Så sinnessjukt dålig tävling. Orättvis som bara den. Alla borde varit samma staty då vissa har det jättejobbigt med att behöva hålla statiskt medan Amilia bara behöver sitta där och titta ner i golvet.
Ja! Varför i helvete var alla inte samma staty? Idiotisk jävla tävling som är så sjukt orättvis!
Så sinnessjukt dålig tävling. Orättvis som bara den. Alla borde varit samma staty då vissa har det jättejobbigt med att behöva hålla statiskt medan Amilia bara behöver sitta där och titta ner i golvet.
Jullan borde fan vinna hela BB. Hon är så galen.
Har stört mig så mycket på hennes beteenden men hon brinner verkligen för detta, pushar sig själv över alla gränser. Galning.