2020-03-24, 22:39
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Vi får hoppas att Glasman-Julia tävlingen också avslutas på torsdag. Så får den som hänger löst också ha en chans i tävlingar likt de andra att bli säker.

Absolut det är ju det jag tolkar det som. Det står ingenstans att de hänger löst hela veckan som i Mergim fallet.
2020-03-24, 22:40
Medlem
WaffeMannens avatar
Julia : Jag vill ha snus
Frida : Du kan önska det till imorgon när du fyller år,då kanske du får en hel stock.
Sami : Det fick hon ju inatt!
2020-03-24, 22:40
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ojdå. Trycker jag på en känslig punkt på dig nu. Tack för att du går tillbaka i tråden och följer mig med spänning. Trodde inte jag var så viktig för dig. Så tack för ditt intresse. Jag tycker ju förstås att vi bör diskutera vad som händer i huset och inte medlemmar i tråden. Förresten så välkommen in här men du bör visa lite mer respekt när du kommer in som påven. Så chilla och tagga ner så kanske du får några vänner.

Ingen gillar pekpinnar här och vi är på flashback och inte "min ponny" sidan. Trivs du inte kanske du bör byta tråd. Jag är säker på att du hittar något mer passande. Så läs detta och lär dig lite.

Vi som är här inne skriver om BB 2020 och kom inte in med din måttstock och börja attackera medlemmar.
Gör dig en tjänst. Läs det jag har skrivit ett par gånger. Sedan skriver du ut reglerna för Flashback och använder det som nattlektyr. Låt det sedan ligga kvar på nattduksbordet ett par månader.

Känns det lite bättre nu?
Du svarade inte på mitt inlägg men gick i försvarsställning direkt. Du är en gammal gubbe fylld med hat som har lika dålig självinsikt som Amilia så prata inte om hur dåliga deltagarna är där inne.
2020-03-24, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Du svarade inte på mitt inlägg men gick i försvarsställning direkt. Du är en gammal gubbe fylld med hat som har lika dålig självinsikt som Amilia så prata inte om hur dåliga deltagarna är där inne.
Kommer du direkt från supportergruppen från Facebook eller? Vem är du som ska säga vad vi får eller inte får skriva om hur dåliga och äckliga vissa deltagare är?
2020-03-24, 22:45
Medlem
askungens avatar
Mergim: nu ska vi se vad tärningen säger, Lennie, du och jag ska ha....sex! Haram!
2020-03-24, 22:46
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Mergim: nu ska vi se vad tärningen säger, Lennie, du och jag ska ha....sex! Haram!
Herregud, sa han verkligen det?

Han kan ej bli sur om deltagarna ifrågasätter hans sexualitet på fyllan
2020-03-24, 22:47
Medlem
likebananass avatar
Citat:

Lämna tråden nu ingen vill ha dig här. Vi snackar BB här inne. Du får avreagera dig som kärringar som du gör. Analia är din favvo och det måste kännas skönt för dig. Att du saknar vänner i förorten är ingens fel här inne. Så tacka för dig nu snällt.
2020-03-24, 22:48
Medlem
Citat:
Absolut det är ju det jag tolkar det som. Det står ingenstans att de hänger löst hela veckan som i Mergim fallet.

Rädda dom på måndag isåfall inte innan tror jag inte 1 av glasman eller julia kommer sitta löst på måndag sen kan dom räddas i en makttävling
2020-03-24, 22:48
Medlem
askungens avatar
Citat:
Herregud, sa han verkligen det?

Han kan ej bli sur om deltagarna ifrågasätter hans sexualitet på fyllan
På skoj, när han lekte med en av tärningarna de har kvar sen raggarfesten.
Hans imitation av alex gång o amilias springstil va bäst!
2020-03-24, 22:49
Medlem
Lisa2 tror verkligen vi tittare kommer tycka om henne bara för att hon gör allt Sami ber om.
2020-03-24, 22:49
Medlem
csfs avatar
Hej!
Har jobbat hela kvällen kan någon uppdatera mig?

Några bråk?
Något prat angående glasman och Julia?
Är jasse tillbaka med gänget??
2020-03-24, 22:51
Medlem
5596s avatar
Citat:
Lämna tråden nu ingen vill ha dig här. Vi snackar BB här inne. Du får avreagera dig som kärringar som du gör. Analia är din favvo och det måste kännas skönt för dig. Att du saknar vänner i förorten är ingens fel här inne. Så tacka för dig nu snällt.
Jag har sagt att Amilia inte är min favorit men det är en taktik som du ''och'' Kermith kör med. Men jag tänker hålla på Amilia och alla andra som ''ni'' hatar på om det betyder att de är kvar längre i huset. ''Ni'' säger också till folk att lämna tråden om ''ni'' inte får styra diskussionerna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in