2020-04-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag ska säga upp vårat abonnemang.
Men vill se finalen, så jag säger upp det i slutet av månaden.
Hoppas man får ge input om varför man säger upp kontot.

Precis så tänker alla, finns ingen anledning för cmore att ta åt sig när alla ändå har kvar sitt abonnemang tills BB är slut? För dom vet att de flesta kommer avsluta när de är klart med bb
Medlem
askungens avatar
Julia vinner lätt! Den va ju som gjord för henne!
Tror ni inte det finns en chans att hon räddar Sami om han hänger löst på måndag eller räknar de med att han slår ut alla?
Medlem
gringo85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag som missat, skulle du kunna dra det lite snabbt hur i h-e Amilia blev räddad?!
Antar detta är orsaken till uppsägning av Cmore?

På socialamedier så va frida stor favorit och låg först i alla mätningar och omröstnigar....när brevet kom stog det amilia på lappen och alla går bananas och säger det är riggat...amilia får en pusch från ett instakonto med över 185k följare 1 timme innan omröstnigen är avslutad
2020-04-03, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Helt sjukt. Är fortfarande vansinnig haha.
I typ alla sociala medier skrevs det att folk ville rädda Frida och inte Amilia men tydligen har något instakonto med 175 k följare eller något sånt pushat för att rösta på Amilia.
Men vet inte hur det kan stämma ändå. Alla ville sätta henne på plats.

Det kan inte stämma nej.
Jag ser dagligen enorm avsky gentemot Analia på många olika plattformar.
Dvs. produktionen har ABSOLUT MED STÖRSTA SANNOLIKHET manipulerat siffrorna.

Dom enda jag kan tänka mig ha räddat kvar henne är hennes egna få vänner, ”familj”, produktionen samt mentalsjuka svenskar med riktigt torr humor som är villiga att lyssna på hennes eviga monologer.
Inte ens ett konto med 175k följare hade kunnat rädda Amilia, så nu vet man till 100% hur sjukt riggat allt är.

Förresten visste jag inte ens om röstningen, hade självfallet röstat kvar Frida mot Analia alla dagar i veckan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Får man tillägg för varje man välter?
Har för mig att det i brevet/instruktionerna stod, minst antal nere vinner. Lika antal och tid avgör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Finns inte en chans att Amilia vinner detta.

Julia eller Frida.

Ja vi kan ju hoppas att hon inte tar det.
2020-04-03, 15:03
Medlem
Stod kistan redan öppen för Lennie medan Julia behövde öppna den själv?
2020-04-03, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Helt sjukt. Är fortfarande vansinnig haha.
I typ alla sociala medier skrevs det att folk ville rädda Frida och inte Amilia men tydligen har något instakonto med 175 k följare eller något sånt pushat för att rösta på Amilia.
Men vet inte hur det kan stämma ändå. Alla ville sätta henne på plats.
Det kontot har absolut ingen makt. Hon tror det själv, ja (och vissa dumjönsar här i tråden), men hon har livets hybris. Amilia vann inte omröstningen för att ett spoil-konto la ut EN story om henne. Hon vann för att produktionen riggade röstningen till hennes fördel och ingenting annat.

Det är sjukt uppenbart att Amilia inte skulle ha vunnit om röstningen varit fair.
2020-04-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gringo85
På socialamedier så va frida stor favorit och låg först i alla mätningar och omröstnigar....när brevet kom stog det amilia på lappen och alla går bananas och säger det är riggat...amilia får en pusch från ett instakonto med över 185k följare 1 timme innan omröstnigen är avslutad

Kontot med 185k hade omöjligt kunnat få upp siffrorna till den nivån, självklart är hela helvetet riggat och produktionen kan härmed äta mitt skit.
Detta är skandal på så många plan!
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Ja vi kan ju hoppas att hon inte tar det.

De skulle behöva tända upp rummet om Amilia ska vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Julia vinner lätt! Den va ju som gjord för henne!
Tror ni inte det finns en chans att hon räddar Sami om han hänger löst på måndag eller räknar de med att han slår ut alla?

Ja kanske. Dom är ju endå som bror och syster. Men beror på vilka som kommer hänga löst, har ingen koll hur det ser ut nu. Det är väll Mergim, Martin, Jassa och Victoria?
Medlem
Kan vara mer som rivets ner på Lennie men hörde 9 tydliga smällar...
Julia leder hittils...

Lennie: Rev ner 9 koppar - Tid 13.47 min
Julia : Rev ner 7 koppar Tid 8.19 min

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in