2020-02-14, 03:03
Medlem
Fyllde på ett Comviq Fast Pris Mini för 95 kr i natt. Det ska ju ingå 3GB surf, men det verkar som om jag fått 6GB. Är det tocken dära "Dubbel surf" som Comviq gör reklam för ibland som är standard på alla påfyllningar (första gången jag fyller på ett fast pris med surf...)? Eller råkade jag pricka in någon Alla Hjärtans Dag-special?
Citera
2020-02-14, 12:45
Medlem
Aha, problemet klarnar! Det dök upp ett sms från Comviq där det stod:
"Tack för din tankning! Nu har du fått ditt första av tre dubbelsurf vid tankning av Fastpris eller Amigos påladdat! Hälsningar Comviq"

Det var ju bra. Men är det alltså bara de tre första gångerna man laddar på ett kontantkort de dubblar surfen. Det var ju lite tråkigare...
Citera
2020-02-14, 14:07
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Det var ju bra. Men är det alltså bara de tre första gångerna man laddar på ett kontantkort de dubblar surfen. Det var ju lite tråkigare...
Ett alternativ kanske kan vara att byta till Lyca Smart L där man får 8 GB /mån. för 99 kr https://www.lycamobile.se/sv/bundles/
Citera
2020-02-22, 19:30
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Aha, problemet klarnar! Det dök upp ett sms från Comviq där det stod:
"Tack för din tankning! Nu har du fått ditt första av tre dubbelsurf vid tankning av Fastpris eller Amigos påladdat! Hälsningar Comviq"

Du är besviken att du bara får dubbel surf GRATIS vid 3 tillfällen......
Citera
2020-02-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sektledarenII
Du är besviken att du bara får dubbel surf GRATIS vid 3 tillfällen......

Ja. Eftersom att ABONNEMANG har KONSTANT dubbelsurf... Lite styvmoderlig sätt att behandla just kontantkorten. Jag undrar om det rentav har något att göra med att de fälldes hos Reklamombudsmannen för sin reklam för dubbelsurf just pga kontantkorten. https://www.reklamombudsmannen.org/uttalande/comviq-dubbelsurf

"JA DÅ INFÖR VI DUBBELSURF FÖR KONTANTKORT OCKSÅ DÅ! (Fast bara de tre första gångerna, mutter mutter...", typ...
Citera
2020-04-10, 07:03
Medlem
elbels avatar
Citat:
Fyllde på ett Comviq Fast Pris Mini för 95 kr i natt. Det ska ju ingå 3GB surf, men det verkar som om jag fått 6GB. Är det tocken dära "Dubbel surf" som Comviq gör reklam för ibland som är standard på alla påfyllningar (första gången jag fyller på ett fast pris med surf...)? Eller råkade jag pricka in någon Alla Hjärtans Dag-special?
Samma för mig men den fjärde gångrn fick jag 12 GB?!
Citera
2020-04-11, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Samma för mig men den fjärde gångrn fick jag 12 GB?!

Kvadrupelsurf alltså!
KAN ju vara någon Coronaspecial om det var nyligen? Comviq bjuder på surf för att folk sitter hemma och inte gör någonting, typ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in