2020-02-15, 01:27
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeferRaziel
Kultur? för de köpts upp utav någon annan....

Vi är en kristen nation under gud.....resten är bara en massa krimskrams.

Du vet att kristendomen bara är en billig kopia, eller?
Citera
2020-02-15, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Vad pratar du om?

Värdemässigt var det enda SAS hade konkurrensmässigt var är deras (tanke). Man litar på Skandinaver......det var SAS varumärke.

Man litar inte på slöa Italienare eller Spanjorer.....eller Greker. De är lite slöa till sinnet så att säga.

Då har vi inte ens tagit i resten......Tyskar visst....Fransmän nej.

Tämligen enkelt.....de är barn vi är vuxna....

😂
Citera
2020-02-15, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Det värsta är att HBTQ-vänsterhororna bara ser allt annat än den svenska kulturen (som de anser inte finns) såsom åtråvärd - hur självförnedrande och självhatande är inte dessa människor. Det enda de vill och gör är att förminska sig själva och den befolkning de, tyvärr, tillhör...

SAS personifierar detta väldigt väl. Detta globalistiska företag gör allt för att förminska det enskilt unika, detta trots att det är mycket av detta de lever utav, nämligen det unika i det svenska. De är destruktiva i sitt minimala tänkande... Intervjua turister så får du en verklig bild utav vad som är svenskt! Turister ser till helheten, inte delar av en krass verklighet där någon dikterar vad som är ett lands kultur, eller inte...

Sluta betala för skiten.....
Citera
2020-02-15, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Problemet med dig är att du är en idiot av stora mått.
Vi förklarar allihop att du har fel och varför men det går inte in.
Du fortsätter bara, jämför inte mig med islamister och kommunister din lilla lögnare.

Helt seriöst du bör nog gå i terapi för ditt lögnaktiga beteende och sedan hoppas jag du blir överkörd på vägen hem.
Du är nog den mest efterblivna på hela flashback och notera att du alltid har alla mot dig oavsett ämne, det säger väldigt mycket.
Du får tycka vad du vill om mig, det är helt okej. Jag kan inte bry mig mindre om något. Men det förtar inte att du fungerar precis som en hjärntvättad islamist eller kommunist.
Att jag möter motstånd från dig och några till bevisar bara att jag har rätt i min analys.
Citera
2020-02-15, 01:30
Medlem
LucNNs avatar
Tycker vi ska systematisera detta case, fast inte i tråden. Hitta mönstret. Applicera på nästa case. Allt privat. Sen fixar vi stora tråden om globalist psyops och lägger fram och diskuterar deras medel och folkets motmedel. Mål, strategi, taktik. Jag har mina noter klar. Fixa era egna. Grib chancen. Matchen börjar nu.
Citera
2020-02-15, 01:31
Medlem
Citat:
Värdemässigt var det enda SAS hade konkurrensmässigt var är deras (tanke). Man litar på Skandinaver......det var SAS varumärke.

Man litar inte på slöa Italienare eller Spanjorer.....eller Greker. De är lite slöa till sinnet så att säga.

Då har vi inte ens tagit i resten......Tyskar visst....Fransmän nej.

Tämligen enkelt.....de är barn vi är vuxna....

😂

Italien är världens nionde största ekonomi... just sayin.
Citera
Avslutad
Man börjar ju nästan undra om detta är en undanmanöver för att flytta fokus från något ännu viktigare..

Ingen kan vara så dum att man släpper genom denna reklamsnutt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erty0192
Reklamen handlar inte om vad som är svenskt, den pekar på hur företeelser som köttbullar och föräldraledighet kom till Sverige.
Jag uppfattar att du är intolerant och lågutbildad, åtminstone är det så du framställer dig själv. Men vad vet jag, du kanske bara trollar lite medan du sitter och tecknar patent på geniala uppfinningar.

Vad anser du om det lilla inslaget i reklamsnutten där en neger uttalar något i stil med att "vi är inte bättre än våra vikingaförfäder"? Anser du att en neger speglar förhållandena väl?
Citera
2020-02-15, 01:32
Bannlyst
Citat:
Du vet att kristendomen bara är en billig kopia, eller?

Det får förbli din tanke.....vi vet alla att du kommer be för ditt liv en dag. Resten är byggt för såna som dig att trampa i klaveret var dag.

Du är inget i denna världen.
Citera
2020-02-15, 01:32
Medlem
Citat:
Sluta betala för skiten.....

Vad skall jag sluta betala för?
Citera
2020-02-15, 01:33
Medlem
Citat:
Vad anser du om det lilla inslaget i reklamsnutten där en neger uttalar något i stil med att "vi är inte bättre än våra vikingaförfäder"? Anser du att en neger speglar förhållandena väl?
En neger i Sverige har väl lika mycket gemensamt med vikingarna som du och jag? Inte ett skit vill säga.
Citera
2020-02-15, 01:34
Avslutad
Globalist muta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här