Citat:
Ursprungligen postat av
Mingla101
Jag förstår att du vill stå fast vid ditt beslut. Men man kan faktiskt även i en icke humor tråd ha en poäng även om det råkar låta komiskt. Jag hittar ingen regel som förbjuder humor oavsett forumdel i "regelboken".
Så häv din varning nu, tack.
Jag menade faktiskt allvar med mitt inlägg. Den har vi sett förr. Och det är ju klart att man kan påstå vad man än skrivit. Om man älskar att framstå som småkorkad. Eller helt enkelt ÄR det och inte fattar att andra ser igenom det.
Det finns ingen normalbegåvad medlem på forumet som tror en sekund på att du hade en allvarlig avsikt. Så klart du inte trodde ett ögonblick på att denna brottare höll på med ett könsbyte och samtidigt förberedde sig för OS*. Det var bara ett skämt som inte ens var särskilt roligt. Dessutom var skiten till råga på allt särskriven, vilket inte direkt stärker din argumentation om man säger så.
Skriver man ett inlägg enbart i avsikt att skämta så är det per definition 0.03. Ibland kan det kännas trist att den regeln gör att betydligt roligare och mer intelligenta skämt än ditt blir raderade. Jag har själv fått en eller annan varning som så många andra och fått lära mig den hårda vägen att man bör låta bli det. Eller väva in skämtet i en lite längre text som håller sig till topic.
* Okej, det finns en liten risk att extremt korkade personer postar saker som är så dumma att ingen fattar att de menar allvar och att en 0.03-radering blir följden. Det har säkert hänt en eller annan gång i forumets historia, men är i så fall ett problem på marginalen.