2020-04-01, 20:05
Medlem
Maaareeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Fan vad ohygieniska alla är i Coronahuset, dom skulle smitta varandra på nån timma.
Därför de är totalisolerade..vid kosläppet i maj så säkrar de flockimmuniteten inom 24h 100%
2020-04-01, 20:05
Medlem
Lord2Moynes avatar
Haha Mergim börjar bli packad. Det står Puss på klubborna på bordet såg det ut som. Sött
2020-04-01, 20:06
Medlem
Chandler Bings avatar
Många klagar på att Lennie är barnslig. Men gå runt o fisa och kalla typ allt för Nugge är inte barnsligt då?
Medlem
Båda två har bra rosiga kinder nu.
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Mergim är faktiskt lite smårolig när han är lullig.
Ja nått positivt finns det med den grabben iaf.
2020-04-01, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Många klagar på att Lennie är barnslig. Men gå runt o fisa och kalla typ allt för Nugge är inte barnsligt då?
Haha Lennie är ju x antal år äldre också.
Medlem
foxieroxies avatar
Snart spyr Mergim
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MountEverest
Det som är bra med Big brother och det är väl själva tanken med detta sociala experiment är att man ändra sina hat/älska objekt. Jag hatade Amelia och Mergim så himla mycket och Vicktoria var min favorit för 3-4 veckor sedan men nu hatar jag Viktoria verkligen och tycker att Mergim är helt ok. Inte min typ men han känns äkta. Som många andra undrar jag vad Martin, Alex och Sami tillför. Så tråkiga. Just nu vill jag att Mergim skall vinna.......
Håller med om att hat/älska ändras. Mergim har jag både älskat och hatat (i tv-mått mätt då.. its not for real). Vicky var en favorit i början, hon verkade så himla vettig och jag älskade att hon satte Amilia på plats. Men nu har det visat sig att hon är mytoman och inte alls äkta
Men försök inte klumpa ihop Sami med några meningslösa utfyllnader.
2020-04-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MountEverest
Det som är bra med Big brother och det är väl själva tanken med detta sociala experiment är att man ändra sina hat/älska objekt. Jag hatade Amelia och Mergim så himla mycket och Vicktoria var min favorit för 3-4 veckor sedan men nu hatar jag Viktoria verkligen och tycker att Mergim är helt ok. Inte min typ men han känns äkta. Som många andra undrar jag vad Martin, Alex och Sami tillför. Så tråkiga. Just nu vill jag att Mergim skall vinna.......

Jag förstår inte heller vad Martin, Alex och Sami tillför. Däremot gillar jag både Amilia och Victoria, eftersom jag gillar när folk kan snacka för sig. De uppenbart lätt vassast i huset.
Medlem
Varför kudden mergim?
Medlem
Ni vet att BB endast gjorde detta med blockering för att skapa drama lol. Bra jobbat iaf
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varför är Victoria i närheten av Sami heeela tiden? För att hon insett att han är populär eller? Såg igår när hon kom och kramade honom bakifrån och började pilla honom i nacken och blev helt "??wtf??".
Var lite kul när hon skulle motivera för Sami varför hon valde honom, när han och Alex spelade basket. Jag såg inte hela "scenen", men fritt ur minnet typ (med lite fri tolkning )

Vicky: - Jag ville bara förklara varf-
Sami: - Behövs inte, det är lugnt, Alex din tu-
Vicky: - Jamen exakt! Det är ju ett sp-
Sami: - Aa jag vet, jag bryr mig inte, sitter gärna lö-
Vicky: - Ja precis! Men jag gillar dig som person, så jag ville ändå förkl-
Sami: - Spelar ingen roll, det är lugnt, Alex ditt kast.
Vicky: - ... ??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in