Citat:
Ursprungligen postat av
Deus-Culpa
Har sagt upp mitt abonnemang som går 27e mars. Den här produktionen är så jävla hjärndöd.
Sagt upp mitt för det blir ingen sport. BB följde med på köpet men jag har massa Netflix och HBO att ta igen nu när man måste sitta hemma. Kanske ser detta på sjuan ibland för att se hur det går för Sami.
Hade BB varit upplagd som förr hade jag behållit skiten men med det trôkiga upplägg, även nu om alla är kvar så finnas bra serier att ta igen. Cmore blir aktuellt igen nästa år när sporten är tillbaka eller om de kör BB igen nästa år med ett gammalt upplägg med partygrisen och fler roliga inslag.