2020-03-08, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Har du ingen tillgång till äkta vara så du nöjer dig med bilder från förbarmande kvinnor
Haha precis även fröken höger behöver stimulans
Citera
2021-03-23, 22:48
Medlem
Om jag själv skulle beskriva den perfekta fittan är det i princip så som du beskriver din "fula" fitta. Gärna med lite hår på den också. Den mest avtändande fitta jag kan tänka mig är en slätrakad "streckfitta" som ser ut som könet på en sjuåring. Självklart förstår jag att det är subjektivt men jag skulle tro att det finns många som skulle tycka att du har den vackraste och sexigaste fitta de sett.
Citera
2021-03-24, 17:02
Medlem
cleovarnamnets avatar
Tack, ts! Jag har också varit nojig över bland annat mitt underliv men denna tråd har fått mig att inse hur sjukt irriterande och osexigt det är när kvinnor gnäller över sitt utseende trots ständig uppmuntran från männen. (T.o.m. jag som kvinna höll på att bli galen!) Och tack alla män, i denna tråd och andra, som ständigt bedyrar hur sexigt olika saker som kvinnor ständigt nojar över, är. Ni är betydligt, betydligt schysstare mot oss än vad vi är mot oss själva...
Heligt löfte: om en man faktiskt vill ha en tänder han på en och jag ska aldrig mer noja över mitt utseende! Nästa man jag dejtar ska jag knuffa ned i sängen och facesitta i dagsljus i stället för att kräva mörkläggningsgardiner. 😎✌🏻👅 🦪
Citera
2021-03-25, 10:07
Medlem
ArneSthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Tack, ts! Jag har också varit nojig över bland annat mitt underliv men denna tråd har fått mig att inse hur sjukt irriterande och osexigt det är när kvinnor gnäller över sitt utseende trots ständig uppmuntran från männen. (T.o.m. jag som kvinna höll på att bli galen!) Och tack alla män, i denna tråd och andra, som ständigt bedyrar hur sexigt olika saker som kvinnor ständigt nojar över, är. Ni är betydligt, betydligt schysstare mot oss än vad vi är mot oss själva...
Heligt löfte: om en man faktiskt vill ha en tänder han på en och jag ska aldrig mer noja över mitt utseende! Nästa man jag dejtar ska jag knuffa ned i sängen och facesitta i dagsljus i stället för att kräva mörkläggningsgardiner. 😎✌🏻👅 🦪
Känns som en plan! Vive la differance! I mitt tycke finns det ingen fitta som inte är sexig. 99% av själva sexigheten sitter ju ändå i själva fittbärarens huvud. Som man är den bästa fittan den fitta som är varm och våt och glad att träffa mig. Allt annat är trams.
Citera
2026-09-06, 12:58
Medlem
Nu vågar inte jag titta på porrbilderna som länkas, och tänker inte titta på porr och själv länka bilder heller. Nej tack. Håller inte på med sånt längre.

Men nu verkar det ju som att det som diskuteras är utseende som gäller typ formen.

Men om man har en snippa som ser äcklig ut. Inte bara i formen. Utan även i färgen. Dvs den ser smutsig ut och som att den luktar sopvatten. Har försökt tvätta och skrubba men den ser bara äcklig ut, tror tyvärr det är genetiskt. För att förtydliga, det är inte bara lite ”mörkare” än min vita hud, det ser ut som bajs och smuts.

Hur ställer sig män till det? Jag hade inte velat ha sex med mig själv, därför frågar jag.
Citera
2026-09-06, 12:59
Avslutad
Män brukar inte reagera på utseendet så länge det inte är något alldeles extremt, t ex en klitta som är större än snoppen.
Citera
2026-09-06, 19:40
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lykkelykkelykke
Nu vågar inte jag titta på porrbilderna som länkas, och tänker inte titta på porr och själv länka bilder heller. Nej tack. Håller inte på med sånt längre.

Men nu verkar det ju som att det som diskuteras är utseende som gäller typ formen.

Men om man har en snippa som ser äcklig ut. Inte bara i formen. Utan även i färgen. Dvs den ser smutsig ut och som att den luktar sopvatten. Har försökt tvätta och skrubba men den ser bara äcklig ut, tror tyvärr det är genetiskt. För att förtydliga, det är inte bara lite ”mörkare” än min vita hud, det ser ut som bajs och smuts.

Hur ställer sig män till det? Jag hade inte velat ha sex med mig själv, därför frågar jag.
Ser ut att lukta? Eller luktar den? Ha lite pubeshår så märker man inte färgskiftningar.
Citera
2026-09-06, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Ser ut att lukta? Eller luktar den? Ha lite pubeshår så märker man inte färgskiftningar.

Nä luktar inte sopvatten påriktigt, bara ser ut så. Tack för tipset. Problemet blir att många män som jag sexchattat med vill att jag ska ha rakat, inge hår. Vet inte vad jag ska göra då.
Citera
2026-09-06, 19:52
Medlem
Ja där vill man ju inte gå in.
Män det finns ju kort män som det kanske blir lättare för kanske.
Ja lite ledsen ser den kanske ut men jag vet inte om den menar något med det.

Men det är bara träna den så håller den sig rakt upp ett tag, jag tror det iaf minskar hur ful den blir helt ensam.
Senast redigerad av troligengud 2026-09-06 kl. 19:55.
Citera
2026-09-06, 19:52
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Nä luktar inte sopvatten påriktigt, bara ser ut så. Tack för tipset. Problemet blir att många män som jag sexchattat med vill att jag ska ha rakat, inge hår. Vet inte vad jag ska göra då.
Kanske sluta kasta dina pärlor för svin och uppskatta ditt normala underliv? Sluta gå runt och oroa dig för att du inte är en porrfantasi utan har en normal kropp?
Citera
2026-09-07, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Kanske sluta kasta dina pärlor för svin och uppskatta ditt normala underliv? Sluta gå runt och oroa dig för att du inte är en porrfantasi utan har en normal kropp?

Ja men precis. Man får ändra sitt typ mindset.

Ska inte försöka se bra ut, utan tänka att alla män jag vill ha ska bara acceptera mig precis som jag är, dvs äcklig och ful. Kommer verkligen att få dom män som jag vill ha då liksom så.
Bra strategi. Tack tack.
Citera
2026-09-07, 09:05
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ja men precis. Man får ändra sitt typ mindset.

Ska inte försöka se bra ut, utan tänka att alla män jag vill ha ska bara acceptera mig precis som jag är, dvs äcklig och ful. Kommer verkligen att få dom män som jag vill ha då liksom så.
Bra strategi. Tack tack.
Men du är inte äcklig och ful, du ser helt vanlig ut. Män som får se dig naken kommer sannolikt tycka att du är vacker även om du har pubeshår. Får inte ha pubeshår, jag har då aldrig hört på maken!

Har du en missbildning eller nåt kan du gå till vårdcentralen, annars får du nog försöka acceptera dig själv som du är. Om någon gillar dig så kommer han älska att se dig naken, så är det med folk. Ditt problem sitter mellan öronen, inte mellan benen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in