2020-04-05, 01:32
Medlem
Wow det där smeket mellan Rimmet och Lenny skojar man inte bort och där kom blåvalen invirad i täcket och cockblockade Rimmet och Lenny, precis som jag sa,
Man hör till och med Lennys rop på hjälp när fettot kväver honom med sin kroppsvikt #metoo
Senast redigerad av rudboi 2020-04-05 kl. 01:46.
2020-04-05, 01:33
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Kan vi räkna ut hur många vi är som kommer rösta ut Victoria oavsett vem hon sitter mot på måndag?

ALLA som ser detta, skriv "Jag" och citera detta om ni tänker rösta UT Victoria, vilket jag hoppas alla gör.
Jag kommer inte rösta ut vicks denna gången! Jassa ska ut först på min priolista.
2020-04-05, 01:33
Medlem
Om en man hade betett sig så mot en kvinna som Amili gör mot Lennie hade det varit rubriker överallt. Helt sinnessjukt hur hon håller på. ”Hjääälp” från Lennie hahaha. Herregud ska inte BB reagera? Nej, just det glömde bort att de håller henne om ryggen.
2020-04-05, 01:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan när man ser nu så gillar jag Amelia. Hon kan vara riktigt rolig ibland och undrar hur huset skulle vara utan henne nu när Glasman är borta. Normalt sett vill jag ha ut henne men i dessa stunder är hon en färgklick. De båda är ju skitroliga att se när de super ner sig.
Älskar när hon härmar spöktjejerna, hon är så jävla bra på det!

"Lennieee? Kom och lek med mig..! Jag står här på alla fyra..

HAHAHAHAHAA
Medlem
Haha Lenny fes i fett-grisen Analias ansikte, hon hotade med att hon inte tänker prata med honom förrän på onsdag.

Lenny smeker just nu Rim och viskar: ”du är fin”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Kan vi räkna ut hur många vi är som kommer rösta ut Victoria oavsett vem hon sitter mot på måndag?

ALLA som ser detta, skriv "Jag" och citera detta om ni tänker rösta UT Victoria, vilket jag hoppas alla gör.
Jag kommer rösta ut Victoria.
Tror dock vi kommer få rädda kvar en person. Då blir det Sami!
2020-04-05, 01:35
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

HAHAHAHAHAA
Men alltså hon har kört denna i 4 dagar nu! Det är inte kul längre. Inte ETT JÄVLA DUGG
2020-04-05, 01:35
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Exakt, håller med. Amilia ska vara kvar ända till finalen!!! och jag hoppas hon vinner allting!
Vi skiljer oss nog bara i vem som man vill se vinna skiten. Jag vill helst se Sami.
Men som sagt hon kan vara extremt rolig. Hon och Glasman är ju hjärnorna där inne och kul på deras eget sätt. Tyvärr är Glasman borta och man kan inte längre gotta sig åt deras interaktioner.
2020-04-05, 01:36
Medlem
Fyfan vad Victoria är jobbig.
2020-04-05, 01:36
Medlem
TruckUrbans avatar
Det är ju så tydligt att Lennie tycker Amilia är obehaglig!! Varför gör inte produktionen någonting?? Vad hade hänt om Alex lagt sig på typ Jassa och betett sig som Analia gör??
2020-04-05, 01:37
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

HAHAHAHAHAA
Ja, hon är duktig som fan på det och det kan vara riktigt roligt.
2020-04-05, 01:37
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Men alltså hon har kört denna i 4 dagar nu! Det är inte kul längre. Inte ETT JÄVLA DUGG

JO! Det kommer alltid vara kul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in