Aha, problemet klarnar! Det dök upp ett sms från Comviq där det stod:
"Tack för din tankning! Nu har du fått ditt första av tre dubbelsurf vid tankning av Fastpris eller Amigos påladdat! Hälsningar Comviq"
Det var ju bra. Men är det alltså bara de tre första gångerna man laddar på ett kontantkort de dubblar surfen. Det var ju lite tråkigare...