2020-03-20, 19:37
  #85849
Medlem
DjPuttes avatar
Är Olga på f hem en snabbis i afton månne???
2020-03-20, 19:37
  #85850
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Hahahah omg Julia bekänner sin kärlek för glasman och sami ”båda är så jävla sexiga” 😵😵😵😵😵😵😵😵

Mmm och hur ska Jasse sen dissa ner allt till Martin och Amilia?
2020-03-20, 19:38
  #85851
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Dem prankar. Vi fick höra lite av planen från duschen nyss.

Berätta för oss som missade? Please?
2020-03-20, 19:38
  #85852
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Flyttar inte fokus Alla här ser väl återigen att han inte menar vad han säger... Mer tragiskt vad du tycker är så kul med en så labil människa..

Du verkar besatt av Mergim. Jag har aldrig nämnt att jag gillar honom. Släpp det.
2020-03-20, 19:39
  #85853
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Har sagt upp mitt abonnemang som går 27e mars. Den här produktionen är så jävla hjärndöd.

Sagt upp mitt för det blir ingen sport. BB följde med på köpet men jag har massa Netflix och HBO att ta igen nu när man måste sitta hemma. Kanske ser detta på sjuan ibland för att se hur det går för Sami.

Hade BB varit upplagd som förr hade jag behållit skiten men med det trôkiga upplägg, även nu om alla är kvar så finnas bra serier att ta igen. Cmore blir aktuellt igen nästa år när sporten är tillbaka eller om de kör BB igen nästa år med ett gammalt upplägg med partygrisen och fler roliga inslag.
2020-03-20, 19:40
  #85854
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vi prata ju inte om vad alla andra gjort, utan varför jag inte ville rösta på Julia av dom tre man kunde rösta på.

Och eftersom jag mest stör mig på henne, så röstade jag på något annat.

ok jag respekterar det
2020-03-20, 19:40
  #85855
Medlem
riskns avatar
Hur kan man tycka att Glasman är sexig

Han är en av de äckligaste människor av manligt kön som vår art har avlat av sig till.
2020-03-20, 19:40
  #85856
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Har sagt upp mitt abonnemang som går 27e mars. Den här produktionen är så jävla hjärndöd.
Tycker det samma. kommer dra ner på tittandet om Glas eller Jullan åker. åker Sami slutar jag kolla helt. kanske stöd kollar ibland för jullans skull.
men jag har ändå gratis så jag kommer kanske gå in och kolla ibland om man har tråkigt.
2020-03-20, 19:40
  #85857
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu är det ju inte du som avgör vad som är ett regelbrott eller inte, och vilka konsekvenser som ska drabba deltagare som vägrar en tävling. Det gör BB.
Ja som tur är tycker vi lika jag och BB. Vårt förtroende för Mergim är helt enkelt förbrukat
2020-03-20, 19:41
  #85858
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Allt pekar på det just nu tyvärr. dock så tycker jag det är helt rätt. hon har ingen vinnarmentalitet och ger upp lätt, jag vill ha kvar deltagare som kämpar in i det sista. hon har sedan tidigt i spelet snackat om att lämna samt att hon inte bryr sig om hon åker ut. juden behövs ju vara kvar annars drar ju sami

Du kan säga mkt om JULLAN men att hon inte har vinnarmentalitet och ger upp lätt o inte kämpar får du omedelbart ta tillbaka!
2020-03-20, 19:41
  #85859
Medlem
Deus-Culpas avatar
Håll käften Jasmine din falska lilla fitta.
2020-03-20, 19:42
  #85860
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ja som tur är tycker vi lika jag och BB. Vårt förtroende för Mergim är helt enkelt förbrukat
Bevisligen inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in