2020-04-05, 15:05
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Men hon har också sagt förut att hon inte har fått en faktisk diagnos utan att hon har drag av asperger.

Jaha...
Och sist jag googlade så hade jag cancertumörer, en släng av schizofreni, osv och skulle varit död ungefär i förrgår.

Dåligt av henne att använda diagnosen som en ursäkt om hon faktiskt inte har den
2020-04-05, 15:06
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Jasmine och Victoria
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/deltagare
Fy fan Jasmine, sjönk som ett valkadaver, igen!
2020-04-05, 15:07
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Har hon?
Det förklarar ju hennes beteende då.

Hon sa det igårkväll i sin roast.
Men tydligen har hon ju även sagt att hon inte fått diagnos och har drag av det bara..

Min personliga känsla är nog att hon har aspergers
2020-04-05, 15:07
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Har hon diagnotiserats för det? Jag tänkte när hon fick diagnosen att hon hade adhd så fick hon reda på det?

Osäker på om hon blivit diagnostiserad med "bara" ADHD eller "ADHD med drag av aspergers"...
hon uttryckte ju då att hon inte mötte kriterierna för aspergers,
nu uttrycker hon att hon har det...
men hon har ju å andra sidan ljugit om att hennes gräsliga röda volangplagg kostade massor.
2020-04-05, 15:08
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja, hon säger ju att hon har aspergers ibland känns det som om hon inte är seriös och bara skojar. Men har hon verkligen aspergers? Kanske en liten inslag av aspergers.

Hon kanske inte vill ha aspergers. Ibland skojar man om sånt som är jobbigt
2020-04-05, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag lovar dig 100% att hon har ångest efteråt när hon nyktrar till. Men hon ljuger för sig själv, och hon ljuger för de andra, maskerar och slätar över för att orka med att fortsätta leva. Hon försöker skratta bort sina fyllespel och förminska allt dagen efter.

Hon är 100% missbrukarpersonlighet men hon är också tillräckligt smart för att fatta att hon är sjuk. Hon vet om att hon har stora problem, men hon är tydligen inte mogen att ta itu med det ännu.

När hon gick på snälla Frida inatt så fattade man ju en gång för alla att hon är djupt störd. Det är helt enkelt ett sjukligt beteende.

Martin är den enda därinne som idag, dagen efter, tydligt har markerat att han inte garvar åt hennes beteende inatt. Martin köper inte hennes bagatelliserande nu. Så Martin ska ha stor cred för att han står på sig! Man ska aldrig bli en medlöpare när missbrukare försöker släta över och förminska sitt äckliga fyllebeteende dagen efter. Man ska säga stopp och nej och markera.

Väldigt bra skrivet, håller med till 100%.
2020-04-05, 15:09
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Jasmine och Victoria
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/deltagare
Detta är ju bara för att dom inte ska nominera varandra, löjligt.
2020-04-05, 15:14
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Varför kan inte Amelia inte bli polis, hon har sagt det 100 ggr nu men idioterna Lennie och Mergim frågar inte varför. Någon som luskat ut varför hon finns på Lexbase?
2020-04-05, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag kommer rösta ut Victoria.
Tror dock vi kommer få rädda kvar en person. Då blir det Sami!

Va? Om det står någon mot Victoria, är det Vics vi kör ut!! ALltså rösta på den andra. Oavsett vem.
2020-04-05, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Varför kan inte Amelia inte bli polis, hon har sagt det 100 ggr nu men idioterna Lennie och Mergim frågar inte varför. Någon som luskat ut varför hon finns på Lexbase?

Om man har adhd / add får man inte
2020-04-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Kanske något fysiskt eller medicinskt krav som inte uppnås
2020-04-05, 15:17
Medlem
Zingo2s avatar
Tror ingen åker imorgon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här