2020-03-29, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Frida är verkligen ingen favorit hos mig, men helvete vad jag tycker synd om henne!

Dåligt med alkohol, tråkig fest, glasman o Julia drar o knullar hela tiden o sen går o sover?

Inte många var engagerade i festen för fem öre typ.

Så går det när Svenska folket röstar ut galna Philip.

No Philip, no Party!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Haha Fridas reaktion på att de sjöng ja må hon leva?? Fattar att det är alkoholen som spelar in men annars hade man trott att hon aldrig har blivit firad förut. ”Jag blev så förvånad” “det här hade jag aldrig trott” ”jag är så tacksam” x100 osv. Dom sjöng en sång det var ingen jätteinsats direkt!!!

Tycker mer att det förklarar varför hon är så kramig och överdriven där inne. Hon är osäker och känner att hon inte har några riktigt vänner och därför kom det som en liten chock(men hon har ju ändå inga riktiga vänner där inne...)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Jag ska erkänna att jag känner ett litet lätt illamående över att Frida står och gråter över att dom "fina" människorna firar hennes födelsedag. Rainbow knullar/sover och pinkroom snackar skit bakom hennes rygg som äckliga fittor. Alla ska ut med huvudet före. Jag skulle vilja gå in och slänga dom över muren på utegården och sparka dom i arslet. Fyfan.

(Jag är för känslomässigt engagerad - sorry)

Du är ursäktad, iaf för denna gången
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump

No Philip, no Party!

Mmmm så sant!! Han som käkade myror o allt, crazy Philip!
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump

No Philip, no Party!

Det som stör mig mest är att Victoria fick stanna. VICTORIA!
2020-03-29, 00:30
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Jag menar denna veckas tävling som är avslutad för alla har redan tävlat. De har väl aldrig tidigare fått en tillsägelse när en makttävling inte pågår om att man inte får prata om den? Då har de fått varningen i bikten för jag har inte hört något i högtalaren. De brukar berätta för sina vänner om de tror att de gjorde bra eller inte. De brukar få reda på 3 potentiella vinnare av kommande makttävling och alla slickar deras röv och de pratar om vem de vill rädda under veckofinalen. Det har väl funkar så här i 50 dagar nu? Jag tror folk i tråden blev förvirrade då det stod i brevet igår ''gör det enkelt för er, prata inte om den före eller efter''. Men jag tycker det är löjligt att spekulera i att folk kommer bli autonominerade när det har funkat så här i 50 dagar. BB blev sur igår för att de fortsätter prata när tävlingen pågår då folk for information som kan hjälpa dem när de går in och tävlar.

Jag kanske har helt fel och tittat på ett annat program. Det eller så har jag fått en psykos då alla fans av rainbow säger jag har fel.

Du har rätt i det mesta. Men dom säger till HELA TIDEN om att dom inte får tala om tävlingen även efter den har varit. Sen att dom pratar indirekt och på så vis kan berätta innan biggan fattar och skickar ut varningen är sant. Men dom stoppas hela tiden flera gånger per dag 🙈😂
Sen leder varningen inte till någon konsekvens... men nu gör den det, säger dom iaf 😬

Brevet skickade dom in när det bara var Amilia kvar att tävla så den gäller med väldigt stor sannolikhet fortfarande....
Medlem
Ni som sågGlasman och Julia knulla, hur länge höll Glasman ut?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är jag ute och cyklar när jag fått för mig att Sami också kommer fylla år i huset, om vi ponerar att han är kvar till slutet då? Typ i maj eller något sådant?

1 maj tror jag
2020-03-29, 00:31
Medlem
xrlpyts avatar
Jag hoppas verkligen att några går upp i morgon och gör tårta till Frida och att det kommer presenter, firandet i kväll till trots.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
Det som stör mig mest är att Victoria fick stanna. VICTORIA!

Japp, finns inget värre.
Medlem
Ååååh saknar PW och alla de gånger han fuckade ur totalt 😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Jag ska erkänna att jag känner ett litet lätt illamående över att Frida står och gråter över att dom "fina" människorna firar hennes födelsedag. Rainbow knullar/sover och pinkroom snackar skit bakom hennes rygg som äckliga fittor. Alla ska ut med huvudet före. Jag skulle vilja gå in och slänga dom över muren på utegården och sparka dom i arslet. Fyfan.

(Jag är för känslomässigt engagerad - sorry)
Du är inte ensam, det är inte jättekul att kolla på. Speciellt när man vet att rosa rummet säkert kommer snacka om hur överdriven hennes reaktion osv var så fort de stängt dörrarna till rummet i kväll. Kan inte låta bli att tycka att det är liiite taskigt att Glasman, Julia och Sami gick och la sig så tidigt, när alla var uppe och väntade in Julias födelsedag i onsdags.

Är på något sätt glad att Jasmine är där med Frida, ändå. Har aldrig hört henne säga något ont om Frida (kan ha missat, upplys mig i sådan fall) och verkar tycka om henne på riktigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in