2020-04-06, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Japp, vid minsta lilla grej så klagar tittarna. Jag undrar vad det är de vill kolla på egentligen. Undrar om de vet det själva.
Jag stör mig inte det minsta på om deltagarna snackar skit, hamnar i bråk eller kallar varandra saker. Jag stör mig mycket mer på de som inte bjuder på sig själva - som att inte klä ut sig på temafester och liknande som Amilia. Det är stämningsdödare om något.

Ett BigBrother utan drama och sjuka saker är fan inget att kolla på.
Pk- tittare, vet inte om det har med åldern att göra? Jag är 80 talist och ska mkt till innan jag klagar haha.

Tänk er ett hus där precis alla åsikter och bakgrunder utan censur skulle bo, alltså en gängmedlem, en polis, en strippa, en WT mamma, en superflata, en aktiv nazist, en präst och en muslim. osv
Det enda som inte tillåts är våld och andra övergrepp. Fan vilken underhållning!
2020-04-06, 17:07
Medlem
xrlpyts avatar
Lennie sliter sig loss från Amilia, bara för att genast gå och lägga sig själv i sin egen säng. Alltså vad är hans problem?
2020-04-06, 17:07
Medlem
Vart är mergim
2020-04-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Ni skriker jämt att ni inte vill göra Amilia glad, förstår ni inte att det som skulle göra henne gladast är om Mergim åker så hon får Lennie själv.

Rädda Mergim nu, tänker inte ge Amilia den glädjen. Sen åker hon nästa måndag.
Nej hon tänker mer på miljonen än att ha Lennie för sig själv. Hon vill antagligen inte att hennes paktmedlem åker ut.
2020-04-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag undrar varför han är så anti, tror han att Amilia ska bli kär i honom, eller att Mergim ska bli sur? Eller luktar Amilia lite oduschad..?

Hon luktar nog lite muskigt och hon är definitivt kär i honom,och eftersom han är mer konflikträdd än alla övriga svenskar tillsammans så han har hamnat i en jobbig sits.
Jag tror det är närmare att det händer något L-->M än L-->A faktiskt.
2020-04-06, 17:11
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
han är så säker, dock hoppas jag han torskar mot lennie i finalen

Hoppas det också så högfärdig, han förtjänar inte att vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Lennie sliter sig loss från Amilia, bara för att genast gå och lägga sig själv i sin egen säng. Alltså vad är hans problem?

Förmodligen luktar hon möglig ost. Håret är helt flottigt. Lennie som är fräsch själv.
Dessutom är hon jobbig.
Men tycker han får skylla sig själv till 80% som inte sagt till.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarligt, vad är bra med Lennie?
han är godhjärtat och gör allt till 100% sami slappar för mycket o tar inte tävlingar seriöst, avgörande tycker jag att lennie förtjänar det
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har Amilia sagt det till honom?😀
Ja hon är mullvad 100%
2020-04-06, 17:13
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Ni skriker jämt att ni inte vill göra Amilia glad, förstår ni inte att det som skulle göra henne gladast är om Mergim åker så hon får Lennie själv.

Rädda Mergim nu, tänker inte ge Amilia den glädjen. Sen åker hon nästa måndag.

Du har helt rätt hon gjorde inte sitt bästa i makt tävlingen så falsk hon är mot mergim, hon vill ha han för sig själv, fattar hon inte att han inte är intresserad av henne. Hon vill även spela med honom, hon har ingen chans köra helt själv med han och Victoria.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-06 kl. 17:17.
2020-04-06, 17:14
Medlem
Zingo2s avatar
Lennie är feg och hemsk som person, med IQ runt 5.
2020-04-06, 17:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Hoppas det också så högfärdig, han förtjänar inte att vinna.
precis det jag menar, han tror säkert att han är messi, unstoppable
2020-04-06, 17:17
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
han är godhjärtat och gör allt till 100% sami slappar för mycket o tar inte tävlingar seriöst, avgörande tycker jag att lennie förtjänar det

Ja hon är mullvad 100%
Godhjärtad ok. Den mest godhjärtade är Sami.
Är det tävlingarna i BB som är avgörande? Om det är så, måste nog BB göra tävlingarna mer rättvisa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in