Citat:
Ursprungligen postat av
avix
Tur att han fick fel på den. Bara att hoppas på att någon får fler rätt än Lennie. Fast jag gillar nog ändå Lennie litegrann.. Han kan få vinna.
Edit: Om det inte är makt de vinner förstås. Men det är oklart vad en "supersnobb" innebär förutom att slippa arbeta.
Håller verkligen med dig! Skönt att se honom glad igen - han mådde inte bra när timon&pumba hade deras krig. Genuin och fin kille, ser dessutom ut som att han har the time of his life i huset
Har skrivit det förut, Sami är vinnare av BB20. Men Lennie kommer bli en farlig underdog.