det var altså mögelskadat? Man köper inte ett sånt hus för att bo i. Freddy säger själv till tidningen att han var den sista person att vara i huset, men vi får väl se vad utredningen kommer fram till.
Vad rolig du är, klart du vet att det är öppna svängdörrar till NMR, det är bara att komma och gå som man vill. Men skulle säga att hela den nationella rörelsen lever i en fantasivärld av "Finspångsrättegångar" och att "hänga folkförrädare", det börjar bli riktigt löjligt med den här låtsasradikaliteten för oss utomstående.
Jag har ingen aning vad det va för slags hus mer än vad man sett i media.
Vad utredningen kommer fram till?
Blir väl som det brukar när nazister är offret, nedlagt utan någon som helst teknisk undersökning.
Att ni gillar att bränna saker i nattens mörker är ganska välkänt, så man behöver inte tänka många sekunder innan man fattar att det är ni som ligger bakom det, jag fattar bara inte varför ni är så fega nu för tiden att ni inte vågar stå för det alls?
Jag tänker inte säga emot där faktiskt, det är för mycket rent barnsligt snack, inget jag står bakom för fem öre.