2020-03-20, 00:08
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Kan inte nån hälla bensin på Analias säng nu?
Bättre att hälla den i hennes röv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Kan inte nån hälla bensin på Analias säng nu?
Synd de inte släpper in fler deltagare i huset. Jag hade sökt in för att plåga Analia dagligen om jag fått chansen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
härlig tjej det där! hon skulle nog gurgla sperman innan hon svalde den, det behövs fler som hon!

Du blandar nog ihop Jullan med Frida nu,
Frida skulle gladeligen dricka en hel mugg fylld
2020-03-20, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Frida kommer då komma springandes och stoppa in fingrarna i hennes röv, så hon kan få sniffa lite bensin då blandat med lite anal doft!
2020-03-20, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Synd de inte släpper in fler deltagare i huset. Jag hade sökt in för att plåga Analia dagligen om jag fått chansen

Jag brukar fantisera om hur jag sätter henne på plats i det verkliga livet.
I huset är det ju ingen som vågar, och varför det är så kommer för mig alltid att vara en gåta.
Är det ansiktet kombinerat med kroppsbyggnaden som skrämmer dom andra deltagarna eller vad fan är det frågan om?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
härlig tjej det där! hon skulle nog gurgla sperman innan hon svalde den, det behövs fler som hon!

Hade en tjej i yngre dagar som gillade sperman på knäckebröd.
Jag fick fan dra ut Johnson ibland innan jag kom för att fylla på hennes burk med sagge.
Sedan smetade hon den på mackan. Fyfan, när jag tänker på det nu.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Är rädd att jag missat hela grejen med att Frida stoppade upp ett finger i Samis rumpa, har det verkligen hänt?

Hursomhelst, jag tänkte just skriva att jag tyckte lite synd om Frida. Hon är så jävla utanför i varje gruppering som man överhuvudtaget kan tänka sig, men ändå kämpar hon på, hon skrattar åt allas skämt, hon är positiv, försöker peppa alla, dra med folk på aktiviteter, promenader, meditation och allt möjligt, trots att hon får exakt NOLL tillbaka, och att alla därinne vill egentligen ha ut henne.

Jag måste dock erkänna att jag blir ganska avtänd av hennes, som det verkar, evigt pågående fuck-tour med ständigt nya partners och där ingen kroppsöppning är helig. Men det är ju upp till henne att leva sitt liv som hon vill.
Hon är rolig och positiv tills det kommer till hennes Sexofredanden. och hennes snack om parträffar med okända. pullande på bussar och tåg..m.m, Suger random okända gubb kukar genom hål i väggen.m.m
Vafan får dom inte visa folk som röker så ska man fan få slippa höra en nymphoman's bekännelse
Medlem
Citat:

Hade jag haft hårspray i det rummet hade jag tryckt på munstycket och aldrig släppt mot den där jävla tändaren
2020-03-20, 00:12
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Hennes fingrar är helande säger hon ju
Ja det höjer pulsen i sami så blodflödet gör att han blir trött och sover gott
2020-03-20, 00:12
Medlem
Citat:
Hade en tjej i yngre dagar som gillade sperman på knäckebröd.
Jag fick fan dra ut Johnson ibland innan jag kom för att fylla på hennes burk med sagge.
Sedan smetade hon den på mackan. Fyfan, när jag tänker på det nu.

Är du fullkomligt allvarlig nu
2020-03-20, 00:13
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Frida kommer då komma springandes och stoppa in fingrarna i hennes röv, så hon kan få sniffa lite bensin då blandat med lite anal doft!

Javisst. Hennes röv täcker ju hela rummet så det räcker att Frida bara sträcker in armen i rummet utan att få in.
2020-03-20, 00:14
Medlem
Var det förresten Analia som sa att hon älskar sekter?
Varför älskar man sekter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in