2020-04-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Har tänkt så om varenda fest sen Amilia "bröt" foten.. vet inte vilken fest på sistone som varit tråkigast, alla är riktigt svårslagna.

Om den bästa festen i HELA big brother halvvägs igenom programmet har varit skadeglädjen när blåvalen snubblade på sig själv och "bröööt" foten naken, så säger det rätt mycket om standarden på deras fester..
Varenda fest blir bara tråkigare och tråkigare. Förra lördagen så tröttnade jag och då la jag ner mitt hopp helt!

Haha, jag vet! Den festen var ju rolig för att Amilia låg på golvet och var döende. Martins blick när han gick förbi var prisvinnande!
2020-04-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Vilken bisarr trio de är. Ruskigt obehaglig konstellation.
Sami och Glasman hade en vänskaplig relation men Lennie och Mergims relation är äcklig. De är så närgångna, Lennie tillåter hans närhet, och de skulle utan tvekan ha sex med varandra.
2020-04-02, 22:16
Medlem
askungens avatar
Amilia: så nu har jag också mascara på mig, titta, jag har ocksp mascara
Mergim, Lennie: ........
Väntade hon sig att dom skulle sägs åhhh va gullig du e amilia....not gonna happend!
2020-04-02, 22:17
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Sen att han gillar fist

Hur kan du tro att en kvinna som är 35+ vill ha Lennie?
Jag köper det om du menar det andra könet, men jag har väldigt svårt att tro att en vuxen normalt funtad kvinna vill ha en 10-12 åring mentalt.

Sen gillar han fist
Beror det på att han inte själv får upp den på en kvinna eller att den är så liten?

Jag har också fått för mig att det är en massa ensamstående mammor som gillar Lennie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tänkte på det, jag var grym på att hoppa med dubbla rep. Nu vet, när två andra vevade och man skulle hoppa in...
Haha jag var också grymt på det! Tills jag växte så in i helvete och blev så lång att repen började slå i skallen på mig. Nackdelen med att ha pygmékompisar.

Hur kul de än är så är det ju ingenting man vill se dem göra i Big Brother klockan tio på kvällen när de ska ha fest haha. Har det ens varit något skräckrelaterat idag? Förutom den totalt misslyckade halloweenfesten? Varför kalla det för skräckvecka när det inte händer ett skit hälften av tiden. Ha en skräckdag då, i sådana fall, och såsa på då.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Men herregud.

När alex säger att han får en känsla av att äldre känner sig hotade i hans närhet. Och jasse vickan å frida bara ååååh så har jag aldrig upplevt det.

Nä konstigt..
Haha de är så jääävla korkade
Medlem
Har jobbat sedan förmiddagen, och har noll koll.
Är Mergim och Amilia vänner igen?
(Konstig konstellation det där...)
2020-04-02, 22:18
Medlem
Victoria är 100% manipulativ psykopat. Så enkelt att genomskåda. Hon bryter ner andra tills de blir vana med den sidan av henne. Viktigt att sätta gränser med såna tidigt. Bara att kika på Alex. Han har blivit så van vid sättet hon talar till honom och gått på hennes krokodiltårar så många gånger att han tror det är rätt när hon lägger ord i munnen på honom och inte låter honom ha egna åsikter. Han borde ge henne en fet box så hon gråter i ett hörn.
2020-04-02, 22:19
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Haha de är så jääävla korkade

haha ja där kan jag faktiskt hålla med om att de var riktigt dumma...
Nämen va?! udra varför du känner så alex för det har vi aaaaaaldrig upplevt. haha suck
2020-04-02, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Det är fest ikväll och massor händer, skoj skoj
Man saknar dock PW och hans totala galenskaper och röj.
2020-04-02, 22:20
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Alex säger att ingen äldre i Sverige har pratat med honom på bussen. Undrar vad det handlar om...

Nu sa han det själv... Kanske handlar det om ursprung....

Nej! han sa att det känns som att äldre personer känner sig hotade i hans närhet. Stor skillnad
2020-04-02, 22:20
Avslutad
Lennie - "vad hände med skräcken?"

Undrar detsamma

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in