2020-03-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tänkte exakt samma sak. Hoppas de kliver upp och ger henne frukost på sängen imorgon<3

Och nu säger hon att hon inte trodde att hon inte skulle få känna så mycket kärlek... när alla sitter här hemma och vet att det inte är äkta kärlek hon får nu

Frida Frida Frida.

Så jobbigt att se att hon måste ta det med kameran också när hon inte har nån riktig vän där inne att gå till
2020-03-29, 00:24
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Fattar också att du menar avslutad som att förra veckans makttävling självklart är okej att prata om nu. Men att den här veckans makttävling inte får pratas om fören resultatet är utgivet. Alltså på måndag 😊
Jag menar denna veckas tävling som är avslutad för alla har redan tävlat. De har väl aldrig tidigare fått en tillsägelse när en makttävling inte pågår om att man inte får prata om den? Då har de fått varningen i bikten för jag har inte hört något i högtalaren. De brukar berätta för sina vänner om de tror att de gjorde bra eller inte. De brukar få reda på 3 potentiella vinnare av kommande makttävling och alla slickar deras röv och de pratar om vem de vill rädda under veckofinalen. Det har väl funkar så här i 50 dagar nu? Jag tror folk i tråden blev förvirrade då det stod i brevet igår ''gör det enkelt för er, prata inte om den före eller efter''. Men jag tycker det är löjligt att spekulera i att folk kommer bli autonominerade när det har funkat så här i 50 dagar. BB blev sur igår för att de fortsätter prata när tävlingen pågår då folk for information som kan hjälpa dem när de går in och tävlar.

Jag kanske har helt fel och tittat på ett annat program. Det eller så har jag fått en psykos då alla fans av rainbow säger jag har fel.
2020-03-29, 00:25
Medlem
Kbyairs avatar
Tråkigaste festen... Men snälla bara för man stör sig på en människa så är man inte falsk för man ändå glädjs för den fyller år och därför sjunger för den? Så klart man ändå kan vara snäll mot den?
Tycker inte det är falskt.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Och när någon i Rosa får problem i team rosa som händer titt som tätt, så kommer dom krypandes till Rainbow och söker tröst. När det lugnat ner sig går dom tillbaka till Rosa och fortsätter snacka skit om Rainbow.
Spyr på sånt.

Precis! Du slog huvudet på spiken där!
Ut med Lennie på måndag då rubbas balansen där ska du se
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Så jobbigt att se att hon måste ta det med kameran också när hon inte har nån riktig vän där inne att gå till
EXAKT så. Som vanligt stod hon ensam och basunerade ut sina känslor i etern
Glad att Jasmine kom till henne till slut, och att hon får ta sin första cigg som 30-åring tillsammans med någon<3
2020-03-29, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Amilia, Vickan, Mergim och nickedockan Lennie ligger dock i täten. Dom 2 förstnämnda har ju varit direkt mobbande i sin attityd mot Frida..
Men det är lika illa av av bögsyskonen som har noll karaktär att stå upp för folk..

Jag håller med dig! Men det bara stör mig fett mycket när alla säger att det alltid det rosa rummet som snackar skit när alla gör det!

Tycker det är fett barnsligt och idiotiskt av BB att tillåta det ske, de vill inte skapa något socialt med att snacka och röka men att mobba osv är helt okej obviously

OnT: Jassa och Lisa2 är på utegården
Medlem
Haha Fridas reaktion på att de sjöng ja må hon leva?? Fattar att det är alkoholen som spelar in men annars hade man trott att hon aldrig har blivit firad förut. ”Jag blev så förvånad” “det här hade jag aldrig trott” ”jag är så tacksam” x100 osv. Dom sjöng en sång det var ingen jätteinsats direkt!!!
Medlem
Jag ska erkänna att jag känner ett litet lätt illamående över att Frida står och gråter över att dom "fina" människorna firar hennes födelsedag. Rainbow knullar/sover och pinkroom snackar skit bakom hennes rygg som äckliga fittor. Alla ska ut med huvudet före. Jag skulle vilja gå in och slänga dom över muren på utegården och sparka dom i arslet. Fyfan.

(Jag är för känslomässigt engagerad - sorry)
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Åfan. hörde bara nått om att han fick på sig folk, men nämnde att det va pga av någon annan.

Var inte det när han sålt en bil till nån pundare som tjafsa om nån straffavgift för att köparen inte försäkra den eller nåt?

Fan va Frida är som en misshandlad hund som törstar efter bekräftelse från sin herre. (mao alla där inne). Tycker lite synd om henne, men skulle bli jobbigt i längden med nån som dampar så mycker
2020-03-29, 00:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
På 40 lax någonting, minns inte riktigt vad han sa förutom att han verkade inte vilja snacka om det och pratade om att han behövde lämna landet ett tag, för att de va "mycket som hände på samma gång"...
Aa nått sånt hörde jag.
Han pratade om Rave idag med Jullan om hon kör med Tuttifrutti på Rave. Jullan gör det och nickade.
Undrar vad Tuttifrutti är. hehehe
2020-03-29, 00:27
Medlem
geek12s avatar
Frida är verkligen ingen favorit hos mig, men helvete vad jag tycker synd om henne!

Dåligt med alkohol, tråkig fest, glasman o Julia drar o knullar hela tiden o sen går o sover?

Inte många var engagerade i festen för fem öre typ.
2020-03-29, 00:29
Medlem
Är jag ute och cyklar när jag fått för mig att Sami också kommer fylla år i huset, om vi ponerar att han är kvar till slutet då? Typ i maj eller något sådant?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in