2020-03-20, 00:03
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men herregud man gör sin kvällsrutin och kommer tillbaka till en kvidande Sami och en ännu mer obehaglig Frida

Kanske kommer produktionen få ta ett samtal med Sami eller/och Frida imorgon?!

En kommentar från Instagram:
ALLTSÅ BIG BROTHER TA UT FRIDA!!!!!! Hon trycker upp fingrar i analen på andra deltagare fast dom säger nej! Har hänt minst 2 gånger nu, det är SEXUELLA ÖVERGREPP och inget annat!!!!! UT, NU!
56 min 31 gilla-markeringar
2020-03-20, 00:04
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
hehe
Och Jullan käkar bara vego. Som jag skrev tidigare låt dom bara käka griskött i två veckor till lunch och middag. Då köper jag att ingen skall få särbehandling.
Medlem
Lunatics avatar
Detta är Big Brother, Frida sätt på dig kläder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polskzclager245
Vad har hänt med Sami??

Han ligger på en spikmatta
2020-03-20, 00:05
Medlem
xrlpyts avatar
Är rädd att jag missat hela grejen med att Frida stoppade upp ett finger i Samis rumpa, har det verkligen hänt?

Hursomhelst, jag tänkte just skriva att jag tyckte lite synd om Frida. Hon är så jävla utanför i varje gruppering som man överhuvudtaget kan tänka sig, men ändå kämpar hon på, hon skrattar åt allas skämt, hon är positiv, försöker peppa alla, dra med folk på aktiviteter, promenader, meditation och allt möjligt, trots att hon får exakt NOLL tillbaka, och att alla därinne vill egentligen ha ut henne.

Jag måste dock erkänna att jag blir ganska avtänd av hennes, som det verkar, evigt pågående fuck-tour med ständigt nya partners och där ingen kroppsöppning är helig. Men det är ju upp till henne att leva sitt liv som hon vill.
2020-03-20, 00:05
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars

ALLTSÅ BIG BROTHER TA UT FRIDA!!!!!! Hon trycker upp fingrar i analen på andra deltagare fast dom säger nej! Har hänt minst 2 gånger nu, det är SEXUELLA ÖVERGREPP och inget annat!!!!! UT, NU!
Sami har fått det 19gånger. Även Martin helt oförberedd
2020-03-20, 00:06
Medlem
Citat:

Trodde detta enbart var hörsägen, men tydligen verkar det stämma då att Frida sysslat med att kladda runt i dajmen på dom andra deltagarna?
Ut med henne förfan
Medlem
likebananass avatar
Citat:

Hennes fingrar är helande säger hon ju
Medlem
Kan inte nån hälla bensin på Analias säng nu?
2020-03-20, 00:07
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullans hår ser ut som en gammal saggig hårig matta

härlig tjej det där! hon skulle nog gurgla sperman innan hon svalde den, det behövs fler som hon!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polskzclager245
Vad har hänt med Sami??

Hur menar du? Att han har börjat gilla Disco Polo eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Har hon haft pyjamasöverdelen eller leopardblusen? Finns inte så mycket annat att välja på.
Hon hade faktiskt en svart t-shirt som var alldeles för kort så man har fått se på magfläsket lite väl mycket ikväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in