2020-02-15, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Nordström bor ju inte i ett gettoområde skulle jag säga. Att bo i hus på Djurgården är nog att kallas exklusiv adress! Någon som kollat adress på fler av dom?
Uppgifter enl. folkbokföringen:

Stefan Fölster
Östervägen 2, Nacka.

Kjell A. Nordström
Nordenskiöldsgatan 78 Djurgården.

Klas Eklund
Karin Månsdotters väg 8, Skarpnäck.

Pehr Wissén
Vinghästvägen 16, Bromma.

Stefan Ingves
Lövmovägen 47, Upplands Väsby.

Lars Heikensten
Odengatan 75, Stockholm.

Urban Bäckström
Skotgränd 20 Torekov (OBS: HÄRMED BEKRÄFTAT ATT BÄCKSTRÖM INTE ÄR SKRIVEN I STOCKHOLM - HAN KAN DÄRMED AVSKRIVAS).

Av ovanstående uppgifter framstår nog Nordström som den mest tänkbara av kandidaterna. Hade han ett alibi för den 31:a januari? Alternativt att det är Heikensten ändå, men då känner jag att det borde ha blivit ett större ståhej med tanke på Nobelkopplingen.
Senast redigerad av scrollock 2020-02-15 kl. 15:00.
Citera
2020-02-15, 14:28
Medlem
Petermadsens avatar
Karl Gustaf Magnus Henrekson är 61 år och bor i en villa på 128 kvm i Mälarhöjden, Hägersten. Han fyller 62 år den 9 juli och har namnsdag 19 augusti. Magnus jobbar på Stiftelsen Institutet för Näringslivsforskning. Hans villa är värderad till ca 8 270 000 kr. Det finns 2 bygghändelser kopplade till bostaden och tomtstorleken är ca 799 kvm.

Vid sidan av skrivandet av vetenskapliga publikationer har Henrekson varit en flitig samhällsdebattör med artiklar i Axess, Ekonomisk Debatt och Dagens Nyheter.

?
Senast redigerad av Petermadsen 2020-02-15 kl. 14:32.
Citera
2020-02-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock

Stefan Fölster
Uppgift saknas (troligen skyddade uppgifter).

Kjell A. Nordström

Klas Eklund

Pehr Wissén

Stefan Ingves

Lars Heikensten
Odengatan 75, Stockholm.

Urban Bäckström
Skotgränd 20 Torekov (OBS: HÄRMED BEKRÄFTAT ATT BÄCKSTRÖM INTE ÄR SKRIVEN I STOCKHOLM - HAN KAN DÄRMED AVSKRIVAS).

Av ovanstående uppgifter framstår Fölster eller Nordström som de mest tänkbara kandidaterna. Hade någon av dem ett alibi för den 31:a januari? Alternativt att det är Heikensten ändå, men då känner jag att det borde ha blivit ett större ståhej med tanke på Nobelkopplingen.

Ingves och Eklund borde väl beskrivas som varandes i 70-års åldern? Heikensten är 70 år. Ingves är 66 och Eklund något äldre. Klas Eklund bor i Skarpnäck. Kan väl inte beskrivas som ngt exklusivt fast vad vet väl jag?
Senast redigerad av Konrad 2020-02-15 kl. 14:41.
Citera
2020-02-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock

Stefan Fölster
Uppgift saknas (troligen skyddade uppgifter).

Kjell A. Nordström

Klas Eklund

Pehr Wissén

Stefan Ingves

Lars Heikensten
Odengatan 75, Stockholm.

Urban Bäckström

Av ovanstående uppgifter framstår Fölster eller Nordström som de mest tänkbara kandidaterna. Hade någon av dem ett alibi för den 31:a januari? Alternativt att det är Heikensten ändå, men då känner jag att det borde ha blivit ett större ståhej med tanke på Nobelkopplingen.

När jag googlade Stefan Fölster så var han bosatt i Nacka enl hitta.se.
Citera
2020-02-15, 14:39
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Karl Gustaf Magnus Henrekson är 61 år och bor i en villa på 128 kvm i Mälarhöjden

Mälarhöjden är fint men jag skulle inte benämna det exklusivt.
Citera
2020-02-15, 14:40
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Hel rätt
Citera
2020-02-15, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg

Det ska vara någon som är småkänd från TV men Henreksson har åtminstone jag då missat.
Citera
2020-02-15, 14:43
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:

Inte Nacka heller. Men om man bor i något av dessa områden och har sjötomt så måste det väl för fan anses exklusivt? Nu har ingen av gubbarna sjötomt dock. Vad fan är exklusivt enligt media då? Måste det vara Strandvägen/Östermalm eller Djursholm och Danderyd?

Är Vasastan exklusivt?
Citera
2020-02-15, 14:45
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Inte Nacka heller. Men om man bor i något av dessa områden och har sjötomt så måste det väl för fan anses exklusivt? Nu har ingen av gubbarna sjötomt dock. Vad fan är exklusivt enligt media då? Måste det vara Strandvägen/Östermalm eller Djursholm och Danderyd?

Förmodligen och Djurgården hör dit, vilket leder till frågan om Nordström har alibi.
Citera
2020-02-15, 14:50
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Ingves och Eklund borde väl beskrivas som varandes i 70-års åldern? Heikensten är 70 år. Ingves är 66 och Eklund något äldre. Klas Eklund bor i Skarpnäck. Kan väl inte beskrivas som ngt exklusivt fast vad vet väl jag?
Är man 66 så är man i 60-årsåldern. Väldigt svårt att tro att Ingves skulle köpa sex dock. Alldeles för tråkig för det. Samt han är inte bara känd för tv, han är ju mycket mer än så.
Citera
2020-02-15, 14:52
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Förmodligen och Djurgården hör dit, vilket leder till frågan om Nordström har alibi.
Du verkar framåt! Kan inte du ringa och kolla med honom?
Senast redigerad av Petermadsen 2020-02-15 kl. 15:12.
Citera
2020-02-15, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Nej, Heikensten förblir 69 år fram tills september.
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Korrekt, tack. Jag har nu rättat till inlägget med uppgiften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in